בריאות, רפואה
מאמרים | פורומים | רופאים  
  חיפוש במאמרים  
הריון ולידהדיאטה, תזונהתרופות, ויטמיניםעיניים, משקפייםניתוחים פלסטייםרפואה משלימהקוסמטיקה, איפורעיצוב שיערפסיכולוגיהאורטופדיה
 
מין, יחסים, זוגיותכושר גופנירפואת שינייםרפואת ילדיםלב, כלי דםעזרה ראשונהמחלות, טיפוליםגיל הזהבחוק משפט, ביטוחמתכוני בריאות
הוסף למועדפים 
פורומים רפואיים
 

פורום כושר גופני

פורום כושר גופני מיועד למתאמנים ותיקים ולחובבי הכושר שעדיין לא הצליחו להגשים את הפוטנציאל שגלום בהם. כאן תקבלו מידע על ספינינג, מאמן אישי, תוכנית אימונים, קוביות בבטן, תזונה באימונים, חדר כושר, כפיפות בטן, כושר, ספורט וכיצד לשרוף קלוריות
מנהלי פורום כושר גופני:
ד''ר איתי זיו
לפרטים נוספים
עופר קיס
לפרטים נוספים
שלום!
לקראת בוחן כושר שאני צריך לעבור יש לי מספר פרמטרים שאני צריך לבצע
כרגע הדבר שאני הכי מתקשה בו ובספק אם אני עובד עליו נכון זה תרגיל הבטן.
אני נדרש לבצע 70 כפולות של בטן - הכוונה לעלייה מלאה(מרפקים לברכיים), ירידה חצי ועליה שוב(מרפקים לברכיים) - נחשב 1 ועוד.. עד 70 כאלו.
כרגע אני מבצע 15 רצוף (מקסימום) מחכה דקה ומבצע שוב מקסימום (בערך 2-3) ועושה רגיל עד 10. ככה עד שאני מגיע לסך 80 בטן בשילוב כפולות.
כשאני מבצע את התרגיל אני מרגיש את המגבלה לעלות ולרדת בצורה נורמלית אך לאחר התרגיל אני מרגיש כאילו לא עבדתי על כלום.
המבחן של הכושר יתבצע לערך עוד חודשיים וחצי.
רציתי להתייעץ האם התוכנית שאני מבצע היא טובה? ואם לא אשמח לייעוץ והכוונה בנושא!
תודה מראש לעונים על השאלה :)
אני בן 20, מטר 80 שוקל סביבות 75 קילוגרם.
התחלתי להתאמן בצורה אינטסיבית יחסית לצבא לפני שלוש וחצי שנים (בעיקר ריצות, כוח משקל גוף) ומאז המשכתי להתאמן בסוגי ספורט מגוונים ( תלוי בתקופה ובמשאבים שהיו ברשותי), חדר כושר כושר, שחייה וכו''. שמתי לב שההשתפרות שלי איטית יחסית לאנשים שהתאמנתי וכי הכושר שלי "מתאפס" מהר, למרות התמדה ועבודה קשה.
בשנה האחרונה התגייסתי ליחידה מיוחדת, ולמרות האימונים האינטנסיביים שם, הכושר שלי עדיין משתפר נורא לאט, ולהיפך, במדידות מסויימות הוא יורד, בזמן שהכושר של חבריי לצוות עולה ועולה והם תופסים מעין "פער" עליי.
לאחרונה שברתי את הקרסול ולכן אני בהמתנה של חצי שנה עד למחזור הבא של היחידה ורציתי לנצל את הזמן הזה כדי לבנות כושר נכון.
רציתי לשאול למה הכושר שלי משתפר כל כך לאט, האם יש משהו שאני יכול לעשות מעבר לאימונים ולתזונה נכונה?
יש לציין שאני אדם לא אתלת בבסיס, ועד שהתחלתי להתאמן הייתי שמנמן. אני מקפיד על תזונה נכונה ואורח חיים בריא ( ממעיט באלכוהול, ממתקים וכו'') מה אני יכול לעשות?
 
שלום כהן
08:49 15.09.16
במצבים כאלה כדי להתייעץ עם אנשי מקצוע. חדר כושר יכול לתת מענה מדוייק לצרכים שלך מבלי לפגוע בבריאות
היי, רציתי לדעת כמה דברים, אני בן 21 שוקל 101 ובגובה 1.90- 1.87 עם אחוז שומן של 27-28 בקירוב
1. מה המשקל שאני צריך לשאוף אליו ? (מבחינה בריאותית)
2. בהנחה שאני מתאמן במכון כושר 5 פעמים בשבוע(שעה וחצי כל אימון) והמטרה היא חיטוב (דגש על מכשירים לגוף עליון עמו חזה כתפיים יד קדמית ואחורית וגב, גם קצת על גוף תחתון, ובערך 20-25 דק' של ריצה ו"סקי" ביחד), כמה זמן פחות או יותר יקח לי לרדת ל 20% שומן בגוף.
3. המטרה שלי זה גוף מחוטב, שאפשר לראות את הקווים של השרירים, ה"משולש" בחלק גוף תחתון מתחת לבטן, אולי קצת מבנה של קוביות.. לא משהו מעבר/ יותר מזה, לאיזה אחוז שומן אני אמור לשאוף כדי להגיע לתוצאה כזו?
והאם אני צריך לשאוף למשקל אחר מאשר זה שבשאלה 1 בשביל המטרה הזאת ?
שלום רציתי לדעת מה דעתכם על חדר הכושר טארגט
האם יש תרגילים שעובדים רק על חלק משרירי החזה ומזניחים אחרים? או כאשר אני עושה תרגיל אימון לחזה אני בעצם מפתח את כולו?
לא הייתי רוצה לאמן רק חלק מהחזה כי זה יכול להיות לא כל כך אסתטי.
עד כמה ה קורטיזול מפרק שריר לאדם שלחוץ וחרדתי בדרך כלל בצורה מתונה יחסית ?
האם זה נכון שאם יש רמה גבוה של קורטיזול למשך זמן רב השרירים מפסיקים להגיב אליו
איך ניתן להוריד את רמת הקורטיזול בגוף?
שלום,
אני בן 20 ונמצא במצב של עודף משקל-השמנת יתר.
בעבר כשמשקלי היה תקין רצתי הרבה וזה הספורט המועדף עליי.
לאחרונה כשהפסקתי לרוץ עליתי כ 25 קילו ומאמני הכושר במכון הציעו לי להחליף את הריצה באימוני אופניים ושחייה כדי למנוע עומס על הברכיים ומניעת כאבים בעתיד. אני כבר כמעט 10 חודשים לא רץ ומנסה לעשות אופניים/שחייה אך סוגי ספורט אלו מאוד משעממים אותי ואין לי בהם כל מוטיבציה.
חשוב לציין שאף פעם לא חשתי כאבים מיוחדים בברכיים או בעיות כלשהן שם.
רציתי לדעת האם ישנם השלכות עתידיות אם אחזור לרוץ ואם לדעתך אני יכול לחזור לבצע ריצות 3-5 פעמים בשבוע על מנת לחזור למשקל התקין ואם כדאי להשתמש בתומכי/מגני ברכיים בריצות כטיפול מונע פגיעות עתידיות. (משקלי 100 קילו וגובה 174 ס"מ)

תודה רבה !
אלמוג.
שלום רב
אני אחרי לידה 6 חודשים נשאר לי 3 קילו ודגש על חטוב וחיזוק השריר איזה פעילות כדאי לי לעשות חדר כושר, עיצוב בסטודיו סי ודומה או פילאטיס, כל פעם אחרי חדר כושר השרירים תפוסים לי כמה ימים ואחרי שחעורים בסטודיו לא
מדוע?
תודה
אם אדם הוא רזה מאוד באופן טבעי ודי שחיף. האם יכול להיות שלא משנה כמה הוא יתאמן וכמה הוא יאכל הוא עדיין לא יצליח לעלות מסת שריר ולהתפתח. פשוט כי הגוף שלו רזה באופן טבעי וככה המבנה הטבעי שלו. יש אנשים שהגוף שלהם פשוט לא בר שינוי?
לגבי העובדה הבאה : "בזמן האימון אנו פוגעים בשלמות רקמות גופינו, ברקמות שרירינו, יוצרים קרעים ופציעות, מעלים את חומציות הדם ולמעשה יוצרים תהליך שהוא דלקתי לכל דבר. הגוף מתרגם את ההרס הנוצר ברקמות כפציעה או מאין תהליך זיהומי ולכן מפעיל מנגנון שיקום ותיקון מנגנון דלקתי.12-72 שעות שלאחר ביצוע האימון הגוף נמצא בשלב דלקתי."


אני לא מבינה איך ספורט זה בריא עם כל הדלקת הזאת
נשמע שחיקה והזדקנות מהירה יותר של הגוף של מי שעושה ספורט לעומת מי שלא נמצא תחת התהליכים האלה.
נשמע שזה מאיץ את הבלאי הגופני עקב הקילומטאג' הרב שהגוף עובר מאשר שוב..מי שלא עושה.
גם בעלי החיים בטבע.. הנחים יותר מאריכים חיים יותר מהפעילים בגדול


מה דעתכם?
שלום,

אני מבצע כבר כמה שנים אימון באופני כושר של עד חצי שעה, שלוש ארבע פעמים בשבוע. האם זה יכול לגרום לי לנזק לברכיים?

תודה
שלום רב,

אני מתאמנת עם משקולות לרגליים שכל משקולת שוקלת בערך קילו וחצי לכל רגל, אימון שכולל קפיצות, כפיפות בטן ותרגילי חיטוב הגוף.
האם המשקולות יכולות לפגוע בגוף?

אודה לתשובה
אימון עם משקולות וקפיצה יחדיו יכולים ליצור נזק במידה ולא עושים את התרגיל נכון.
מספיק פעם אחת ליפול בסיבוב קל של הברך על מנת להרוס אותה או לחילופין ליצור דלקות ..

עומס דחיסתי אינו בריא כלל וכלל !
למה לקפוץ עם משקולת? יש המון תרגילים בטוחים..


בהצלחה :)

בן-IN MOTION
שלום רב.
בני צריך לעשות בגרות עיונית בספורט והוא נתקל בשאלה שאנחנו לא מצליחים למצוא לה תשובה. אשמח אם תוכלו לעזור לו...
השאלה היא...
סכם את השפעת הפעילות הגופנית על הרכב הגוף (מסת שריר ומשקל השומן) ??
אני יודעת שפעילות גופנית מגדילה את מסת השריר ושורפת את השומנים... אבל הוא מנסה למצוא יותר פרטים ע"מ ליצור סיכום..
אשמח לקישור לאן לפנות??
תודה רבה לכל מי שיכול לעזור.
חג שמח!!!
בעקבות פעילות גופנית מאומצת שכללה הרמת משקולות במשך כחמש שנים ועליות מתח מספר חודשים, פיתחתי דלקת דו צדדית בגידי הביספס הדיסטליים. אחרי כשמונה חודשים של אי פעילות ואולטרה סאונד גלי הלם וטיפול בכדורים אנטי דלקתיים, הדלקת חלפה. בעוד כחודש אני מתעתד לחזור לפעילות הדרגתית בהשגחת פיזיותרפיסט. שאלתי היא האם השרירים שעברו היפוטרופיה והתדלדלו באופן ניכר אחרי חוסר הפעילות "זוכרים" את מצבם הקודם המפותח יותר, וייקח להם זמן קצר יותר לחזור לעצמם מאשר את כל שנות הפיתוח שעשיתי או שצריך להתחיל הכל מחדש וייקח כמה שנים לשרירים לחזור לעצמם?
תודה
שלום. אני מתאמן יום אימון כוח על בסיס משקל גוף, יום ריצה(לפעמים אינטרוולים ולפעמים ארוכות). כעת אני מתחיל לשלב סקוואטים (גם על בסיס משקל גוף).
האם שילובם כחלק מאימון הכוח, והעובדה שלמחרת אני רץ וכך יוצא שאין יום מנוחה לרגליים היא בעייתית?
שלום רב,

במידה אתה עובד על תרגילים לרגליים ויום למחרת מבצע פעילות ארובית אזי אין בתנגשות כלל וכלל.במידה ואתה עובד בעצימות גבוהה שים לב שיתכן שהרגליים יסבלו מכיווצים במהלך הריצה מה שיגרום להפרעה באימון...

המלצות:
1.מתיחות לפני ואחרי אימון
2.לאכול כמו שצריך (דלק לשרירים) (להימנע מחוסר במגנזיום).
3.נסה ליצור כמה שיותר פער בזמנים באין אימון הכח לרגליים לבין האימון הארובי..

בהצלחה :)
איך אני בודק את המדדים של הגוף שלי?
כלומר אחוזי שומן, מסת שריר,נוזלים וכל אלו?
 
חיה אהרוני-שנ
17:19 19.05.16
הי לכולם, אני בחודש הרביעי ומאז הרבה שנים אני מתאמנת נאמנה בחדר כושר ולפחות פעמיים בשבוע עושה אימוני כוח ומשקולות. האם בהריון מותר להרים משקולות? עד איזה משקל? האם יש תנועות מסוימות שאסור לעשות?
 
בן
 
17:57 23.05.16
בתקופת הריון לא ממליץ על הרמת משקולות מכיוון שגם תרגיל נכון יכול בקלות לגרום לנזק כתוצאה מתנועה לא נכונה,המתיני בסבלנות עד כמה שקשה וזה רק ישתלם לך !.

בברכה בן מנהל מקצועי
IN MOTION
מה יותר מומלץ לתקציב הזה?

זה:
http://newbodyshop.co.il/%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-5.45-%D7%A7%D7%92-optimum-serious-mass
או זה:
http://newbodyshop.co.il/%D7%94%D7%90%D7%A8%D7%93-%D7%9E%D7%90%D7%A1-%D7%92%D7%99%D7%99%D7%A0%D7%A8-6.8-%D7%A7%D7%92-inner-armor
אני אשה בת 58 שנים. ספורטיבית עוסקת בהליכה על הליכון ביתי 4 פעמים בשבוע. פפפחות מיממה אחרי ההליכה האחרונה החל כאב עז חד ומשתק מהתחת לאורך החלק האחורי של הירך ועד לצד החצוני של הברך. כאב משתפר במנוחה ומחמיר שוב בהליכה. קיים כבר למרות משככי כאבים ומנוחה 5 ימים. מה יכולה להיות הסיבה? מה הטיפול האפשרי? כמה זמן עד להיעלמות הכאבים?
 
בן
 
13:57 17.05.16
1.האם הכאבים מתחילים לאחר הפעילות שאת עושה?
2.האם את מרגישה זרמים?
3.פרטי בדיוק את סוג הפעילות,העצימות ומשך הזמן..

בהצלחה
בן-מנהל מקצועי IN MOTION
+ הוספת הודעה
   1  2  3  4  5  6  7  8  9  ...  341  
 חיפוש בפורום זה
המידע באתר אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מקצועי והינו בהתאם לתנאי השימוש
מנהלהודעה מקוריתתגובהללא תוכןהודעה חדשההודעה עם תמונההודעה עם וידאו
תגיות
ספורט   ספינינג   מאמן אישי   תוכנית אימונים   קוביות בבטן   תזונה באימונים   שריפת שומן
RSS RSS פורום כושר גופני