פורום כושר גופני - יש לך שאלה?

הפורום מיועד למתאמנים ותיקים ולחובבי הכושר שעדיין לא הצליחו להגשים את הפוטנציאל שגלום בהם. כאן תקבלו מידע על ספינינג, מאמן אישי, תוכנית אימונים, קוביות בבטן, תזונה באימונים, חדר כושר, כפיפות בטן, ספורט וכיצד לשרוף קלוריות
הוספת הודעה לפורום
 
תמונה
לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כושר גופני במסגרת קבוצתית בתקופת קורונה
    אלי
    31/07/2020

    האם ניתן ומותר להשתתף בשיעורי התעמלות מבלי לעטות מסכה בתקופת הקורונה?
    אלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קושי בעמידה ממושכת לעומת הליכה ממושכת בקלות
    אייל
    10/07/2020

    יש לי קושי לעמוד, מתעייף ממש מהר אבל יכול ללכת הרבה קילומטרים די בקלות.
    מישהו יודע מה הסיבה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דופק גבוה על כל מאמץ קטן וחולשה
    אלון
    01/04/2020

    היי. בן 48, רזה, לא מעשן, בריא. אני מתאמן כבר כמה שנים בריצה, 50 דקות, 3 פעמים בשבוע. בד"כ אני רץ את ה 20 דקות הראשונות עד שהדופק מגיע ל 82 אחוז מאמץ ואז אני מאט. לפני כשבוע שמתי לב שאני מגיע לדופק הזה כבר אחרי 5 דקות. אחרי עוד כמה ימים שמתי לב שהדופק שלי מטפס ל 80-85 במנוחה, וכל מאמץ קטן מעלה לי אותו. לפני יומיים היה מין כאב ראש מוזר, חולשה ועייפות. היום ניסיתי לחזור להתאמן אבל לא הצלחתי לעשות חצי מהאימון אפילו שהורדתי עצימות. עשיתי אקו לב במאמץ ואקג לפני חודשים, הכל תקין. לחץ דם תקין. מישהו יכול לתת כיוון לגבי מה זה יכול להיות? לאן לפנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורדת משקל באמצעות ריצה
    אדם משיח
    22/03/2020

    שלום, האם ריצה מועילה להורדת משקל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורדת משקל באמצעות ריצה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • התעמלות בדיור מוגן של קשישים והידבקות בקורונה
    אסתי
    16/03/2020

    האם אפשר להמשיך לקיים פעילות גופנית קבוצתית של קשישים, כולל במסגרת דיור מוגן, באולם, בברכה או בחוץ, בתקופת הקורונה, בצורה זהירה, בהדרכת מדריך ספורט, מבלי להסתכן בהידבקות? אסתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כפיפות בטן וניתוק כפות רגליים
    ליאת לוי
    17/02/2020

    מהי הסיבה שמתאמנים לא מצליחים להחזיק כפות רגליים על המזרון תוך כדי כפיפות בטן ומה ניתן לעשות בכדי לפתור את המצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשמל סטטי בהליכון
    רון דרור
    23/12/2019

    תוכל למצוא פתרון באתר של קרדיו ספורט תיקון הליכונים יש להם הרבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חשמל סטטי בהליכון

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת קדם עילפון ביום שאחרי אימון
    אלון
    18/12/2019

    שלום, בן 48, מתאמן קרדיו 3 פעמים בשבוע, 50 דקות בכל פעם, סביב 80 אחוז מדופק מקסימאלי. קורה לי מידי פעם שיום אחרי אימון קרדיו אני מרגיש חולשה רבה מאוד עד כדי רגע מעילפון. המצב הוא כזה שאני נמנע מלעשות פעולות הכי פשוטות כמו עלייה במדרגות. החולשה באה לידי ביטוי ביתר שאת בשעות הבוקר עד צהריים ביום שאחרי האימון. האימון עצמו עובר בסדר גמור. אני משתדל לאכול מספיק טוב אחריו. עשיתי אקג, ריווי חמצן, ולחץ דם באותו יום שזה קרה לי והיה תקין. עשיתי אקו דופלר שבועיים לפני והיה תקין (הייתה איסכמיה קלה במסתם המיטרטלי אבל נאמר לי שזה בסדר). בדיקות דם תקינות.
    למישהו יש רעיון מה זה???
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוגי הליכה ותרומתם לבריאות
    טל
    08/12/2019

    מה ההבדל בין הליכה על כביש/הליכון לבין הליכה במים (לא על קרקעית הברכה), מבחינת התרומה לבריאות? טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חילוקי דעות עם המרצה
    אלון ב
    27/11/2019

    שלום אורלי,
    אני גם למדתי בבית הספר למקצועות הספורט בתל אביב. יש הרבה תלונות מתלמידים על מרצה מסוים. אני גם לא פעם התלוננתי אבל זה לא מועיל כי יש לו "גב" והוא עושה מה שהוא רוצה. פשוט ביזיון. שאלה: איך נגמר הסכסוך? את מכירה עוד אנשים עם בעיות דומות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חילוקי דעות עם המרצה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון אינטרוולים על הליכון
    אינה
    23/11/2019

    שלום.אני מתאמנת כבר מס שנים אבל לא אימוני כוח יותר אירובי קליל.
    רציתי לדעת יותר על אימון אינטרוואלי על הליכון.מה היחס בהתחלה?האם עדיף ספרינט או ריצה רגילה?האם 40 דקות מספיק?להאם בעתיד להשאיר יחס זמנים ולעלות את מהירות הריצה או ההפך?א הצלחתי להבין את השיטה ביחסים(התחלתי 3 דקות ריצה קלה 2 דקות הליכה,קשה לי להחליף מהירות ולעשות יחס חצי דקה\ דקה)
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם כך ארד באחוזי שומן
    אנונימית
    20/11/2019

    אני בת 17, שוקלת 60, גובה 1.75, אני רוצה להוריד טיפה אחוזי שומן ובניתי לעצמי תפריט ואשמח שתענו לי אם התפריט הזה יגרום לי לרדת.
    אוכלת 1700 קלוריות ביום (אלא אם כן התאמנתי באותו יום ואז אני אוכלת קצת יותר כדי להחזיר על האימון), שבנויות מ110 גרם חלבון, 55 גרם שומן, 200 גרם פחמימה.
    זה יגרום לי לרדת או שאני צריכה להמעיט עוד בפחמימה או משהו כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם כך ארד באחוזי שומן

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביקורת על אימון ויעוץ
    מתן
    27/10/2019

    משתמש מתחיל
    שבוע טוב לכולם קצת נתונים יבשיםבן 22 מתאמן 4 שנים סהכ (עם הפסקה באמצע של 8 חודשים בגלל טירונות) שנתיים אחרונות מתאמן באופן רציני יותר.
    1.79
    80 קג כרגע במסה. צריך ביקורת/הכוונה לגבי תוגנית האימון שבניתי. שלושה חודשים אחרונים עשיתי abc ומרגיש שאני רוצה לחזור ל ab

    : אימון A
    1) סקוואט
    סט 1- 4-6 חזרות
    סט- 4-6 חזרות
    סט 3,4- 6-8 חזרות

    2) לחיצת רגליים 4x8

    3) לאנגים 2x10 כל רגל

    4) בנצ באותו מתכונת של הסקוואט

    5) חזה עליון 4x6-8

    6) פרפר 2x10-12

    7) יד אחורית לחיצה צרפתית 4x8

    8) חבלים בפולי (יד אחורית) 3x10-12:
    אימון B

    1) דדליפט במתכונת של הסקוואט והבנצ

    2) מתח 4x6-8 עם משקל

    3) פול אובר 3x12

    4) לחיצת כתפיים עם מוט 4-6-8

    5) הנפות ידיים לצדדים (כתפיים) 3x10-12

    6) כתף אחורית 2x8-10

    7) פטישים יד קידמית 4-6-8

    8) מוט דבליו- 3x10

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ביקורת על אימון ויעוץ

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעון צעדים מומלץ
    חמוטל
    14/10/2019

    מחפשת המלצה על שעון צעדים מצויין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שעון צעדים מומלץ

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • על הקשר שבין הזעה לכושר
    נתנאל
    14/10/2019

    היי,

    מסקרן אותי להבין את הקשר שבין רמת ההזעה (מהירות הגעתה, כמות ההזעה, אזורי הזעה) לבין כושרו של האדם וכיצד משפיעה רמת הכושר על אופן ההזעה.

    ידוע שהזעה היא אחת מהדרכים של הגוף לסלק חום ולשמור על טמפרטורת הגוף תקינה. אדם בכושר מצוין יזיע יותר או פחות *בהשוואה לעצמו* כשהוא פחות בכושר? איך למעשה משפיע הכושר הגופני על הזיעה?

    והאם יש קשר בין כושר אירובי לכושר אנאירובי בהשפעה על רמות ההזעה?

    תודה על כל תשובה מלמדת,
    נתנאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    על הקשר שבין הזעה לכושר

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום