בריאות, רפואה
מאמרים | פורומים | רופאים  
  חיפוש במאמרים  
הריון ולידהדיאטה, תזונהתרופות, ויטמיניםעיניים, משקפייםניתוחים פלסטייםרפואה משלימהקוסמטיקה, איפורעיצוב שיערפסיכולוגיהאורטופדיה
 
מין, יחסים, זוגיותכושר גופנירפואת שינייםרפואת ילדיםלב, כלי דםעזרה ראשונהמחלות, טיפוליםגיל הזהבחוק משפט, ביטוחמתכוני בריאות
 בריאות ראשי»פורומים»פורומים תזונה נכונה, דיאטה, הרזיה»פורום דיאטה, תזונה נכונה, הרזיה
הוסף למועדפים 
פורומים רפואיים
 

פורום דיאטה, תזונה נכונה, הרזיה עמוד 11

פורום דיאטה, תזונה נכונה, הרזיה הוא המקום לשאול על דיאטה, דיאטות שונות, תזונה נכונה וכיצד לרדת במשקל במהירות. הפורום יעסוק ב: הרזיה שפויה, תפריט דיאטה, הרזיה מהירה, דיאטת חלבונים, משקל תקין ועוד
מנהלי פורום דיאטה, תזונה נכונה, הרזיה :
ד''ר נסטור ליפובצקי
לפרטים נוספים
שלום רב,
אני בחורה בת 32 ושוקלת 100 קילו. השבוע התחלתי דיאטה, הצטרפתי לקבוצת התמיכה של חלי ממן. לפני יומיים הפסקתי לעשן.
רציתי לשאול אם אתמיד בדיאטה ואשלב פעילות גופנית, האם אוכל לרדת במשקל למרות שהפסקתי לעשן?
תודה
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
18:34 19.03.15
כן. ניתן לעשות זאת הכל עניין של כוח רצון.
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
19:22 19.03.15
כן. ניתן לעשות זאת הכל עניין של כוח רצון.
 
גל
01:33 07.03.15
שאלה -הסתכלתי בחלב 1אחוז ושמתי לב שיש יוצר פחמימות מחלבונים בכרכים התזונתיים. איך יכול להיות?? חלב זה חלבון לא?
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
18:33 19.03.15
בתזונה שום דבר לא מוחלט. בחלב יש יותר פחמימות מחלבון.
 
לי
09:16 18.03.15
שלום, אבא שלי בן 68 ויש כולסטרול
CHOLESTEROL: 240 mg/dL
TRIGLYCERIDES: 96 mg/dL
CHOLESTEROL- HDL: 51 mg/dL
CHOLESTEROL-LDL calc: 170 mg/dL
CHOLESTEROL/ HDL: 4.7
NON-HDL_CHOLESTEROL: 190 mg/dL

באופן כללי הוא לא אוכל מטוגנים ואוכל עם הרבה שמן, מאוד שומר ובכל זאת יש כולסטרול גבוה.
האם יש מאכלים מומלצים לאכילה ?
מה אסור לאכול ?
פרט לזה שצריך להפחית בדברים המכילים כולסטרול
תודה.
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
18:29 19.03.15
צריך להמנע ממזון מן החי ומוצרים המכילים שומן טרנס.
אבל עדיף שיגיע לייעוץ תזונתי מסודר.
בברכה,
 
דני
17:06 14.03.15
אני צורך:
עשב חיטה
מולטי ויטמין
אצת ספירולינה
GABA עם b6
אומגה 3
הכל סבבה?
ושאלה שנייה : האם יש גלולות של עשב חיטה טובות מאחרות של איזה חברה מסויימת?
טובות כמו לאכול עשב חיטה חי?
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
18:26 19.03.15
לא סבבה.
להפוך לבית מרקחת של מוצרים "טבעיים" זה לא לעניין. צריך סיבה לצרוך תוספים.
בברכה,
 
לידור
20:46 08.03.15
שלום רב,
האם בתפריט מאוזן של כ 1300 ניתן לאכול כל יום,פעם ביום מתוק כמו מעדנים שוקולד ארטיקים למיניהם וכו שהם כ200 קלוריות מבלי לפגוע בירידה במשקל?
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
14:02 13.03.15
כן ניתן אבל הייתי מעדיף באחוזים יותר נמוכים מסה''כ הקלוריות
 
אני
16:54 09.03.15
האם מומלץ לשלב בתזונה של מבוגרים ושל ילדים ואם כן האם משמין וכמה יש לצרוך?
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
10:51 13.03.15
שלום, זרעי פשתן עשירים בחומצת שומן אומגה 3.
ניתן לקבל אומגה 3 גם משמן סויה, קנולה, אגוזי המלך וכו'.
אם לצרוך גרעיני פשתן, אז כפית ביום.
בברכה,
 
יהודית
22:55 08.03.15
לאחר נסיונות כושלים לעשות דיאטה באמצעות שינוי התזונה בלבד ,אני מעונינת לקבל יעוץ רפואי מהם הנזקים הצפויים משימוש בדיאטת דש או במדבקות סלים פאץ' הזוכות לפרסום אינטנסיבי ונשענות על תמיכה רפואית...האם אכן הדיאטות הללו יעילות במיוחד והאם עצם ההתערבות בחילוף החומרים יכולה לטווח ארוך לגרום נזק לתפקוד הגוף...יש לי הרבה מאד קילוגרמים להוריד ואינני מעונינת בניתוחים
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
10:48 13.03.15
שלום,
דיאטת דש האמיתית הינה תזונה עשירה בפרות, ירקות ודגנים מלאים ודלה במלח, שומן מן החי ושומן טרנס. לדיאטה זו תמיכה רפואית רחבה.
לא ידוע לי על תמיכה רפאוית לגבי מוצרים מסחרים שמתפרסמים וכנראה עליהם את מדברת.
בברכה,
 
מיטל בת 32
23:49 11.03.15
אני נוטלת ROOTS HR למניעת נשירה. אני רוצה לקחת גם כמוסת בספירולינה. האם כדאי לקחת את שניהם במקביל?
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
10:45 13.03.15
שלום,
אין צורך לקחת את שני המוצרים יחד.

בברכה,
 
בת 21
01:07 11.03.15
היי,
אני בת 21 גובהי 1.57 ועד לפני תשעה חודשים שקלתי כ64 קילוגרם,החלטתי שאני רוצה בשינוי והתחלתי לרדת במשקל בשיטת אכילה עד 6 בערב,לאחר שחרורי מצה"ל שהייתי כ3 חודשים בתהליך השעון הביולוגי שלי התהפך וכתוצאה מכך פיספסתי ארוחות בוקר לעיתים קרובות לכן אכלתי בערב והפסקתי את השיטה של עד 6.
ירדתי במצבר כ11 ק"ג כלומר שאני שוקלת היום כ53 קילוגרמים.
שמתי לב שהתזונה שלי לאחרונה לא תקינה בכלל,אמא שלי מבשלת כל יום וטורחת במזונות עשירים אך אני לא אוכלת כמעט או שאוכלת רק כמה חטיפים.
אני בתקופה מאוד לחוצה,ניגשת לפסיכומטרי באפריל שזה המועד האחרון לשנת הלימודים המתקרבת באוניברסיטה,נפרדתי מחבר שלי שהיה איתי כמעט כשנה באופן מאוד פתאומי (פשוט הודיע לי מהיום להיום שנפרדים בלי הכנה מוקדמת או שינוי מוקדם בהתנהגותו),ומותו הפתאומי של סבא שלי שרק אתמול אבי ביקר אצלו והכל היה תקין...
השיער שלי נראה מת,אני רק יורדת במשקל ובלי לעשות ספורט,אוכל זה לא פקטור בעיניי,אני כל היום לומדת ומנסה להשכיח את הפרידה ועכשיו כנראה גם את מותו הפתאומי של סבי.
עברתי שירות צבאי מאוד קשה ומצלק ויש לי לעיתים מעין "הזיות" שאני אמורה לסגור שבת או לעלות משפט (לעיתים גם חלומות בעתה שאני מתעוררת מהם בבכי).
אני לעיתים נמנעת מאוכל כביכול לא במודע,ויכולה לא לאכול הרבה זמן ואז לאכול שתי פרוסות לחם ועוד חטיף קטן.
אני מפחדת להדרדר במשקל שלי כי אני יודעת שכבר 47 זה משקל מאוד גבולי...

מה ניתן לעשות כדי להחזיר את השליטה בתחום הזה?...
תודה.
היי..
רציתי לשאול שאלה (טיפה מורכבת) שאפשר לומר שמטרידה אותי כבר שנים...! אז ככה:
במחשבוני bmr מקבלים תוצאה של כמה קלוריות הגוף שורף במנוחה רק על קיום תקין של כל מערכות הגוף..עכשיו,יוצאת תוצאה מסויימת ובנוסף תמיד יש המלצה (במחשבונים אחרים) כמה קלוריות מומלץ לכל אדם לצרוך על פי נתוניו אבל במקרה שלי מ ע ו ל ם לא צרכתי מספר כל כך מועט של קלוריות..אפילו אם ממליצים לי לצרוך 1800 קלוריות נניח בפועל כשאני עושה את החישוב זה יוצא הרבה יותר וגם כאשר אני מנסה "להכניס" את מה שאני אוכלת למספר הזה כולל במצבים של ניסיון צמצום אכילה ולאו דווקא כי אני שמנה או משהו וזוללת כל היום ,אפילו בתהליך ירידה במשקל שמצליח וגם במצב של רזון ואכילה מועטה ככל האפשר (בלי להתעלף) אף פעם הקלוריות לא היו כ"כ מעטות ולכן אני לא מבינה מה פשר המחשבונים האלה? ואיך יתכן שתמיד ממליצים על מספר קלוריות שלא תואם את המציאות ונראה בלתי אפשרי בפועל?

תודה רבה מראש!
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
16:53 04.03.15
אביב שלום,
BMR הינה ההוצאה הבסיסית של הגוף לצורך קיום החיים, זאת אומרת, האנרגיה שהגוף צורך כדי לנשום ולקיים את כל הפעולות של המערכות שלו. זאת ההוצאה הקלורית בתנאי שהיית שוכבת 24 שעות ללא תזוזה. למספר הזה צריך להוסיף את האנרגיה שאת צורכת בתנועה במהלך היום וגם עוד הוצאה לצורך עיכול המזון.
לכן המספר שאת רואה כ-BMR הינו רק חלק מההוצאה הקלורית היומית שלך.
בברכה,
 
אביב
00:07 09.03.15
 
לידור
20:22 07.03.15
שלום רב,
האם בדיאטה מאוזנת של 1300קלוריות להורדה במשקל אפשרי לאכול כ200 קלוריות של מענים למיניהם בעלי 5 גרם שומן לגביע אחד? באותו הרעיון-האם אפשרי לעשות זאת על בסיס יום-יומי,לאכול כ 200 קלוריות של מתוק עם גרם שומן של 5 או 6 ללא הפרעת הירידה במשקל-נגיד שתי שורות של שוקולד פרה?
 
לידור
17:38 07.03.15
שלום רב,
במעדן חלב שבדקתי יש ב200 קלוריות-35 גרם פחמימות ו31 גרם שומן,בקוראסון ארומה באינטרנט יש ב200 קלוריות יש 5 גרם שומן ו30 גרם פחמימה....איך זה יכול להיות???
זה אומר שניתן לשלב על בסיס קבוע את הקוראסון אם אילו הערכים התזונתיים שלו?
 
לידור
12:42 07.03.15
נגיד יש 40 גרם פחמימה מורכבת עם 2 אחוז שומן ו40 גרם פחמימה פשוטה גם עם שני אחוז שומן,האם באכילת הפחמימה הפשוטה האינסולין יופרש מהר יותר לגוף וזה ימנע או יקשה על ירידה במשקל? לא הבנתי את זה...אם אחוז השומן בתיאוריה אותו הדבר וכמות הגרמים שאוכלים אותו הדבר,אז חוץ מזה שניהיה יותר רעבים לאחר אכילת פחמימה פשוטה ,למה כמות האינסולין משנה פה אם הכמות היא אותה הכמות ואחוז השומן הוא אותו הדבר?
 
לידור
00:40 07.03.15
במסגרת תפריט מאוזן אני יכולה לאכול שתי שורות מתוך חפיסת שוקולד.השאלה שלי-האם כאדר אני אוכל אותם ביחד זה ישפיע שונה הירידה במשקל מאשר אם אני אפזר אותם? אינסולין מופרש ברמה גבוהה מדי-זוהי הסיבה שיכול להיות שזה יפריע לירידה במשקל ולכן אי אפשר לצרף אותן ביחד?
-האם מעדנים כמו מילקי וגוי נחשבים פחמימה או חלבון?
ד"ר שלום,
האם תפו"א הוא חומצי או בסיסי?
האם אפשרי באכילה מבושל או אפוי?
משום מה באינטרנט כתוב להימנע יחד עם ירקות סולניים
תודה
 
עדי
16:48 01.03.15
שלום,

רציתי לדעת איזה פרי כדאי לאכול בין הארוחות: תפוח/תפוז/אגס/קיווי/אפרסק/שזיף או פירות יבשים כגון חמוציות/צימוקים/בננות מיובשות?

אני שואלת כי אני מתעניינת לגבי כמות הסוכר בפירות היבשים, האם היא גבוהה יותר מהפירות הרגילים? ומה נחשב למנת פרי בפירות יבשים?
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
16:55 04.03.15
עדי שלום,
לגבי פרות טריים כל אחת מאלה שציינת מתאים.
לא הייתי לגמרי מחליף את הפרות הטריים ביבשים בגלל היתרון התזונתי שבהן.
מנה של פרות יבשים: 2 משמישים, כפית צימוקים או חמוציות.
בברכה,
 
יפית
20:17 01.03.15
שלום
מה ההבדל התזונתי בין קורנפלור לקמח תפוחי אדמה ?
מה מבין השניים מומלץ להכנת דייסה?
תודה8801
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
22:28 02.03.15
שלום יפית,
קורנפלור זה קמח עשוי מתירס. מכיוון שעשו משניהם קמח אין הבדל גדול ביניהם.
בברכה,
 
רינה
18:34 28.02.15
שלום רב,
האם יש חומציות במיץ רימונים סחוט טבעי?

תודה מראש לתשובה
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
22:19 02.03.15
שלום,
מיץ רימונים גורם לחומציות קלה עד בינונית.
בברכה,
 
יפית
17:36 20.02.15
שלום
אגוזים שונים שפג תקפם ויש להם ריח האם אפשר לטחון אותם ולהשתמש לעוגות?
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
20:38 25.02.15
בטח שלא
 
דן
10:18 24.02.15
שלום רב.אני בן 43(גובה 1.78)בריא על פי רוב.
תכננתי דיאטה ל10 שבועות שבהם התכוונתי לרדת כמעט 15 קילו(מ97.8ל-83).עברו 40 ימים מתוך 70 ימי הדיאטה המתוכננים ובהם ירדתי 5.8ק"ג-ממוצע של 1 ק"ג בשבוע בדיוק(התכנון הראשוני שלי היה לרדת בממוצע 1.5 ק"ג בשבוע)
אם כעת אכניס את עצמי לסטרס יותר עמוק ובחודש שנשאר לסיום הדיאטה אני"אכריח"את עצמי להגביר את הקצב וב30 יום שנשארו לרדת 9 ק"ג כדי להגיע ליעד שתיכננתי-האם צפוי להיגרם לי נזק גופני כשלשהו?(למשל במערכת הפקת הזרע שלי-כלומר בתחום הפריון או בכל מערכת גופנית אחרת?)
יש לציין שלאחר שאגיע לאותם 83 ק"ג המתוכננים אסיים את החלק ה"אלים"בהרזייה ואז אעבור לחלק הסופי והמתון של בין חצי ק"ג ועד 1ק"ג בשבוע עד להגעה למשקל היעד האמיתי שהוא 79.
עוד אציין שמה שאני עושה בתהליך הדיאטה זה פעילות גופנית מוגברת ואני אוכל פחות או יותר הכל אבל בצורה מאוזנת ולא מופרזת כמו שהייתי נוהג בעבר-אמח לא משתמש בתפריטים מיוחדים לצורך הדיאטה הזאת).
להתייחסותך המקצועית והעניינית אודה(ותניח שאני לא מתכוון לוותר על החלק"האלים"של הדיאטה שציינתי לעיל ולא לעבור לקצב מתון ו"מומלץ"עד הגעה ל83 ק"ג).תודה.
 
קארן
00:46 25.02.15
היי יש לי שאלה שקשורה בנושא בטן קסרית
ילדתי לפני שלוש 3 בקסרי מאז הבטן לא ירדה עדין חושבים שאני בהריון לא עסקתי בספורט מעולם תמיד היתה לי טיפונת של בטן אבל אחרי הלידה היא ממש נראית זוועה אני מתביישת בה נורא ומרגישה לא נוח היא רופפת ונופלת אני מאוד רוצה לרזות אבל אני מפחדת גם מעודפי עור שאלתי היא האם אפשרי להרזות מהבטן בלי שיהיה עודפי עור ממש?כרגע שוקלת 90 אני רוצה לחזור למשקל שלי 55 תודה:)
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
20:31 25.02.15
החלק האלים כפי שאתה מציין, מיותר. כשתגביר את הירידה תגדיל את האחוז של שריר ונוזלים בירידה מה שיביא לעליה מחודשת לאחר מכן. רצוי שתשאר בקצב ירידה לא גבוה ממה שהיה עד כה. לא נראה לי שתהינה לך נזקים נוספים.
בברכה,
+ הוספת הודעה
   1 ...  7  8  9  10  11  12  13  14  15  ...  485  
 חיפוש בפורום זה
המידע באתר אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מקצועי והינו בהתאם לתנאי השימוש
מנהלהודעה מקוריתתגובהללא תוכןהודעה חדשההודעה עם תמונההודעה עם וידאו
תגיות
תפריט דיאטה   משקל אידיאלי   מתכונים   BMI   דיאטת אטקינס   לרדת במשקל   משקל תקין
RSS RSS פורום דיאטה, תזונה נכונה, הרזיה