בריאות, רפואה
מאמרים | פורומים | קהילות | רופאים  
  חיפוש במאמרים  
הריון ולידהדיאטה, תזונהתרופות, ויטמיניםעיניים, משקפייםניתוחים פלסטייםרפואה משלימהקוסמטיקה, איפורעיצוב שיערפסיכולוגיהאורטופדיה
 
מין, יחסים, זוגיותכושר גופנירפואת שינייםרפואת ילדיםלב, כלי דםעזרה ראשונהמחלות, טיפוליםגיל הזהבחוק משפט, ביטוחמתכוני בריאות
הוסף למועדפים 
פורומים רפואיים
 

פורום סרטן ריאות, סרטן ריאה
תופעות לוואי - טרסיבה

פורום סרטן ריאות נועד לתת לכם מידע וייעוץ בנושא מחלת סרטן ריאות. פורום סרטן ריאות עוסק בזיהום אויר, עישון, קרצינומה, ריאות, גידול סרטני, אסבסט, עישון פסיבי, שיעול, קוצר נשימה, צילום ריאות, כימותרפיה, הקרנות, כריתה, כאב בחזה, שיעול דמי ועוד
מנהלי פורום סרטן ריאות, סרטן ריאה:
פרופ' חובב נחושתן
לפרטים נוספים
ד''ר מיה גוטפריד
לפרטים נוספים
 
תופעות לוואי - טרסיבה
חיימקיס
23:02 13.05.09
שלום רב.
אשתי חולב בסרטן רריאות מסוג NSCLC . עברה טיפול של שני מחזורי כימוטרפיה וכעת מטופלת בטרסיבה כקו שני. בתחילת הטיפול, 150 מ"ג, לפני למעלה מחצי שנה התחילו להופיע תופעות לוואי עוריות בפנים ובחצי הגוף העליון. הטיפול הופסק לתקופת מה וחודש במינום של 75 מ"ג. לפני כ - 4 חודשים התחילו להופיע תופעות לוואי באיזור המפשעה ובאבר המין. התטיפול הופסק שוב וחודש במינום של 50 מ"ג. הרופאים טוענים כי לא נתקלו עד היום בתופעות לוואי כאלה ואף אחד לא מוכן לקבוע בוודאות כי הבעיה אכן נובעת מהטיפול בטרסיבה. אשתי סובל מאד, ואף טוענת שהמצב כעת קשה לה הרבה ותר מאשר בתקופת הטיפול הכימוטרפי.
האם יש דרך לוודא שאכן הסיבה לכל אלה הוא הטיפול בטרסיבה ?
במידה וכן, האם יש טיפול מקובל אחר ומהו ?
בתודה.
חיימקיס
המידע באתר אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מקצועי והינו בהתאם לתנאי השימוש
מנהלהודעה מקוריתתגובהללא תוכןהודעה חדשההודעה עם תמונההודעה עם וידאו
תגיות
זיהום אויר   עישון   קרצינומה   ריאות   גידול סרטני   אסבסט   עישון פסיבי   שיעול   קוצר נשימה   כימותרפיה
RSS RSS פורום סרטן ריאות, סרטן ריאה