הסרת שיער בין טיפולים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער בין טיפולים
    דנה
    22/09/2011

    שלום,
    לפני חודשיים התחלתי טיפול הסרת שיער ב-IPL בידיים. המטפלת אמרה לי שאין שום בעיה להוריד שיערות בין הטיפולים, אך לא לגלח אלא רק להוריד עם מכונה/שעווה, בשביל שהשיער לא יתחזק.
    לפני מספר ימים הלכתי למכון אחר בשביל להוריד שיערות מהרגליים, גם הטכנולוגיית IPL (שם עובדים עם מכשיר שמזיזים כל הזמן- כאשר על הרגל מורחים איזשהו ג'ל שקוף). שם המטפלת אמרה לי שאם אני רוצה להוריד שיערות בין הטיפולים, אז רק לגלח - כדי שהשיערה תתחזק, ואז הטיפול יהיה יותר אקטיבי....

    ברור שאחת מהמטלפות לא צודקת, והייתי שמחה לדעת מהי ההמלצה? האם באמת עדיף לגלח ו"לחזק את השיערה" או לחילופין, להוריד עם מכונה ו"לעזור להחליש אותה"?

    אשמח לתשובה בהקדם,
    דנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער בין טיפולים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער בין טיפולים - תגובה

    סופי ברנר
    22/09/2011

    שלום לך,

    לצערי אף אחת מהמטפלות לא צודקת בצורה מוחלטת. אכן, ניתן להוריד שיער בין טיפול לטיפול, אבל אך ורק בגילוח; במקרה הזה צודקת המטפלת השנייה. אבל הסיבה היא לא בשביל לחזק או להחליש את השערה, אלא מכיוון שלשיער שלנו יש מחזורי צמיחה: 3 במספר. טיפול הסרת שיער בלייזר או בקרן אור יעילים רק לשיער הנמצא בשלב הראשון לצמיחתו, כאשר בכל רגע נתון יש לנו שערות בכל 3 השלבים בגוף. מחזור צמיחה מתחלף בממוצע כל 28 יום,וכאשר את מורטת שיער במכונה או בשעווה, את משבשת את מחזורי הצמיחה ואז הטיפול לא יעיל.
    לגבי המטפלת שאמרה להסיר שיער במריטה- סביר להניח שהיא משתמשת בטכנולוגיה ישנה ולא מספיק עוצמתית ע"מ להרוס את הזקיק, ולכן היא מנסה בכל מיני דרכים לייעל את הטיפול - אך זה לא יעבוד. מטפלת שאמרה לך לגלח- כנראה משתמשת במכשיר לא חדיש במיוחד או שהשיער שלך עדין מאוד ואין בידי אותה מטפלת מכשור שמתאים לטיפול בשיער מסוג זה.
    המלצתי היא לגשת לאחת הרשתות הגדולות להסרת שיער בלייזר ולקבל ייעוץ מקצועי. גם אם לא תבצעי שם טיפולים, הרי שבשורה התחתונה תקבלי המון אינפורמציה שתעזור לך לנווט בתוך העולם הזה.

    שתהיה לך שנה טובה,
    סופי ברנר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך והרחבת האלה

    דנה
    22/09/2011

    אוקיי. כבר מבאס לדעת.
    בכל מקרה- לא הצלחתי להבין מדוע רק הורדת שיערות בגילוח טובה בשלב זה.
    לפי מה שתארת - גילוח השיער רלוונטי רק לימים שלפני הטיפול- בכדי להביא אותו במצב הגדילה הראשון אל הטיפול. לא?
    למה עד אז (נאמר, בשבוע שלאחר הטיפול), אי אפשר להוריד שיער במריטה?
    כמה זמן אחרי הטיפול מותר להוריד את השיער? האם אני פוגעת ביעילות הטיפול אם אני לא מחכה לכך שינשור לבד..?

    אשמח לתשובתך...
    דנה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו