לפונקס גורם לעייפות ולכבדות

פורום פסיכיאטריה הוא המקום להתייעץ עם פסיכיאטרים מומחים בנושא הפרעות נפשיות. פורום פסיכיאטריה יעסוק במחלות נפש, סכיזופרניה, O.C.D, פסיכוזה, מניה-דפרסיה, דיכאון, הפרעת אישיות גבולית, פוסט טראומה, תרופות פסיכיאטריות, טיפול אנטי פסיכוטי ועוד

מנהלי הפורום

ד"ר יונתן דוידאור
ד"ר יעקב חרמון
יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום
 
  • לפונקס גורם לעייפות ולכבדות
    אייל זה אני
    20/06/2017

    מקווה שזה הפורום הנכון להתייעץ בו על מצבי ..
    מזה שנים נוטל בין היתר לפונקס שמשפיעה עליי לא טובה בכלל .
    מתכוין לעייפות כבידות וכו .
    כיום נמצא במסגרת אישפוז יום שם הרופא מנסה להפחית
    מינון אך חוזרות לי החרדות .
    אני מאוד מתוסכל ומרגיש חסר אונים במקרה שלי .
    האיכות החיים שלי בריצפה .
    מה אתם מציעים לי לעשות בנידון הככ מורכב ??
    ?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • למה נתנו לך לפונקס?

    שמוליק
    20/06/2017

    שלום אייל.

    זו שאלה שממש מתבקשת.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • הי שמוליק

    אייל זה אני
    25/06/2017

    לשאלתך... הרופא שלי לשעבר טוען שזו התרופה שהכי עוזרת לי ..יכול להיות שהוא צודק .. אבל הת. לואאיי שלי הם בלתי אפשרויות לחוש יותר טוב .
    מקווה שעניתי לך על שאלתך. אשמח להצעה ולתגובתך..
    תודה ושבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום

  • לפונקס

    שמוליק
    25/06/2017

    שלום אייל.

    ככלל, גם אם התרופה עוזרת (על פי ההרגשה שלך, ולא רק על פי ההתרשמות של הרופא), עדיין צריך למצוא את האיזון הנכון בין התועלת לבין הסבל מתופעות הלוואי.

    כששאלתי למה נתנו לך לפונקס התכוונתי לשאול מה היו הקשיים שבגללם הגעת לרופא. אם מדובר בדיכאון, אז בדרך כלל נותנים תרופות אנטי-דיכאונים ולא אנטי-פסכוטיות, כך שיש מקום לבחון מול הרופא המטפל האם היו נסיבות מיוחדות שהצדיקו את החריגה מהכלל.

    גם אם מדובר בסכיזופרניה או משהו על הספקטרום הזה, עדיין, אף אחד אינו מזלזל בערכם של הטיפולים הפסיכולוגיים, ויכול להיות שהם יכולים להועיל, ועם הזמן, יהיה ניתן להפחית את המינון ואולי אפילו להפסיק לגמרי.

    הייתי מציע לחזור לרופא המטפל ולהעלות בפניו את התהיות הנזכרות.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    יעוץ אישי
    סגירה

    הוספת תגובה

    אם את/ה רוצה שנחזור אליך
    תמונה

    יעוץ אישי פנייה ישירה למומחה, ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו