הסרת שיער בלייזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער בלייזר
    מוטי
    28/08/2011

    שלום יש לי 2 שאלות אשמח אם תעזרו לי :אני גבר בן 28 בעל עור בהיר ושיער לא כהה

    1. איזה שיטת משתמשים אמריקן לייזר,לייזר אוIPL? הייתי בייעוץ בכללית אסתטיקה והם אמרו לי בגלל שיש לי עור בהיר מומלץ לי להשתמש בIPL ,האם אמריקן לייזר משתמשים בIPL או משהו דומה או בלייזר?

    2.אחרי כמה טיפולים כבר אין אפקטיביות לטיפול,יש לי שתי הצעות ל10 טיפולים או ללא הגבלה,במה לבחור?

    אשמח אם אקבל עזרה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער בלייזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער בלייזר - תגובה

    שי שחר
    29/08/2011

    היי מוטי

    אמריקן לייזר משתמשים בIPL שנקרא פורמקס.אגב, יש מכשיר זהה בקרב קוסמטיקאיות ,והוא של חברת סינרון בטכנולוגית ELOS, ביצועיו מתקדמים ביותר ואם תבחר לבצע טיפולים במקום פרטי ושירות אישי ,זה מומלץ.
    אני מניח שרצוי שתבחר בהצעה של 10 טיפולים
    אפקטיביות משתנה מאיזור לאיזור וגם בהתאם לגנטיקה של המטופל אבל אם 10-12 טיפולים אינם מועילים,אז לא נראה לי אפקטיבי גם אם תעשה 20.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו