הסרת שיער וחשיפה לשמש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער וחשיפה לשמש
    שני
    22/09/2011

    שלום,
    לפני כחודש וחצי התחלתי טיפול לייזר בכל הגוף והפנים. עד כה עברתי טיפול אחד (גוף+פנים), והטיפול השני בוצע לפני כשבועיים (רק פנים).
    היום הייתי בים ושכחתי שאסור להחשף לשמש. ביליתי בשמש כמה שעות טובות (ללא מקדם הגנה בטיפשותי) ונשרפתי בכל הגוף עד כדי אדמומיות בכל הגוף.
    ברצוני לדעת האם החשיפה לשמש שהתרחשה כשבועיים מהטיפול האחרון בפנים עלולה לגרום לנזק (עוד בטרם הטיפול הבא). ושנית- כיצד עלי לנהוג בנוגע לטיפולים הבאים (הטיפול הבא הוא טיפול גוף בעוד חודש)? האם עלי להמתין זמן רב עד שגוון עורי המקורי יחזור?עד שתעלם האדמומיות? והאם חודש עד לטיפול הבא הוא זמן סביר?
    לעזרתכם אודה.
    אורטל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער וחשיפה לשמש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הסרת שיער וחשיפה לשמש - תגובה

    שי שחר
    25/09/2011

    שלום אורטל

    בעיקרון ניתן לבצע טיפול חודש לאחר החשיפה האחרונה לשמש אולם היות ואיני יודע מה מצב העור ,הגוון ומצב היובש שלו, מציע שתגשי למטפלים שלך לביקורת בעוד שבוע-שבועיים כדי שהם יתנו לך הנחיות מדויקות ויקבעו לך את זמני הטיפול הבאים.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו