בריאות, רפואה
מאמרים | פורומים | רופאים  
  חיפוש במאמרים  
הריון ולידהדיאטה, תזונהתרופות, ויטמיניםעיניים, משקפייםניתוחים פלסטייםרפואה משלימהקוסמטיקה, איפורעיצוב שיערפסיכולוגיהאורטופדיה
 
מין, יחסים, זוגיותכושר גופנירפואת שינייםרפואת ילדיםלב, כלי דםעזרה ראשונהמחלות, טיפוליםגיל הזהבחוק משפט, ביטוחמתכוני בריאות
 בריאות ראשי»פורומים»פורומים תזונה נכונה, דיאטה, הרזיה»פורום דיאטה, תזונה נכונה, הרזיה
הוסף למועדפים 
פורומים רפואיים
 

פורום דיאטה, תזונה נכונה, הרזיה עמוד 11

פורום דיאטה, תזונה נכונה, הרזיה הוא המקום לשאול על דיאטה, דיאטות שונות, תזונה נכונה וכיצד לרדת במשקל במהירות. הפורום יעסוק ב: הרזיה שפויה, תפריט דיאטה, הרזיה מהירה, דיאטת חלבונים, משקל תקין ועוד
מנהלי פורום דיאטה, תזונה נכונה, הרזיה :
ד''ר נסטור ליפובצקי
לפרטים נוספים
 
נופר
20:13 27.06.15
שלום, אני בת 27, 1.61 ושוקלת 51 (עד לפני חודש וחצי שקלתי 55). בבדיקות האחרונות יצא שאני טרום סכרתית אז החלטתי לשנות את התזונה ולעשות ספורט (פעמיים בשבוע אירובי, פעם בשבוע הליכה ופילטיס) התפריט שלי היום:

בוקר:
קפה+ 0.5 סוכר+מעט חלב 3%.

ביניים:
2 גזרים+ שני מלפונים

צהריים:
2 פרוסות לחם מלא+ 2 פרוסות פסטרמה+ עגבנייה

ביינים:
פרי

ערב:
חביתה משתי ביצים עם פטריות/ דג סלמון +סלט ירקות+כרובית וברוקולי + פרוסת לחם מלא
או סלט עם חצי קופסת טונה + פרוסת לחם מלא

בסופש אני אוכלת מנת בשר (קציצות, חזה עוף) או אורז ושעועית עם סלט במקום הסנדוויץ. ומוסיפה גם חופן אגוזים ושקדים.
האם התפריט הזה תקין? או שיש דברים שאני צריכה לשנות?

תודה
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
14:00 29.06.15
נופר שלום,
במצב של טרום סכרת חשוב מאוד לקבל יעוץ מסודר ונכון. יעוץ כזה יכול למנוע התפתחות של סכרת בעתיד.
לכן מציע לך לגשת לדיאטן/ית עם ניסיון בטיפול בסכרת כדי לקבל טיפול אישי ומקצועי.
בברכה,
 
ענבל
10:12 07.06.15
שלום,

אני בתהליך הרזיה בו ירדתי עד כה 6 קילו, המטרה לרדת עוד 4 נוספים.
בדר"כ אני אוכלת במשך היום 4 פרוסות לחם משיפון מלא( 2 בוקר 2 בערב) רציתי לשאול האם פעמיים בשבוע אפשר להחליף את מנה אחת של לחם בלחמנייה?

משלבת גם ספורט

תודה
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
14:38 15.06.15
כן. לחמניה קטנה מקמח מלא
 
ניר
12:30 11.06.15
סליחה שאני פונה אליכם ,מקווה שתענו לי אני בן ,28 בריא ללא מחלות ידועות .תוצאות בדיקות דם כולל תפקודי כיליה וסוכר תקינות בשתן כללי ,לעיתים יוצא לי 10 או 20 חלבון .משקל סגולי 1.032. אני ספורטאי .האם יש קשר האם זה תקין ?המון תודה על העזרה!
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
14:37 15.06.15
שלום,
בקשר לחלבון בשתן, לא כך צריך להיות. עליך לגשת לרופא המשפחה כדי שיבדוק מה הסיבה.
בברכה,
 
אלינור
23:35 03.06.15
היי רכשתי מדבקות סלים פאץ שלמיטב הבנתי הם מחומרים טבעיים ועכשיו קראתי שלא מומלץ לאנשים עם בעיות בבלוטת התריס. בעבר היה לי תת פעילות.כרגע זה נמצא בטווח הנורמה. אפשר לקחת את המדבקות? למה זה יכול לגרום?
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
14:33 15.06.15
שלום,
לא מכיר את המוצר
 
הלנה
14:53 09.06.15
שלום,
אני עושה את אותה דיאטה כבר 5 שנים, במשקל השיא שקלתי 75 ועכשיו אני שוקלת55 , אני בת 23 והגובה שלי 160. (אני לא נמצאת במסגרת מסויימת של דיאטה).
לארוך הזמן היו לי כמה עליות קטנות שמייד איזנתי אותן, אותו דבר קרה גם לאחרונה, עליתי חזרה למשקל של 57 מ54, ניסיתי להוריד את העודף שוב ע"י הידוק ההרגלים של השיטה שתמיד השתמשתי בה וזה פשוט לא עבד! הייתי תקועה במשקל שעליתי לא משנה מה..
ניסיתי לעבור לכל מיני שיטות אחרות ושום דבר לא עבד ואפילו השמנתי עוד.
לכן עברתי לספירת קלוריות. התעניינתי באינטרנט לגבי כמה קלוריות אני צריכה לאכול ואני לא יודעת מה לעשות.
מצד אחד אומרים לא לאכול פחות מ-1200 קלוריות, מצד שני מהחישובים של BMR יוצא שהגוף שלי זקוק בסה"כ 1369 קלוריות.
זה נשמע שאם אני אוכל 1200 קלוריות הגוף שלי יהיה בגרעון דיי מגוחך וכל סטייה קטנה תמנע ממני לרדת.
בשבוע שעבר התחלתי עם זה והחלטתי לאכול תפריט של 1050-1100 קלוריות, ירדתי כאמור 2 קילו בשבוע הזה.
ממש נבהלתי מהתוצאה הזו וזה לא נראה לי ירידה נורמאלית בשבוע ואני מפחדת שזה מהיר מדיי ויגרום לי נזקים.. מצד שני אני מפחדת להעלות את צריכת הקלוריות, כי אני רוצה להוריד עוד (עד 52) ולא לחזור למצב התקוע.
מה לעשות?
אני אשמח גם לתשובה לגבי כמה צריך לאכול כדי לשמר משקל קיים, ברגע שמגיעים למשקל הרצוי.

אגב, ספירת הקלוריות שלי כוללת גם ירקות ואני עושה הרבה ספורט בלי קשר לדיאטה.
 
עדי
18:59 30.05.15
שלום,

לאחרונה טעמתי שייק ירוק מדהים! רציתי לדעת אם שילוב כל מרכיביו יחד נכון לגוף, ואם שתייתו פעם ביום מועילה או מזיקה (אני מניחה שיותר מועילה). לצערי אין לי כמויות, אבל אשמח לדעת מהי הכמות המומלצת של כל רכיב וכמה קלוריות יש בכוס.

המרכיבים:
פטרוזיליה
סלרי (עלים + גבעולים)
עלי בזיליקום
ג'ינג'ר
קליפת לימון
תפוח עץ ירוק
מיץ תפוזים
 
ארז
14:54 01.06.15
מהם תפקידי ויטמין b6 ?
האם יש מצב של עודף בויטמין זה?
ארז
שלום,
רציתי לשאול פעם בכמה זמן אני יכולה לאכול משהו כמו כדור גלידה בגביע מגלידריה למשל בשלב בו המטרה היא לשמור על המשקל החדש (והנמוך יותר) בלי לעלות בחזרה?

תודה רבה מראש!
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
23:32 31.05.15
זה לא נוסחה אבל הייצי אומר פעמים בשבוע
 
רינה
08:04 16.05.15
שלום
לאחרונה מרבים לפרסם כתבות בנושא כמה בריא לשתות קפה,האומנם?
כאחת שלא נוהגת לשתות בכלל קפה,בגלל שתמיד אמרו שזה מזיק לבריאות
הייתי מבקשת לדעת אם יש אמת בדברים,ובכול זאת בריא לשתות קפה,וזה לא עניין שיווקי

ואם כן כמה מומלץ לשתות ביום, ואיזה רצוי לקנות ,האם עדיף ללא קופאין או שעם קפאין ?

אשמח לקבל את דעתך

תודה רבה מראש
אנה
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
23:31 31.05.15
אנה שלום,
לא הייתי ממליץ להתחיל לשתות קפה למי שלא שותה. יש למשל פחות שכיחות בסוכרת אבל יותר לחץ דם גבןה אצל שותי קפה
 
חנה
17:35 23.05.15
שלום, אני בת 34 שוקלת 63 ק"ג בכלת עודף משקל של כ - 7 ק"ג
שנורא נורא נורא קשה לי להוריד.
אשמל לקבל המלצה על דיאטנית (באופן פרטי לליווי שבועי ) באזור המרכז.
חדשנ במרכז ולכן לא מכירה...
אשמח להמלצה.

תודה
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
23:25 31.05.15
חנה שלום,
את מוזמנת להכנס לאתר שלי ולהתרשם.
בברכה,
 
מיטל
22:23 16.05.15
שלום, רציתי לברר לגבי המוצר אנשור, הבת שלי לוקחת את זה על מנת להעלות במשקל לאחר ירידה חדה (לאחר התייעצות עם דיאטנית). היא לוקחת כ3 כאלה ביום במשך 3 שנים כבר כי עדיין לא הגיעה למשקל הרצוי.
הבעיה שלי שאני מודאגת בגלל שאני מודעת לנזקים של מוצרי חלב (בריחת סידן). בלי קשר ל3 הפחיות ביום היא אוכלת גבינות, מעדנים, יוגורטים וכו׳.
האם יש סיבה לדאגה?
היא אוכלת גם טחינה, אבוקדו וכו׳ כמובן אך זה לא מספיק כי היא מתמלאת מהר.
אשמח לתשובה
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
23:23 31.05.15
שלום,
דברי חלב לא גורמים לאוסטיופורוזיס, לכן לא רואה בעיה אם הוחלט בכך
שלום,
לאחרונה אני סובל קצת מדיכאון וחרדה ומטופל בציפרלקס שאמור להשפיע עוד מספר שבועות.
אין לי תאבון ואני עושה מאמץ לאכול 4 -5 ארוחות קטנות ביום.
לפני תקופה זו אכלתי יותר והתאמנתי במשקולות וכעת אני מתחיל לרדת במשקל.
חשבתי לשלב אבקת גיינר של פחמימות וחלבונים פעם או פעמיים ביום כדי להשלים את החסר ולא לרדת במשקל עד שאתאזן.
האם מומלץ לשלב אבקה כזו או לא?
תודה
 
שמואל א
14:57 26.05.15
לדעתי מיותר להשתמש בתוספי תזונה לספורטאים.

אלא אם כן אין ברירה!.

להלן מידע על תוספי מזון לספורטאים בוידאו מהיוטיוב.

בהצלחה ורפואה שלמה :-)
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
23:19 31.05.15
רק אם אתה לא מסוגל לאכול מספיק.
 
שרון
10:43 17.05.15
שלום ד"ר
ראיתי בזמנו את הסרט של אורלי וגיא על החלב,שם מתייחסים אליו כאל לא פחות מרעל מלא בהורמונים שגורמים לסרטן השד,סרטן הערמונית ואוסטופורוזיס וזה רק קומץ של מחלות.ראיינו שם פרופסורים שצדדו בכך שהחלב מזיק לבריאות.
אני באופן אישי צורך מוצרי חלב..מה דעתך בנושא יש דברים בגו?
תודה
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
23:17 31.05.15
שרון שלום,
יש רופאים עם אג'נדות מאוד מוגדרות...
אני לא תומך בשתייה מרובה של חלב אבל כן בצריכה מבוקרת של דברי חלב כגון יוגורט וגבינה לבנה.יש בהם הרבה יתרונות.
בברכה,
 
רונית
09:30 25.05.15
היי אני בת 37 אם לתאומות בנות ארבע.תמיד היתי מלאה היו לי תקופות יותר ותקופות פחות , אבל אף פעם לא היתה לי נפיחות כמו עכשיו בבטן עליונה .נפיחות לא קשה,אלא רכה.תוך שבועיים נהיה לי צמיג שבחיים לא היה לי .אני מתביישת לשבת , כי כשאני יושבת כולם רואים את הנפיחות ותחילים שאלות לא נעימות.מה עושים?? איך מורידים את זה? ממה זה? מה אפשר לעשות
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
23:12 31.05.15
הייתי מציע לך לבצע אבחון מטבולי כדי לראות כמה אנרגיה את מוציאה ובהתאם לבנות תוכנית עבודה.
אני בחור בן 40, ירדתי מ82 קג ל 65 בהדרגתיות ע״י כך שאכלתי הרבה סלט וכן המעטתי באכילה בשלב מסויים. לאחר מכן חזרתי לאכול ׳כרגיל׳ ז״א לא סופר קלוריות, אבל ממש לא אוכל הרבה , ממעיט בכללי באכילת לחם ובכל זאת עולה בממוצע יותר 1-2 קילו בחודש. ברצוני לשאול כיצד תתכן עליה ספונטנית שכזו במשקל , האם זה נרומלי ואיזה סוג של תזונה אני אמור לאמץ כדי למנוע עליה הדרגתית במשקל. אני דווקא עושה ספורט מדי פעם. תודה.
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
23:09 31.05.15
משה שלום,
כאשר אתה יורד במשקל ללא פעילות גופנית אינטנסיבית, חלק מהירידה היא במסת השריר, מה שמבטיח קושי רב בשמירה על המשקל החדש כי הגוף נהיה פחות בזבזני באנרגיה...
 
נוי
12:20 19.05.15
אני בת 21 ובחצי שנה האחרונה העליתי 10 קילו ומה שאני לא יעשה תזונה נכונה והכול לא מרזה
יש איזה טיפול שיכול לעזור לי
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
23:06 31.05.15
נוי שלום,
הרעיון הוא לעבוד על שינוי נכון ולאורך זמן. חפשי איש מקצוע רציני עם ניסיון ולכי אליו.
בהצלחה,
ד"ר נסטור
 
לירון
14:25 26.05.15
שלום רב,
עפ מה שהבנתי לא צריך לאכול יותר מ250 קלוריות של פחמימות פר ארוחה בכדי להרזות או לישמור על המשקל. אני מכיר הרבה אנשים רזים שאוכלים הרבה יותר מזה בארוחה איך יכול להיות?
 
חנה
17:36 23.05.15
מישהו מכיר ? השתמש? יכול לחוות דיעה?
תודה
 
ארז
09:31 16.05.15
מהם תפקידי ויטמיןb6?
האם יש מצב של עודף בויטמין?
 
יריב
20:54 06.05.15
האם ניתן לרדת באחוזי שומן בתקופה בה מתאמנים להעלאת מסת השריר (היפרתרופיה) וצורכים יותר קלוריות מאשר שורפים על פי החישוב התזונתי להיפרתרופיה. כלומר האם תיתכן ירידה באחוזי שומן גם כאשר צורכים יותר קלור' משורפים?. הרציונל שלי היה שאמנם הגוף מקבל יותר קלוריות מאשר מוציא אבל בקולריות האלו שמקבל הוא בונה שריר וגם האנרגיה שמוציא שורפת שומן. אז אולי כן תיתכן עליה בשריר יחד עם ירידה בשומן..עד גבול מסוים אולי עד 15% שומן. זה נכון?
 
ד''ר נסטור ליפובצקי  
23:58 15.05.15
הי יריב,
מניסיון עם מטופלי אני אומר לך שכן. גם חשוב ההרכב של התזונה וכמובן שזה לא קורה בדיוק בדקה המקבילה אך גן לאורך תקופה.
בברכה,
+ הוספת הודעה
   1 ...  7  8  9  10  11  12  13  14  15  ...  488  
 חיפוש בפורום זה
המידע באתר אינו מהווה תחליף להתייעצות עם גורם מקצועי והינו בהתאם לתנאי השימוש
מנהלהודעה מקוריתתגובהללא תוכןהודעה חדשההודעה עם תמונההודעה עם וידאו
תגיות
תפריט דיאטה   משקל אידיאלי   מתכונים   BMI   דיאטת אטקינס   לרדת במשקל   משקל תקין
RSS RSS פורום דיאטה, תזונה נכונה, הרזיה