שיטות SHR + 4MP.....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיטות SHR + 4MP.....
    אלמוני
    21/09/2011

    היי, יש לי מס' שאלות למבינים מביניכם:
    1. בעבר עשיתי 7 טיפולים בSHR באזור העורף אך ממש ללא הועיל. כיום, ביצעתי טיפול 1 בשיטת 4MP את איזור הגב והכתפיים והעורף .רציתי לדעת האם שיטה זו עוצמתית יותר מהSHR והאם, לפי דיעות ועובדות, מביאה לתוצאות טובות יותר? יש לציין שאנוכי בעל שיער שחור ועור בהיר מאוד .

    2. לגבי השיער- יש לי שיער שחור ומסועך בכתפיים ובחלק מהגב העליון, לעומת זאת, בגב התחתון מלמד איזור מעל זנב העצם שהוא שיער אצלי ושחור - בשאר הגב התחתון השיער לא בולט. המטפלת שגילחה לי את האיזור טרם הטיפול, גילחה לי את כל הגב בטענה כי זה ייראה "מצחיק" אם תגלח רק את האיזורים השעירים כי ממש יבלוט ההבדל, לכן גילחה את כל הגב. חשבתי לעצמי אולי זו הייתה טעות להתעסק אם הגב התחתון שברובו לא היה כ"כ שעיר כי הגילוח עכשיו יעורר צמיחה מאסבית , עבה ושחורה של השיער או שאין מה לדאוג כ הוא יצמח כפי שהיה קודם לכן? אני ממש דואג שעכשיו כל הגב יהיה שעיר ושחור.
    תודה לעונים =)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיטות SHR + 4MP.....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיטות SHR + 4MP..... - תגובה

    סופי ברנר
    22/09/2011

    שלום לך,
    שיטת SHR מתחלקת ל-2: לייזר ו-IPL. נראה שעשית טיפולים ב-IPL , מאחר ואתה אומר שזה לא עזר. הסיבה היא שטיפולים כאלה נעשים בעזרת קרן אור והם פחות מועילים, עקב עוצמות הרבה פחות חזקות מלייזר.
    שיטת 4MP היא שיטה של IPL - כלומר, לא שונה במיוחד ממה שעשית. פשוט מדובר ביצרן אחר של מכשירים. אני ממליצה לך לפנות לאחד ממכוני הלייזר הגדולים, שבהם יש מגוון רחב של מכשירים שיוכלו לתת לך מענה לבעיה. בלייזר לעומת IPL ישנם אורכי גל אחידים המתאימים לסוג מסוים של השיער. במכון בו יש רק מכשיר לייזר מסוג אחד, יהיה לך קשה יותר לקבל תוצאות.
    ישנם לייזרים באורך גל של 810 ננומטר המתאימים לשיער עבה יותר ושחור, ישנו לייזר באורך גל של 755 ננומטר המתאים לשיער דק יותר ובהיר יותר. אתה צריך לקחת בחשבון שעם התקדמות בטיפולים- השיער משנה פאזה ונהיה דליל, דק ועדין, ואז צריך להחליף מכשיר.

    לשאלתך השנייה לגבי גילוח בגב: אני מקווה שמטיפול אחד בו גולחת באופן מלא לא יהיו לך השלכות קשות. ככלל, לא כדאי לגעת באזורים בהם אין צמיחה, במיוחד לא עם מכשירים שהעוצמה שלהם לא חזקה במיוחד, כי הדבר יכול לגרום לצמיחה חדשה. גילוח לכשעצמו לא יכול להצמיח שיער.

    בברכת שנה טובה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו