בריאות, רפואה
מאמרים | פורומים | רופאים  
  חיפוש במאמרים  
הריון ולידהדיאטה, תזונהתרופות, ויטמיניםעיניים, משקפייםניתוחים פלסטייםרפואה משלימהקוסמטיקה, איפורעיצוב שיערפסיכולוגיהאורטופדיה
 
מין, יחסים, זוגיותכושר גופנירפואת שינייםרפואת ילדיםלב, כלי דםעזרה ראשונהמחלות, טיפוליםגיל הזהבחוק משפט, ביטוחמתכוני בריאות
הוסף למועדפים 
פורומים רפואיים
 

פורום כושר גופני

פורום כושר גופני מיועד למתאמנים ותיקים ולחובבי הכושר שעדיין לא הצליחו להגשים את הפוטנציאל שגלום בהם. כאן תקבלו מידע על ספינינג, מאמן אישי, תוכנית אימונים, קוביות בבטן, תזונה באימונים, חדר כושר, כפיפות בטן, כושר, ספורט וכיצד לשרוף קלוריות
מנהלי פורום כושר גופני:
עופר קיס
לפרטים נוספים
ד''ר איתי זיו
לפרטים נוספים
 
חיה אהרוני-שנ
17:19 19.05.16
הי לכולם, אני בחודש הרביעי ומאז הרבה שנים אני מתאמנת נאמנה בחדר כושר ולפחות פעמיים בשבוע עושה אימוני כוח ומשקולות. האם בהריון מותר להרים משקולות? עד איזה משקל? האם יש תנועות מסוימות שאסור לעשות?
 
בן
 
17:57 23.05.16
בתקופת הריון לא ממליץ על הרמת משקולות מכיוון שגם תרגיל נכון יכול בקלות לגרום לנזק כתוצאה מתנועה לא נכונה,המתיני בסבלנות עד כמה שקשה וזה רק ישתלם לך !.

בברכה בן מנהל מקצועי
IN MOTION
מה יותר מומלץ לתקציב הזה?

זה:
http://newbodyshop.co.il/%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-5.45-%D7%A7%D7%92-optimum-serious-mass
או זה:
http://newbodyshop.co.il/%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%93-%D7%9E%D7%90%D7%A1-%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-6.8-%D7%A7%D7%92-inner-armor
אני אשה בת 58 שנים. ספורטיבית עוסקת בהליכה על הליכון ביתי 4 פעמים בשבוע. פפפחות מיממה אחרי ההליכה האחרונה החל כאב עז חד ומשתק מהתחת לאורך החלק האחורי של הירך ועד לצד החצוני של הברך. כאב משתפר במנוחה ומחמיר שוב בהליכה. קיים כבר למרות משככי כאבים ומנוחה 5 ימים. מה יכולה להיות הסיבה? מה הטיפול האפשרי? כמה זמן עד להיעלמות הכאבים?
 
בן
 
13:57 17.05.16
1.האם הכאבים מתחילים לאחר הפעילות שאת עושה?
2.האם את מרגישה זרמים?
3.פרטי בדיוק את סוג הפעילות,העצימות ומשך הזמן..

בהצלחה
בן-מנהל מקצועי IN MOTION
שלום אני רוצה להצר היקפים באזור האגן( בין המותניים לישבן) אילו תרגילים יש לעשות בשביל כך? האם תוכל להפנות אותי לתרגילים מומלצים ?
הי מפנה אותך לכתבה על עיצוב הישבן

כתבה על עיצוב הישבן-IN MOTION לחצי על הלינק

בברכה יוני
איזה אימון שורף יותר שומנים, רוצה להוריד שומנים בבטן וירכיים ולהתחטב
עושה פעמיים בשבוע עיצוב גוף בסטודיו ופעמיים אימון של שעה הכולל קיקבוקס ואימוני כח חצי שעה כח חצי שעה קיקבוקס עם כריות וכפפות ( לא באוויר).

האם זה טוב לשרוף שומנים או עליי לשנות ושים דגש על אימון אחר ?
 
רמי רמי
04:03 09.05.16
אני מתאמן בתוכנית ab

3 פעמים בשבוע

א ג ה

שבוע הבא יש לי נסיעה

ויש ברשותי את הימים

אבג להתאמן כלומר 3 ימים ברציפות מה עליי לעשות?

