מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הסרת שיער בין טיפוליםדנה22/09/2011
שלום,
לפני חודשיים התחלתי טיפול הסרת שיער ב-IPL בידיים. המטפלת אמרה לי שאין שום בעיה להוריד שיערות בין הטיפולים, אך לא לגלח אלא רק להוריד עם מכונה/שעווה, בשביל שהשיער לא יתחזק.
לפני מספר ימים הלכתי למכון אחר בשביל להוריד שיערות מהרגליים, גם הטכנולוגיית IPL (שם עובדים עם מכשיר שמזיזים כל הזמן- כאשר על הרגל מורחים איזשהו ג'ל שקוף). שם המטפלת אמרה לי שאם אני רוצה להוריד שיערות בין הטיפולים, אז רק לגלח - כדי שהשיערה תתחזק, ואז הטיפול יהיה יותר אקטיבי....
ברור שאחת מהמטלפות לא צודקת, והייתי שמחה לדעת מהי ההמלצה? האם באמת עדיף לגלח ו"לחזק את השיערה" או לחילופין, להוריד עם מכונה ו"לעזור להחליש אותה"?
אשמח לתשובה בהקדם,
דנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הסרת שיער בין טיפולים - תגובה
סופי ברנר22/09/2011שלום לך,
לצערי אף אחת מהמטפלות לא צודקת בצורה מוחלטת. אכן, ניתן להוריד שיער בין טיפול לטיפול, אבל אך ורק בגילוח; במקרה הזה צודקת המטפלת השנייה. אבל הסיבה היא לא בשביל לחזק או להחליש את השערה, אלא מכיוון שלשיער שלנו יש מחזורי צמיחה: 3 במספר. טיפול הסרת שיער בלייזר או בקרן אור יעילים רק לשיער הנמצא בשלב הראשון לצמיחתו, כאשר בכל רגע נתון יש לנו שערות בכל 3 השלבים בגוף. מחזור צמיחה מתחלף בממוצע כל 28 יום,וכאשר את מורטת שיער במכונה או בשעווה, את משבשת את מחזורי הצמיחה ואז הטיפול לא יעיל.
לגבי המטפלת שאמרה להסיר שיער במריטה- סביר להניח שהיא משתמשת בטכנולוגיה ישנה ולא מספיק עוצמתית ע"מ להרוס את הזקיק, ולכן היא מנסה בכל מיני דרכים לייעל את הטיפול - אך זה לא יעבוד. מטפלת שאמרה לך לגלח- כנראה משתמשת במכשיר לא חדיש במיוחד או שהשיער שלך עדין מאוד ואין בידי אותה מטפלת מכשור שמתאים לטיפול בשיער מסוג זה.
המלצתי היא לגשת לאחת הרשתות הגדולות להסרת שיער בלייזר ולקבל ייעוץ מקצועי. גם אם לא תבצעי שם טיפולים, הרי שבשורה התחתונה תקבלי המון אינפורמציה שתעזור לך לנווט בתוך העולם הזה.
שתהיה לך שנה טובה,
סופי ברנר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך והרחבת האלה
דנה22/09/2011אוקיי. כבר מבאס לדעת.
בכל מקרה- לא הצלחתי להבין מדוע רק הורדת שיערות בגילוח טובה בשלב זה.
לפי מה שתארת - גילוח השיער רלוונטי רק לימים שלפני הטיפול- בכדי להביא אותו במצב הגדילה הראשון אל הטיפול. לא?
למה עד אז (נאמר, בשבוע שלאחר הטיפול), אי אפשר להוריד שיער במריטה?
כמה זמן אחרי הטיפול מותר להוריד את השיער? האם אני פוגעת ביעילות הטיפול אם אני לא מחכה לכך שינשור לבד..?
אשמח לתשובתך...
דנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מכשיר ייעודי הסרת שיערות לבנות
הסרת שיער בלייזר בפי הטבעת לאחר ניתוח פיסורה
לאחר טיפול לייזר ראשון- גב חזה ובטן
פרופורציה או אמריקן לייזר הסרת שיער
שיער שיבה ולייזר בן 56
שאריות אחרי טיפול ipl- הסרת שיער במפשעה
ליייזר- הסרת שיער לצמיתות בפנים
מכשיר לייזר להסרת שיער- חוות דעת
בחירת מכשיר ipl ביתי- מהיכן לרכוש
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





