לייזר בפאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לייזר בפאות
    מודאגת
    09/12/2011

    שלום,
    עשיתי טיפול ראשון לפני שבוע ויומיים בפאות.
    איפה שגילחו ועשו את הלייזר העור פתאום נהיה שם לבן (לא זכור לי שהוא היה לבן ככה לפני), ושאר הפנים הם יותר שחומות, ורואים פס של שיערות וממש הבדל בין איפה שעשיתי את הלייזר לבין איפה שלא עשיתי. אני כל הזמן הולכת עם השיער על הפנים כדי להסתיר את הפאות וממש מתביישת.
    השאלה שלי היא אם זה נורמלי או לא?
    (הלייזר הוא לייטשר דואט)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לייזר בפאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לייזר בפאות - תגובה

    שי שחר
    09/12/2011

    אל תדאגי
    מקום שבד"כ מכוסה בשיער, משתזף פחות וכהה פחות ולכן הוא בהיר יותר.

    בברכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד 2 שאלות בבקשה:

    מודאגת
    09/12/2011

    1.אבל איך זה אמור להיראות בסוף?
    בפנים עדיין יש שיערות באופן טבעי (בגלל זה יש את הפס שיערות שאפשר לראות באופן ברור בלי להתאמץ) ואחרי כל טיפול לייזר נוסף כשמגלחים את האיזור אז שוב ושוב יהיה אפשר לראות את ההבדל הברור בין המקום שעשו בו לייזר ובין המקום שלא.
    כמו כן , בסוף הטיפולים זה לא אמור להיראות מוזר שיש מקום שאין בו שיערות בכלל ובשאר הפנים יש?
    אני אשמח אם יהיה אפשר לפרט טיפה איך זה אמור להיראות במהלך ובסוף הטיפולים?

    2. ישנם גם שתי אזורים קטנים שאם מסתכלים מקרוב יש פצעים קטנים שנראים כמו פצעים אחרי מריטת שיערות בגבות וזה לא משהו שמתקלף. כרגע זה לא נורא, אך אני מפחדת שבהמשך יהיו לי עוד כאלה ויותר גרועים, איך אפשר למנוע?

    תודה רבה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד 2 שאלות בבקשה: - תגובה

    שי שחר
    11/12/2011

    אני לא ממש יודע איך זה ייראה בסוף. בהנחה שיהיה רק דילול משמעותי אז ייתכן שעדיין ישארו שיערות דקות מאוד באיזור המטופל. ובהנחה שתהיי שם חלקה לגמרי,אז נכון,ייראה הבדל בין איזור שעיר לאיזור לא שעיר.
    הפיתרון צריך להיות יצירתי ואני ממליץ שתשוחחי על כך עם המטפלים שלך.
    לגבי הפצעונים, כנראה שיער שצומח הפוך ויש לחטא את האיזור לפני הטיפול ולאחריו.

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו