בריאות, רפואה
מאמרים | פורומים | רופאים  
  חיפוש במאמרים  
הריון ולידהדיאטה, תזונהתרופות, ויטמיניםעיניים, משקפייםניתוחים פלסטייםרפואה משלימהקוסמטיקה, איפורעיצוב שיערפסיכולוגיהאורטופדיה
 
מין, יחסים, זוגיותכושר גופנירפואת שינייםרפואת ילדיםלב, כלי דםעזרה ראשונהמחלות, טיפוליםגיל הזהבחוק משפט, ביטוחמתכוני בריאות
הוסף למועדפים 
פורומים רפואיים
 

פורום כושר גופני

פורום כושר גופני מיועד למתאמנים ותיקים ולחובבי הכושר שעדיין לא הצליחו להגשים את הפוטנציאל שגלום בהם. כאן תקבלו מידע על ספינינג, מאמן אישי, תוכנית אימונים, קוביות בבטן, תזונה באימונים, חדר כושר, כפיפות בטן, כושר, ספורט וכיצד לשרוף קלוריות
מנהלי פורום כושר גופני:
ד''ר איתי זיו
לפרטים נוספים
עופר קיס
לפרטים נוספים
שלום רב,

אני מתאמנת עם משקולות לרגליים שכל משקולת שוקלת בערך קילו וחצי לכל רגל, אימון שכולל קפיצות, כפיפות בטן ותרגילי חיטוב הגוף.
האם המשקולות יכולות לפגוע בגוף?

אודה לתשובה
אימון עם משקולות וקפיצה יחדיו יכולים ליצור נזק במידה ולא עושים את התרגיל נכון.
מספיק פעם אחת ליפול בסיבוב קל של הברך על מנת להרוס אותה או לחילופין ליצור דלקות ..

עומס דחיסתי אינו בריא כלל וכלל !
למה לקפוץ עם משקולת? יש המון תרגילים בטוחים..


בהצלחה :)

בן-IN MOTION
שלום רב.
בני צריך לעשות בגרות עיונית בספורט והוא נתקל בשאלה שאנחנו לא מצליחים למצוא לה תשובה. אשמח אם תוכלו לעזור לו...
השאלה היא...
סכם את השפעת הפעילות הגופנית על הרכב הגוף (מסת שריר ומשקל השומן) ??
אני יודעת שפעילות גופנית מגדילה את מסת השריר ושורפת את השומנים... אבל הוא מנסה למצוא יותר פרטים ע"מ ליצור סיכום..
אשמח לקישור לאן לפנות??
תודה רבה לכל מי שיכול לעזור.
חג שמח!!!
בעקבות פעילות גופנית מאומצת שכללה הרמת משקולות במשך כחמש שנים ועליות מתח מספר חודשים, פיתחתי דלקת דו צדדית בגידי הביספס הדיסטליים. אחרי כשמונה חודשים של אי פעילות ואולטרה סאונד גלי הלם וטיפול בכדורים אנטי דלקתיים, הדלקת חלפה. בעוד כחודש אני מתעתד לחזור לפעילות הדרגתית בהשגחת פיזיותרפיסט. שאלתי היא האם השרירים שעברו היפוטרופיה והתדלדלו באופן ניכר אחרי חוסר הפעילות "זוכרים" את מצבם הקודם המפותח יותר, וייקח להם זמן קצר יותר לחזור לעצמם מאשר את כל שנות הפיתוח שעשיתי או שצריך להתחיל הכל מחדש וייקח כמה שנים לשרירים לחזור לעצמם?
תודה
שלום. אני מתאמן יום אימון כוח על בסיס משקל גוף, יום ריצה(לפעמים אינטרוולים ולפעמים ארוכות). כעת אני מתחיל לשלב סקוואטים (גם על בסיס משקל גוף).
האם שילובם כחלק מאימון הכוח, והעובדה שלמחרת אני רץ וכך יוצא שאין יום מנוחה לרגליים היא בעייתית?
שלום רב,

במידה אתה עובד על תרגילים לרגליים ויום למחרת מבצע פעילות ארובית אזי אין בתנגשות כלל וכלל.במידה ואתה עובד בעצימות גבוהה שים לב שיתכן שהרגליים יסבלו מכיווצים במהלך הריצה מה שיגרום להפרעה באימון...

המלצות:
1.מתיחות לפני ואחרי אימון
2.לאכול כמו שצריך (דלק לשרירים) (להימנע מחוסר במגנזיום).
3.נסה ליצור כמה שיותר פער בזמנים באין אימון הכח לרגליים לבין האימון הארובי..

בהצלחה :)
איך אני בודק את המדדים של הגוף שלי?
כלומר אחוזי שומן, מסת שריר,נוזלים וכל אלו?
 
חיה אהרוני-שנ
17:19 19.05.16
הי לכולם, אני בחודש הרביעי ומאז הרבה שנים אני מתאמנת נאמנה בחדר כושר ולפחות פעמיים בשבוע עושה אימוני כוח ומשקולות. האם בהריון מותר להרים משקולות? עד איזה משקל? האם יש תנועות מסוימות שאסור לעשות?
 
בן
 
17:57 23.05.16
בתקופת הריון לא ממליץ על הרמת משקולות מכיוון שגם תרגיל נכון יכול בקלות לגרום לנזק כתוצאה מתנועה לא נכונה,המתיני בסבלנות עד כמה שקשה וזה רק ישתלם לך !.

בברכה בן מנהל מקצועי
IN MOTION
מה יותר מומלץ לתקציב הזה?

זה:
http://newbodyshop.co.il/%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-5.45-%D7%A7%D7%92-optimum-serious-mass
או זה:
http://newbodyshop.co.il/%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%93-%D7%9E%D7%90%D7%A1-%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-6.8-%D7%A7%D7%92-inner-armor
אני אשה בת 58 שנים. ספורטיבית עוסקת בהליכה על הליכון ביתי 4 פעמים בשבוע. פפפחות מיממה אחרי ההליכה האחרונה החל כאב עז חד ומשתק מהתחת לאורך החלק האחורי של הירך ועד לצד החצוני של הברך. כאב משתפר במנוחה ומחמיר שוב בהליכה. קיים כבר למרות משככי כאבים ומנוחה 5 ימים. מה יכולה להיות הסיבה? מה הטיפול האפשרי? כמה זמן עד להיעלמות הכאבים?
 
בן
 
13:57 17.05.16
1.האם הכאבים מתחילים לאחר הפעילות שאת עושה?
2.האם את מרגישה זרמים?
3.פרטי בדיוק את סוג הפעילות,העצימות ומשך הזמן..

בהצלחה
בן-מנהל מקצועי IN MOTION
שלום אני רוצה להצר היקפים באזור האגן( בין המותניים לישבן) אילו תרגילים יש לעשות בשביל כך? האם תוכל להפנות אותי לתרגילים מומלצים ?
הי מפנה אותך לכתבה על עיצוב הישבן

כתבה על עיצוב הישבן-IN MOTION לחצי על הלינק

בברכה יוני
איזה אימון שורף יותר שומנים, רוצה להוריד שומנים בבטן וירכיים ולהתחטב
עושה פעמיים בשבוע עיצוב גוף בסטודיו ופעמיים אימון של שעה הכולל קיקבוקס ואימוני כח חצי שעה כח חצי שעה קיקבוקס עם כריות וכפפות ( לא באוויר).

האם זה טוב לשרוף שומנים או עליי לשנות ושים דגש על אימון אחר ?
 
רמי רמי
04:03 09.05.16
אני מתאמן בתוכנית ab

3 פעמים בשבוע

א ג ה

שבוע הבא יש לי נסיעה

ויש ברשותי את הימים

אבג להתאמן כלומר 3 ימים ברציפות מה עליי לעשות?

1.איי בי סי?

2 בכל זאת להישאר על איי בי?
שלום ,
אני מתאמן מזה כ10 שנים אימוני כוח בעיקר ,
אני בן 33 בריא מקפיד על תזונה נכונה כמעט בלי פחמימות , בעיקר פחמימות מורכבות,
כבד שומני במקצת היה לי בזמן האחרון , יש לציין לא משתמש בתוספי חלבון למיניהם כבר המון המון זמן , לוקח ל ארגינין לפני כל אימון כ2 גרם .
מקפיד על צריכה נאותה של חלבון .

אני מבצע אימוני כוח מהירים משקלים סבירים לא כבדים מדיי ,
אני מרגיש את המאמץ האירובי כשאני עושה משקולות בגלל המעבר המהיר בין תרגיל לתרגיל , האימון אורך לי כשעתיים כל הגוף אני מבצע אימון של כל הגוף דדליפט לחיצת חזה , אימון גב מלא , חזה מלא, ידיים כתפיים ורגליים אך ורק סקווט במשקל נמוך.
שוב פעם אציין שהמשקלים אינם כבדים יחסית למה שעשיתי בעבר .
אירובי כ20 דקות בסוף האימון ריצה.

השאלה שלי היא :
האם מנוחה של יומיים בין אימון לאימון מספיקה ?
שלום רב,

אני בן 31 גובה 1.73 משקל 67 ק"ג (אם זה נחוץ..) בכושר די טוב
שוחה ומתאמן בקפיצות חבל +התנגדות 5 פעמים בשבוע (פעמיים קפיצות ושלוש פעמים שחיה).
בכפיפות בטן שאני עושה, התרגיל הקלאסי של ידיים מאוחרי העורף במצב שכיבה על הגב, ורגליים בזווית 90 מעלות, כמה משקל מומלץ לשים מאחורי העורף על מנת להעלות את בקושי מבלי לגרום לפציעות?

תודה!
 
