לייזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לייזר
    שי
    12/01/2008

    שלום רב,
    לפני כ3 שנים התחלתי טיפול לייזר באחד מהמכונים הידועים (לא בפרופורציה) האיזורים הם- פנים, עורף,ידיים,בית שחי,בטן, מפשעות ורגליים - כשהתחלתי את הטיפול סבלתי ממעט פצעי אקנה שטופלו כשנתיים לפני התחלת הלייזר ברוקאטן וחזרו בגלל לחץ של שירות צבאי, בתחילת הטיפול נאמר לי כי התוצאה תהיה מוצלחת בכ-80%, יש לציין כי בפנים היו לי רק פאות לחיים ובצואר הייתה פלומה דקה ולבנה. כבר אחרי הטיפול הראשון ניכר כי פניי נורא רגישות לליזר הן היו אדומות ושבוע אחרי הטיפול נשארו סימנים של עיגולים קטנים ובנוסף התחילו לצמוח על פני פצעים שמזכירים אקנה אך הרבה יותר גדולים,אדומים וללא ראשים לבנים וגם כואבים , כששאלתי את הרופאה היא אמרה שזו תגובה של הגוף לליזר בפעם הראשונה. קיבלתי את זה וכך המשכתי עד לטיפול השמיני, בנוסף עשיתי בדיקת הורמונים שהתוצאות לא הראו על שום חריגה.נוסף לזאת לא ראיתי שיפור במצב ובין טיפול לטיפול אנשים העירו לי על מצב פניי ועל כמות שערות שצמחה לי בצואר ובלחיים עצמם, כששאלתי את הרופאה לגביי זה היא אמרה שהיא לא רואה שום דבר ולפעמים החום של הלייזר מגרה את השערות הרדומות ומצמיח שערות שהיו אמרות לצמוח בכל מקרה היא אמרה שכל עוד אמשיך בטיפול ניפטר מהכל ושוב הדגישה שזה לא יכול להיות מושלם אף פעם ושתמיד ישארו שערות היא המליצה גם שאעבור למכשיר חדש יותר שבו אין צורך לגלח את השערות וכי יכול להיות שמהגילוח נוצרו הפצעים ושערות קשותלאחר מכן מצב פניי המשיך להדרדר וכן גם מצב השערות, ביקשתי לקבוע פגישה עם רופא בכיר יותר.
    בפגישה נאמר שמכיון שהיו לי פצעים לפני הטיפול זה כנראה החמיר בעקבות כך וכן הצמיחה המוגברת אלו שערות שהיו אמורות לצמוח בכל מקרה וצמחו במהלך 3 השנים שבהן אני מטופלת. הרופא המליץ להמשיך בטיפול ולדאוג לניקיון המקום לפני ואחרי הטיפול. אחרי שעשיתי טיפול נוסף, ללא גילוח יצאתי מהטיפול עם פנים שורפות וכאובות שמעל השפה ירד לי דם ושרף לי נורא, העורף נורא שרף וכעבור כמה ימים גם התחילו להיות גלדים גדולים על העורף, שהתקלפו ונשרו על החולצה כמו קשקשים חומים. כרגע המצב הוא שפניי מלאות בצלקות וחורים בצורת עיגול בנוסף לפצעים שגודלים באזור הצוואר(שם מעולם לא היו לי פצעים) הסנטר והלחיים, אינני יכולה לצאת מהבית בלי צייק אפ שגם הוא לא מכסה הכל מפני שהפצעים הם בעלי גובה מעל עור הפנים והם מאוד אדומים, אני לא יודעת מה לעשות, אני כבר אובדת עצות מצד אחד אני לא יכולה להפסיק את הטיפולים כי אז יש לי שערות רבות שצומחות בקבוצות ובאיזורים ניראים לעין ומצד שני מצב פני מחמיר בכל טיפול.
    שמעת פעם על מקרה כזה? האם יש אפשרות לטפל בפנים בצורה שלא תישרוף או תגרום לאדמומיות ופצעים? האם זה נכון כל מה שאמר לי הרופא לגבי צמיחת השערות ?
    אשמח אם תוכלי לתת לי תשובה שתעזור לי
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לייזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשי

    17/01/2008

    שלום שי
    בת כמה את? מאיזו עדה ? האם יש שעירות מעל הממוצע במשפחתך?
    אילו בדיקות הורמונליות עשית ומתי? האם רק טסטוסטרון או גם הורמונים גבריים אחרים. מתי היית אצל רופא עור לעניין האקנה, הסבירי לו שאת סובלת משיעור יתר בפנים ואת עושה לייזר ,יתכן שיוכל לעזור.
    אם יש לך צמיחה עבה ,כהה וצפופה,סביר שתהיה אדמומיות וצריבה שנמשכת בין מס. שעות ליומיים שלושה.
    לעיתים,יכולים לקבל כוויות לרוב שיטחיות וזאת בעיקר כשלא נשמרים מהשמש הים תיכונית שלנו.
    צריך לא לטפל לדעתי על אקנה פעיל,וכן לא על פיגמנטציות .
    פני לרופאת המשפחה שלך ובקשי ברור מלא כולל אולי אנדוקרינולוג.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה

    שי
    30/01/2008

    קודם כל תודה על התשובות אני אלך לרופאת העור על מנת לעשות בדיקות חוץ מזה בתשובה לשאלותיך-
    אני בת 22 מרוקאית ואצלנו במשפחה יש מעט שיעור יתר רק שאצלי זה בא ברמות ממש גבוהות עשיתי בדיקות הורמונים רגילות כנראה. כאלה שעושים בזמן המחזור- בדיקת דם. השערות שלי ממש לא עבות אלא יותר פלומתיות ודקיקות אך שחורות ויחסית צפופות ולכן רואים אותם נאמר לי שלא מומלץ לגעת בשערות כאלה כי לייזר עלול להגביר צמיחה שלהם אך אני מאוד רוצה להיפטר מהן יש דרך אחרת?
    תודה שוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשי

    04/02/2008

    שלום שי
    לא הבנתי,אמרו לא לגעת ואת החלטת לעשות לייזר בכל זאת?
    השיער פלומתי בכל האזורים שציינת?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו