מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לייזר בפאותמודאגת09/12/2011
שלום,
עשיתי טיפול ראשון לפני שבוע ויומיים בפאות.
איפה שגילחו ועשו את הלייזר העור פתאום נהיה שם לבן (לא זכור לי שהוא היה לבן ככה לפני), ושאר הפנים הם יותר שחומות, ורואים פס של שיערות וממש הבדל בין איפה שעשיתי את הלייזר לבין איפה שלא עשיתי. אני כל הזמן הולכת עם השיער על הפנים כדי להסתיר את הפאות וממש מתביישת.
השאלה שלי היא אם זה נורמלי או לא?
(הלייזר הוא לייטשר דואט)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לייזר בפאות - תגובה
שי שחר09/12/2011אל תדאגי
מקום שבד"כ מכוסה בשיער, משתזף פחות וכהה פחות ולכן הוא בהיר יותר.
בברכה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד 2 שאלות בבקשה:
מודאגת09/12/20111.אבל איך זה אמור להיראות בסוף?
בפנים עדיין יש שיערות באופן טבעי (בגלל זה יש את הפס שיערות שאפשר לראות באופן ברור בלי להתאמץ) ואחרי כל טיפול לייזר נוסף כשמגלחים את האיזור אז שוב ושוב יהיה אפשר לראות את ההבדל הברור בין המקום שעשו בו לייזר ובין המקום שלא.
כמו כן , בסוף הטיפולים זה לא אמור להיראות מוזר שיש מקום שאין בו שיערות בכלל ובשאר הפנים יש?
אני אשמח אם יהיה אפשר לפרט טיפה איך זה אמור להיראות במהלך ובסוף הטיפולים?
2. ישנם גם שתי אזורים קטנים שאם מסתכלים מקרוב יש פצעים קטנים שנראים כמו פצעים אחרי מריטת שיערות בגבות וזה לא משהו שמתקלף. כרגע זה לא נורא, אך אני מפחדת שבהמשך יהיו לי עוד כאלה ויותר גרועים, איך אפשר למנוע?
תודה רבה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד 2 שאלות בבקשה: - תגובה
שי שחר11/12/2011אני לא ממש יודע איך זה ייראה בסוף. בהנחה שיהיה רק דילול משמעותי אז ייתכן שעדיין ישארו שיערות דקות מאוד באיזור המטופל. ובהנחה שתהיי שם חלקה לגמרי,אז נכון,ייראה הבדל בין איזור שעיר לאיזור לא שעיר.
הפיתרון צריך להיות יצירתי ואני ממליץ שתשוחחי על כך עם המטפלים שלך.
לגבי הפצעונים, כנראה שיער שצומח הפוך ויש לחטא את האיזור לפני הטיפול ולאחריו.
בהצלחה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מכשיר ייעודי הסרת שיערות לבנות
הסרת שיער בלייזר בפי הטבעת לאחר ניתוח פיסורה
לאחר טיפול לייזר ראשון- גב חזה ובטן
פרופורציה או אמריקן לייזר הסרת שיער
שיער שיבה ולייזר בן 56
שאריות אחרי טיפול ipl- הסרת שיער במפשעה
ליייזר- הסרת שיער לצמיתות בפנים
מכשיר לייזר להסרת שיער- חוות דעת
בחירת מכשיר ipl ביתי- מהיכן לרכוש
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)