ני
11:41 30.04.16
 
ני
11:25 02.05.16
משום מה התגובות נמחקו..
מבצע פעמיים בשבוע 4 סטים כשבכל סט 20 חזרות של כפיפות רגילות, ישרות עם ראש למעלה, 10 פעמים לכל צד(אלכסון)
שלום רב,
לפני כשנה התחלתי לרוץ 3-4 פעמים בשבוע בן 44 בריא משקל תקין.
עשיתי בדיקת מאמץ הגעתי לדופק מטרה 168 נראה הכל טוב.
שאלה,
כאשר אני רץ 5-6 קילומטר אני שם לב לדופק שמגיע לאזור ה 170 ולפעמים קצת יותר.
מדוע ? אני רץ על 10 קמ"ש אולי זה מהר מידי? האם יש לזה השפעה כלשהי ?
הדופק לא צריך להיות בסביבות ה 150 במקסימום ?
אולי להוריד מהירות ל 8 קמ"ש ?
אשמח לתשובה.
אני מעט חושש מאימון ה SNATCH ו SWING או כול אימון שמבוצע ע"י הנפת משקולת דמויית פעמון, כלומר מניעים או מניפים את המשקולת מסביב לגוף
מה שתורם לכול מרכיבי הכושר אבל גם מזיק משום העומס המופעל על חוליות הגב בזמן הנפה , אני שואל משום שפרופ' סטיוארט מקגיל במחקרו, שמתפרסם בכתב העת ‭,"Journal of Strength and Conditioning"‬ בדק בצורה מקיפה את ההשפעה של אימון פונקציונלי על שרירי הגב ועל העומס המופעל על חוליות הגב. ממצאי המחקר הראו שביצוע הנפות עם משקולות קטלבלס גורם לכיווץ מוגבר של שרירים רבים בגוף, בעיקר שרירי הירך והישבן והשרירים המייצבים של הגב, מה שמוכיח שמופעלים על חוליות הגב התחתון כוחות פיתול גבוהים בזמן ההנפה ,
האם לדעתך אימון זה בפרט שמדובר בסוג של הנפה מזיק לגב התחתון?
תודה וחג שמח
הי הייתי בהרצאה שלך מאוד החכמתי .הבנתי שמגיל 40 יותר קל להשתפר באירובי. אני מאמנת כושר בת 40, חטובה, שוקלת 47 ,15% שומן מתאמנת מזה כשנה וחצי בחדר כושר 7 תרגילים לכל הגוף כולל בטן. אם אין לי זמן להתאמן יותר מ4,5 פעמים בשבוע כדאי להעדיף 2 אימוני כוח ואת השאר אירובי ? או 3 כוח? (ב3 אימוני כוח ישאר זמן לפעם או פעמיים ריצה,אופניים)
שלום
ד"ר זיו
מהם מספר החזרות בשכיבות סמיכה שניתן לעשות כאשר הם מתבצעות כל יום?
תודה רבה
משה
תלוי בתכנית ובמטרות אך לא עובדים על אותו השריר יום אחר יום.

למה?

אם עבדנו ביום א,אז ביום ב מתבצעת בניה של השריר.
במידה ונמשיך לעבוד ניצור מצב קטבולי ( הרס שריר )במקום מצב אנאבולי (בניית שריר).

בהצלחה.

בן-מנהל מקצועי
 
בן
 
17:44 20.04.16
חג שמח :)
שלום רב,
לאחרונה במהלך ריצות שאני עושה (בין 6-10 ק"מ) הכפות רגליים שלי נרדמות, יש הרגשה של תחושת נמלולים ההרגשה הינה בכף הרגל בלבד ולא מלווה בתחושת כאב.

האם זה נורמלי? אני צריך לדאוג?

תודה רבה
 
בן
15:15 19.04.16
1.יש לבדוק ולשלול דלקת/פציעה באוזר הגב.
2.לשלול שברי מאמץ
3.לבדוק תנעליים
5.מומלץ לבדוק עם רופא ספורט

.

בברכה
בן-מנהל מקצועי
שלום,
רקע של הפרדות רשתית בשתי העיניים. טופלתי בלייזר בשניהם.
לפני כ3 שנים חלה התדרדרות בעין ימין, בעקבות כך בוצעו 3 ניתוחים: חיגור, וטרקטומיה וקטרקט.
עין שמאל כרגע באין שינוי.
ברצוני לדעת אם בעקבות כך יש אפשרות לעסוק בספורט ובפרט אימוני כוח.

תודה מראש, שירן.
שלום,
אני רצה 7 ק"מ ב- 45 דקות. מה הזמן האידיאלי שעליי לסיים מרחק זה על מנת לשפר סיבולת?
אני מתאמנת 3 פעמים בשבוע לא למטרות של מרוץ אלא בשביל כושר בסיסי לבריאות ושמירה על משקל.

תודה מראש
+ הוספת הודעה
   1  2  3  4  5  6  7  8  9  ...  341  
 חיפוש בפורום זה
המידע באתר אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מקצועי והינו בהתאם לתנאי השימוש
מנהלהודעה מקוריתתגובהללא תוכןהודעה חדשההודעה עם תמונההודעה עם וידאו
תגיות
ספורט   ספינינג   מאמן אישי   תוכנית אימונים   קוביות בבטן   תזונה באימונים   שריפת שומן
RSS RSS פורום כושר גופני