1.איי בי סי?

2 בכל זאת להישאר על איי בי?
שלום ,
אני מתאמן מזה כ10 שנים אימוני כוח בעיקר ,
אני בן 33 בריא מקפיד על תזונה נכונה כמעט בלי פחמימות , בעיקר פחמימות מורכבות,
כבד שומני במקצת היה לי בזמן האחרון , יש לציין לא משתמש בתוספי חלבון למיניהם כבר המון המון זמן , לוקח ל ארגינין לפני כל אימון כ2 גרם .
מקפיד על צריכה נאותה של חלבון .

אני מבצע אימוני כוח מהירים משקלים סבירים לא כבדים מדיי ,
אני מרגיש את המאמץ האירובי כשאני עושה משקולות בגלל המעבר המהיר בין תרגיל לתרגיל , האימון אורך לי כשעתיים כל הגוף אני מבצע אימון של כל הגוף דדליפט לחיצת חזה , אימון גב מלא , חזה מלא, ידיים כתפיים ורגליים אך ורק סקווט במשקל נמוך.
שוב פעם אציין שהמשקלים אינם כבדים יחסית למה שעשיתי בעבר .
אירובי כ20 דקות בסוף האימון ריצה.

השאלה שלי היא :
האם מנוחה של יומיים בין אימון לאימון מספיקה ?
שלום רב,

אני בן 31 גובה 1.73 משקל 67 ק"ג (אם זה נחוץ..) בכושר די טוב
שוחה ומתאמן בקפיצות חבל +התנגדות 5 פעמים בשבוע (פעמיים קפיצות ושלוש פעמים שחיה).
בכפיפות בטן שאני עושה, התרגיל הקלאסי של ידיים מאוחרי העורף במצב שכיבה על הגב, ורגליים בזווית 90 מעלות, כמה משקל מומלץ לשים מאחורי העורף על מנת להעלות את בקושי מבלי לגרום לפציעות?

תודה!
 
ני
11:41 30.04.16
 
ני
11:25 02.05.16
משום מה התגובות נמחקו..
מבצע פעמיים בשבוע 4 סטים כשבכל סט 20 חזרות של כפיפות רגילות, ישרות עם ראש למעלה, 10 פעמים לכל צד(אלכסון)
שלום רב,
לפני כשנה התחלתי לרוץ 3-4 פעמים בשבוע בן 44 בריא משקל תקין.
עשיתי בדיקת מאמץ הגעתי לדופק מטרה 168 נראה הכל טוב.
שאלה,
כאשר אני רץ 5-6 קילומטר אני שם לב לדופק שמגיע לאזור ה 170 ולפעמים קצת יותר.
מדוע ? אני רץ על 10 קמ"ש אולי זה מהר מידי? האם יש לזה השפעה כלשהי ?
הדופק לא צריך להיות בסביבות ה 150 במקסימום ?
אולי להוריד מהירות ל 8 קמ"ש ?
אשמח לתשובה.
אני מעט חושש מאימון ה SNATCH ו SWING או כול אימון שמבוצע ע"י הנפת משקולת דמויית פעמון, כלומר מניעים או מניפים את המשקולת מסביב לגוף
מה שתורם לכול מרכיבי הכושר אבל גם מזיק משום העומס המופעל על חוליות הגב בזמן הנפה , אני שואל משום שפרופ' סטיוארט מקגיל במחקרו, שמתפרסם בכתב העת ‭,"Journal of Strength and Conditioning"‬ בדק בצורה מקיפה את ההשפעה של אימון פונקציונלי על שרירי הגב ועל העומס המופעל על חוליות הגב. ממצאי המחקר הראו שביצוע הנפות עם משקולות קטלבלס גורם לכיווץ מוגבר של שרירים רבים בגוף, בעיקר שרירי הירך והישבן והשרירים המייצבים של הגב, מה שמוכיח שמופעלים על חוליות הגב התחתון כוחות פיתול גבוהים בזמן ההנפה ,
האם לדעתך אימון זה בפרט שמדובר בסוג של הנפה מזיק לגב התחתון?
תודה וחג שמח
הי הייתי בהרצאה שלך מאוד החכמתי .הבנתי שמגיל 40 יותר קל להשתפר באירובי. אני מאמנת כושר בת 40, חטובה, שוקלת 47 ,15% שומן מתאמנת מזה כשנה וחצי בחדר כושר 7 תרגילים לכל הגוף כולל בטן. אם אין לי זמן להתאמן יותר מ4,5 פעמים בשבוע כדאי להעדיף 2 אימוני כוח ואת השאר אירובי ? או 3 כוח? (ב3 אימוני כוח ישאר זמן לפעם או פעמיים ריצה,אופניים)
שלום
ד"ר זיו
מהם מספר החזרות בשכיבות סמיכה שניתן לעשות כאשר הם מתבצעות כל יום?
תודה רבה
משה
תלוי בתכנית ובמטרות אך לא עובדים על אותו השריר יום אחר יום.

למה?

אם עבדנו ביום א,אז ביום ב מתבצעת בניה של השריר.
במידה ונמשיך לעבוד ניצור מצב קטבולי ( הרס שריר )במקום מצב אנאבולי (בניית שריר).

בהצלחה.

בן-מנהל מקצועי
 
בן
 
17:44 20.04.16
חג שמח :)
שלום רב,
לאחרונה במהלך ריצות שאני עושה (בין 6-10 ק"מ) הכפות רגליים שלי נרדמות, יש הרגשה של תחושת נמלולים ההרגשה הינה בכף הרגל בלבד ולא מלווה בתחושת כאב.

האם זה נורמלי? אני צריך לדאוג?

תודה רבה
 
בן
15:15 19.04.16
1.יש לבדוק ולשלול דלקת/פציעה באוזר הגב.
2.לשלול שברי מאמץ
3.לבדוק תנעליים
5.מומלץ לבדוק עם רופא ספורט

.

בברכה
בן-מנהל מקצועי
שלום,
רקע של הפרדות רשתית בשתי העיניים. טופלתי בלייזר בשניהם.
לפני כ3 שנים חלה התדרדרות בעין ימין, בעקבות כך בוצעו 3 ניתוחים: חיגור, וטרקטומיה וקטרקט.
עין שמאל כרגע באין שינוי.
ברצוני לדעת אם בעקבות כך יש אפשרות לעסוק בספורט ובפרט אימוני כוח.

תודה מראש, שירן.
שלום,
אני רצה 7 ק"מ ב- 45 דקות. מה הזמן האידיאלי שעליי לסיים מרחק זה על מנת לשפר סיבולת?
אני מתאמנת 3 פעמים בשבוע לא למטרות של מרוץ אלא בשביל כושר בסיסי לבריאות ושמירה על משקל.

תודה מראש
שלום רב,
לאחרונה קניתי בר מים ביתי לטובת אימוני האירובי שאני עושה אבל אני אף פעם לא יודע כמה באמת מים צריך לשתות לפני אימון במהלכו ובסופו
אשמח לעזרתכם בכך
תודה רבה מראש
 
אופיר
12:19 07.04.16
שלום רב,
לאחר שקנית בר מים אני מקווה את צריך לצרוך לכל אורך היום של האימון גם לפני וגם אחרי בין 3-4 ליטר מים כי אתה גם מוציא המון נוזלים ולכן אתה צריך להשאיר כמום נוזלים טובה קבועה בגוף
לפני אימון 2 כוסות מספיק ולאחר אימון 3-4 כוסות מים
במהלך האימון לשמוע על כמות מים קבועה ולא לשתות יותר או פחות
מקווה שעזרתי
שלום איתי,
אני מעונינת לדעת האם אני צריכה תעודה לאימון טי אר אקס ופילאטיס מכשירים וריצפה ?למרות שיש לי תואר בוינגייט ותעודת חדר כושר. לצערי!! אין התייחסות בחוק הספורט העממי שבו מופיע קורס מדריכי מחול אירובי וקורס מדריכי חדר כושר בלבד! כל העשרות סוגים של הקורסים וההכשרות לא מצוינים!!!!!!
אני מעונינת להשתלב גם בשיעורי סטודיו שבהם אני לא רואה צורך בקורס כמו פיטבול,סדנאות בטן עיצוב וחיטוב Core&Stretch ,אימון מחזורי,אינטרוולים וכו'....

בנוסף ברשת סטודיו באיזור המרכז התבקשתי להציג ביטוח אחריות מיקצועית אל אף שאיני עצמאית. האם מדריכי חד"כ ושיעורי סטודיו על כל גווניו מצריך ביטוח גם לשכירים או חובה רק לעצמאיים?

אני בטוחה שמידע והסבר מפורט לגבי מידע על הדרכות תעודות וביטוחים ישרתו את כלל המדריכים בארץ!!!!

תודה על זמנך!!!!
 
ד''ר איתי זיו  
20:46 29.03.14
ראשית כל הכבוד על הסוגייה המעניינת.
מציע ראשית כל להיכנס לכתבה שיש ברשת בנושא פרשנות לחוק מכוני כושר איתי זיו. מומלץ יותר להיכנס לאתר של מנהל הספורט ולראות. יש שם כל מה שצריך.
לענייננו.... הגדרת חדר הכושר על פי החוק הנו מקום שבו מתאמנים עם מכשירים בתנאים של מאמץ גופני ומכאן הפרשנות הנה רבה במיוחד. כמובן שפילאטיס, ספינינג, קרוספיט, שיעורי עיצוב בסטודיו עם אביזרים ועוד יכולים להוות חדר כושר לכל דבר ועניין. ואין הכרח לעבור קורסים ספציפיים לכך אלא אם כן מעוניינים להרחיב את הידע. כולל גם כל הקורסים הקטנים, רצועות ומה לא. אין התייחסות בחוק כפי שאמרת לאף אחד מהדברים.
קורס מדריכי חדר כושר מכסה את הרוב כמעט הרבה יותר מכל קורס אחר או תעודה הקיימת בישראל! לגבי הביטוח יש מקומות שמבקשים ביטוח מהמדריכים. לפחות ביטוח אחריות מקצועית על מנת שאם תהיה רשלנות מצד המדריך המקום יהיה מכוסה גם בנוסף.
אכתוב במקביל כתבה בנושא.
בברכה
 
בת אל
12:57 30.03.14
התשובה שלך תפתח דלתות להרבה מדריכים. אחכה לכתובות באתר שלך שוב תודה!
 
בת אל
18:01 04.04.16
האם הביטוח של המקום אמור לכסות מקרים באימונים ספציפים כמו פילאטיס לדג' כאשר למדריך יש תעודה לחדר כושר אך לא עבר הכשרה ספציפית כמו פילאטיס מכשירים לדג'?
היי. שמי גליה ואני בת 46 ואני עליתי בחצי שנה האחרונה בגלל שינויי תרופות לאוסידי מ75 קילו ל 90....רוב השומן נמצא בבטן. ממש כרס :-(. ואני גם מתביישת וזה גם לא בריא. עד עכשיו נהגתי לעשות הליכה של 40 דקות 3 פעמים בשבוע. היום התנסיתי בפעם הראשונה ב"אופני הספינינג" שלי, אם ככה אפשר לקרוא למכשיר מול הטלויזיה למשך זמן של 10 דקות, הפסקה, 10 דקות הפסקה ועשרים דקות ביחד.
המטרה שלי זה להוריד את הבטן. לרדת במשקל. מה נותנת רכיבה על אופניים ? איזה איברים עובדים ? והאם יש המלצה לאינטרוולים או רצוף, האם יש המלצה על ספרינטים לפעמים. מודה מראש.
 
חיים לוזון
15:58 30.03.16
הליכה ספורטיבית מאומצת
 
חיים לוזון
08:17 27.03.16
בוקר טוב אני מתאמן כ5 פעמים בשבוע עושה ע"ב קבוע 6.5 קילומטר בקצב של 53-55 דקות האם אני נמצא בכושר טוב או שצריך לעשות יותר יש לציין שהזמן הטוב ביותר שהיה לי זה 8:20 לקילומטר על 6.5 קילומטר והזמן שיא 52 דקות תנו לי המלצה בעניין:) האם אני בכושר טוב באופן יחסי
+ הוספת הודעה
   1  2  3  4  5  6  7  8  9  ...  340  
 חיפוש בפורום זה
המידע באתר אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מקצועי והינו בהתאם לתנאי השימוש
מנהלהודעה מקוריתתגובהללא תוכןהודעה חדשההודעה עם תמונההודעה עם וידאו
תגיות
ספורט   ספינינג   מאמן אישי   תוכנית אימונים   קוביות בבטן   תזונה באימונים   שריפת שומן
RSS RSS פורום כושר גופני