אלווקיס - הפסקת תרופה והתחלת תופעות לוואי

מנהל הפורום

ד"ר אורי רוביו
ד"ר אורי רוביו
לקביעת תור אצל ד"ר אורי רוביו ללא פרסום בפורום
 
  • אלווקיס - הפסקת תרופה והתחלת תופעות לוואי
    חגית
    08/04/2021


    ולפני כשנה אמי אושפזה בשל תחסיף ריאתי והוסיפו לה אליקוויס פעמיים ביום רופא המשפחה הוריד לה את לגמרי את התרופה לחלוטין (לפני כחודש)
    לאחרונה החלו לה תופעות לוואי של מעט ורידים נפוחים בעמידה וכאבי כפות רגליים
    (עם אמבטיה וגרבי לחץ משתפר מעט)

    ובנוסף היה לה דימום מעט בתחתונים
    האם זה חלילה תופעות לוואי שיחלפו בשל הפסקת התרופה או חלילה מצב שיכול לנבוע להעיד ולהוביל שוב לתסחיף ראתי?
    (המטולוג של קופח יש תור רק עוד חודשיים)


    תןדה מראש על המענה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    הוספת תגובה
    לקביעת תור
    סגירה
    אלווקיס - הפסקת תרופה והתחלת תופעות לוואי

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו