פורום כושר גופני - יש לך שאלה?

הפורום מיועד למתאמנים ותיקים ולחובבי הכושר שעדיין לא הצליחו להגשים את הפוטנציאל שגלום בהם. כאן תקבלו מידע על ספינינג, מאמן אישי, תוכנית אימונים, קוביות בבטן, תזונה באימונים, חדר כושר, כפיפות בטן, ספורט וכיצד לשרוף קלוריות
הוספת הודעה לפורום
 
תמונה
לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כפיפות בטן וניתוק כפות רגליים
    ליאת לוי
    17/02/2020

    מהי הסיבה שמתאמנים לא מצליחים להחזיק כפות רגליים על המזרון תוך כדי כפיפות בטן ומה ניתן לעשות בכדי לפתור את המצב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    הוספת תגובה
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חשמל סטטי בהליכון
    רון דרור
    23/12/2019

    תוכל למצוא פתרון באתר של קרדיו ספורט תיקון הליכונים יש להם הרבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תחושת קדם עילפון ביום שאחרי אימון
    אלון
    18/12/2019

    שלום, בן 48, מתאמן קרדיו 3 פעמים בשבוע, 50 דקות בכל פעם, סביב 80 אחוז מדופק מקסימאלי. קורה לי מידי פעם שיום אחרי אימון קרדיו אני מרגיש חולשה רבה מאוד עד כדי רגע מעילפון. המצב הוא כזה שאני נמנע מלעשות פעולות הכי פשוטות כמו עלייה במדרגות. החולשה באה לידי ביטוי ביתר שאת בשעות הבוקר עד צהריים ביום שאחרי האימון. האימון עצמו עובר בסדר גמור. אני משתדל לאכול מספיק טוב אחריו. עשיתי אקג, ריווי חמצן, ולחץ דם באותו יום שזה קרה לי והיה תקין. עשיתי אקו דופלר שבועיים לפני והיה תקין (הייתה איסכמיה קלה במסתם המיטרטלי אבל נאמר לי שזה בסדר). בדיקות דם תקינות.
    למישהו יש רעיון מה זה???
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סוגי הליכה ותרומתם לבריאות
    טל
    08/12/2019

    מה ההבדל בין הליכה על כביש/הליכון לבין הליכה במים (לא על קרקעית הברכה), מבחינת התרומה לבריאות? טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חילוקי דעות עם המרצה
    אלון ב
    27/11/2019

    שלום אורלי,
    אני גם למדתי בבית הספר למקצועות הספורט בתל אביב. יש הרבה תלונות מתלמידים על מרצה מסוים. אני גם לא פעם התלוננתי אבל זה לא מועיל כי יש לו "גב" והוא עושה מה שהוא רוצה. פשוט ביזיון. שאלה: איך נגמר הסכסוך? את מכירה עוד אנשים עם בעיות דומות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אימון אינטרוולים על הליכון
    אינה
    23/11/2019

    שלום.אני מתאמנת כבר מס שנים אבל לא אימוני כוח יותר אירובי קליל.
    רציתי לדעת יותר על אימון אינטרוואלי על הליכון.מה היחס בהתחלה?האם עדיף ספרינט או ריצה רגילה?האם 40 דקות מספיק?להאם בעתיד להשאיר יחס זמנים ולעלות את מהירות הריצה או ההפך?א הצלחתי להבין את השיטה ביחסים(התחלתי 3 דקות ריצה קלה 2 דקות הליכה,קשה לי להחליף מהירות ולעשות יחס חצי דקה\ דקה)
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם כך ארד באחוזי שומן
    אנונימית
    20/11/2019

    אני בת 17, שוקלת 60, גובה 1.75, אני רוצה להוריד טיפה אחוזי שומן ובניתי לעצמי תפריט ואשמח שתענו לי אם התפריט הזה יגרום לי לרדת.
    אוכלת 1700 קלוריות ביום (אלא אם כן התאמנתי באותו יום ואז אני אוכלת קצת יותר כדי להחזיר על האימון), שבנויות מ110 גרם חלבון, 55 גרם שומן, 200 גרם פחמימה.
    זה יגרום לי לרדת או שאני צריכה להמעיט עוד בפחמימה או משהו כזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביקורת על אימון ויעוץ
    מתן
    27/10/2019

    משתמש מתחיל
    שבוע טוב לכולם קצת נתונים יבשיםבן 22 מתאמן 4 שנים סהכ (עם הפסקה באמצע של 8 חודשים בגלל טירונות) שנתיים אחרונות מתאמן באופן רציני יותר.
    1.79
    80 קג כרגע במסה. צריך ביקורת/הכוונה לגבי תוגנית האימון שבניתי. שלושה חודשים אחרונים עשיתי abc ומרגיש שאני רוצה לחזור ל ab

    : אימון A
    1) סקוואט
    סט 1- 4-6 חזרות
    סט- 4-6 חזרות
    סט 3,4- 6-8 חזרות

    2) לחיצת רגליים 4x8

    3) לאנגים 2x10 כל רגל

    4) בנצ באותו מתכונת של הסקוואט

    5) חזה עליון 4x6-8

    6) פרפר 2x10-12

    7) יד אחורית לחיצה צרפתית 4x8

    8) חבלים בפולי (יד אחורית) 3x10-12:
    אימון B

    1) דדליפט במתכונת של הסקוואט והבנצ

    2) מתח 4x6-8 עם משקל

    3) פול אובר 3x12

    4) לחיצת כתפיים עם מוט 4-6-8

    5) הנפות ידיים לצדדים (כתפיים) 3x10-12

    6) כתף אחורית 2x8-10

    7) פטישים יד קידמית 4-6-8

    8) מוט דבליו- 3x10

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שעון צעדים מומלץ
    חמוטל
    14/10/2019

    מחפשת המלצה על שעון צעדים מצויין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • על הקשר שבין הזעה לכושר
    נתנאל
    14/10/2019

    היי,

    מסקרן אותי להבין את הקשר שבין רמת ההזעה (מהירות הגעתה, כמות ההזעה, אזורי הזעה) לבין כושרו של האדם וכיצד משפיעה רמת הכושר על אופן ההזעה.

    ידוע שהזעה היא אחת מהדרכים של הגוף לסלק חום ולשמור על טמפרטורת הגוף תקינה. אדם בכושר מצוין יזיע יותר או פחות *בהשוואה לעצמו* כשהוא פחות בכושר? איך למעשה משפיע הכושר הגופני על הזיעה?

    והאם יש קשר בין כושר אירובי לכושר אנאירובי בהשפעה על רמות ההזעה?

    תודה על כל תשובה מלמדת,
    נתנאל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפים וייעוץ בנוגע לאימון ותוספי תזונה ???
    מתייעץ
    07/10/2019

    . בביצוע של סט תרגילים
    כדי לשפר את היעלות והתועלת האם כדאי
    א. זמן ההפסקה בין תרגיל לתרגיל יהיה קצר יותר?
    ב. זמן התרגיל יהיה גדול יותר?
    ג. לבצע יותר סטים?
    ד. שילוב של הדברים למעלה?
    השאלה שלי היא למה לתת עדיפות לשיפור היעילות?

    2. האם כדאי לצרוך תוספי תזונה כגון אבקת חלבון, חומצת אמינו ואחרים?
    אם כן אשמח לפירוט מתי צריך לצרוך והאופן וגם המלצה לסוגי תוספים מומלצים וחברות?

    3. אם יש טיפים ועצות נוספים בנוגע לכושר, אימון ותזונה אשמח לקבל..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איך להוריד שומן ולא שריר בתהליך הרזיה + כושר
    רונית
    11/09/2019

    שלום למומחים
    בזמן האחרון שיניתי את תכנית האכילה שלי
    לאוכל בריא ויותר חלבונים
    אני מרימה משקולות בתכנית fbw פעם פעמיים בשבוע
    ( מתאמנת מתחילה )
    ומבחינת הרזיה אני ממש מתוסכלת ...
    הסנטימטרים יורדים אבל מבחינת הבגדים הם נראים עלי ומרגישים אותו הדבר ובמיוחד במכנסיים וההרגשה כאילו השמנתי / עליתי במשקל

    איך לדעת אם אני יורדת בשומן או בשריר
    ואיך לרזות בשומן בלבד ?

    תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עליה בדופק לאחר סיום האימון
    גיל
    06/09/2019

    שלום רב. אני בן 48. גובה 1.83 ומשקל 84 קילו. כושר גופני בינוני עד טוב. נוהג ללכת על הליכון בשיפוע מקסימאלי (15) במהירות 6 קמ"ש עד שהדופק מגיע ל 170 פלוס מינוס ואז מוריד את המהירות בהתאם לדופק ודואג שלא יטפס מעל 168. לאחר כחצי שעה מוריד את המהירות ל3.6 קמ"ש ואת השיפוע ל3. גומע חצי ליטר מים וממשיך אחר כך עם השיפוע המקסימלי והמהירות שתשמור על דופק 168. לאחר 20 דקות שוב עושה הפסקה ללגימת חצי ליטר מים ואחר כך עד לסיום השעה המלאה ממשיך עם דופק 168.
    היום בבוקר התחלתי להתאמן כשעה לאחר שתיית נס קפה ללא סוכר ואכילת חצי קופסת טונה בלבד. בסוף השעה הורדתי את קצב ההליכה ל3 קמ"ש עם שיפוע 3 וחיכיתי שהדופק ירד ל130 ואז ירדתי מההליכון. באותו הרגע חשתי סחרחורת קלה ושמתי לב שהדופק עולה ל140 - 150 - 160 והחלטתי להתיישב במקום מחשש להתעלפות. הדופק ירד חזרה ל140, לקחתי נשימות עמוקות ולאחר מכן קמתי והדופק הפסיק לטפס. רצוי לציין שב5 הדקות שלאחר מכן הדופק המשיך להישאר על 130 למרות שהייתי במנוחה. רציתי לדעת מה גרם לעליה הפתאומית בדופק לאחר הפסקת האימון? האם זה קשור ברמת סוכר נמוכה בגוף? אולי חוסר במלחים? ( חשוב לציין שאני מזיע ממש המון במהלך האימון וכנראה מאבד מלחים רבים). תודה מראש על התשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כושר תזונה ומיתוסים -בירור
    מיקה
    01/08/2019

    הי!

    אני בת 41 ומעוניינת להכנס לכושר.
    ניסיתי חוגים , חדר כושר אבל אני לא מצליחה להניע את עצמי לעשות ספורט... ולכן לקחתי מאמן אישי.

    המטרה שלי מלבד בריאות היא בן היתר חיטוב.
    לאורך כל האימון המאמן הדגיש שרק תזונה תביא אותי למשקל ולחיטוב הרצוי ואילו האימונים הם נטו לבריאות הגוף.

    מה דעתכם? ניפץ לי מיתוס של שנים ....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מחפשת מאמנת כושר לאימון משקולות
    מאיה
    24/05/2019

    שלום אני מבקשת המלצה על מאמנת כושר אישית לאימוני כוח ומשקולות (סקוואט דדליפט וכו') באזור המרכז
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום