מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לייזר גבריםo o22/01/2012
שלום אני
אני בן 23 עור שחום וכך גם שערות גופי (הרבות)
הייתי במספר מכונים שונים לביצוע פגישת יעוץ והערכת מחיר,
הרופאים הסכימו לבצע לי טיפול לייזר רק בחזה ובבטן (לא בכתפיים,עורף,גב, יד אחורית) בטענה שעד גיל 30 אזור זה ימשיך להצמיח שער.
ואני בהתלבטות מכיוון שאני חושש שזה יראה מוזר שהשער מקדימה לא יהיה/יהיה קצר ובשאר חלקי הגוף יראה רגיל..
האם מישהו היה במצבי ויכול לייעץ לי?
ובנוסף איך מגלחים שטח כלכך גדול? והאם זה צומח כמו בפנים-כלומר קוציםֿ?
ושאלה אחרונה- ותיהיו כנים, עד כמה זה באמת יעיל האם למישהו שהיה מאוד שעיר נעלמו השערות כליל?
תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לייזר גברים - תגובה
סופי ברנר23/01/2012שלום,
החל מגיל 23 מערכת הורמונלית מתחילה להתאזן ולכן הטיפולים להסרת שיער הופכים ליותר אפקטיביים.
אך איזורים שאתה מתאר הם נחשבים להורמונליים ולכן צריך לאבחן היטב ולחשוב פעמיים אם כדאי לגעת בהם או לא.
אם השיער שלך מדולל ודק עדיף שתחכה עם הסרת השיער כי בכל מקרה עם הזמן רוב הסיכויים שהוא יהפוך ליותר עבה וצפוף .
אם השיער שלך כבר עבה יחסית ולא מעט בכמות - אפשר להתחיל את הטיפול וסביר להניח שהתוצאות יהיו טובות.
אך מכוון שאין לנו שליטה על הגוף, אנו לא יכולים לדעת מה תהיה תוצאה הסופית. יכול להיות גם שתדרש כמות טיפולים גדולה יותר. (מעל12)
מבחינת הגילוח : אפשר להגלח במידה והשיער נראה לעין ומפריע, בהתחלה הוא יצמח כמו קוצים, וזאת בגלל שבגילוח אנו חותכים את השיערה באמצע ולכן כשהיא צומחת אנו רואים את החלק העבה שלה. אבל אם הזמן שערה שתצמח במקומה תגדל כמו הקודמת לפני הגילוח. אך שוב, אם השיער דק מאוד עדיף כמה שפחות לגעת באיזור גם אם מדובר בגילוח, שעווה או כל גירוי אחר שיכול לעורר זקיקים רדומים.
ההמלצה שלי : תגש לאחד המכונים הגדולים להסרת השיער בעל וותק ומגוון מכשירי לייזר לאבחנה וייעוץ מקצועי.
ישנם המון אנשים שעברו את הטיפולים ורואים תוצאות מעולות עם הפחתה ניכרת בכמות השיער ודילול משמעותי.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
מכשיר ייעודי הסרת שיערות לבנות
הסרת שיער בלייזר בפי הטבעת לאחר ניתוח פיסורה
לאחר טיפול לייזר ראשון- גב חזה ובטן
פרופורציה או אמריקן לייזר הסרת שיער
שיער שיבה ולייזר בן 56
שאריות אחרי טיפול ipl- הסרת שיער במפשעה
ליייזר- הסרת שיער לצמיתות בפנים
מכשיר לייזר להסרת שיער- חוות דעת
בחירת מכשיר ipl ביתי- מהיכן לרכוש
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
