נטילת תרופה נרקוטית לאורך זמן - Vyvance סיכונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נטילת תרופה נרקוטית לאורך זמן - Vyvance סיכונים
    ח
    10/08/2020

    בת 45. מטופלת אצל פסיכיאטר ולוקחת תרופות פסיכיאטריות. בנוסף לזה, בשנה האחרונה חלה ירידה חדה בזיכרון, שלאחר בירור מקיף אצל כמה נוירולוגים, התברר שיש לי הידרוצפלוס, אבל הסיבה לירידה המשמעותית בזיכרון לדעתם היא בעיקר נפשית. לכן נוירולוג רשם לי Vyvance.
    בדיעבד התברר לי שמדובר בתרופה נרקוטית שלפי מיטב הבנתי זה אומר שהיא מאוד ממכרת (פעולה שדומה לאופיום או מבוססת עליו).
    אני מנסה להבין מה המשמעות של נטילת תרופה כזו: מצד אחד, רופא רשם לי אותה והיא מאוד עוזרת לי לתפקד (מצב-הרוח והזיכרון השתפרו מאוד), ומצד שני היא בעצם סם קשה?האם כדאי בכלל ליטול אותה, ואם כן, לכמה זמן לכל היותר ובאיזה מינון?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו