תופעות לוואי של ונלה

מנהל הפורום

ד"ר יעקב פוגלמן
ד"ר יעקב פוגלמן
לקביעת תור אצל ד"ר יעקב פוגלמן ללא פרסום בפורום
 
  • תופעות לוואי של ונלה
    רני
    27/02/2019

    שלום. התחלתי לפני 10 ימים לקחת וונלה 37.5 מ״ג ע״מ לשפר מצב רוח ולהפחית מיגרנות מרובות שיש לי, בהמלצת רופא המשפחה ולפי מרשם כמובן. באותו יום הרגשתי סחרחורת נוראית ובחילה ואף הקאתי. הפחתתי באישור הרופא לחצי כדור ביום עם האוכל ומאז יש לי כאב ראש תמידי ובחילה קלה. היום לאחר 9 ימים חזרתי לקחת כדור שלם ושוב הרגשתי סחרחורת ובחילה קשה. תופעות אלה עברו אחרי כשעה. כאב הראש ובחילה קלה ממשיכים. משכך כאבים לא עוזר. האם עלי להמשיך ולהיות סבלנית, או להפסיק? כמה זמן אמורות להמשיך תופעות הלוואי הללו? להבנתי אני עוד אמורה להגדיל משמעותית את המינון בהמשך כדי לקבל את השפעתו המיטבית.
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו