גרמתי לכוויות עם מכשיר להסרת שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • גרמתי לכוויות עם מכשיר להסרת שיער
    נעמה
    22/02/2012

    הנני קוסמטיקאית כבר מעל ל7 שנים ועושה הסרת שיער במכשיר ipl ברישיון של משרד הבריאות מעולם לא גרמתי לשום כוויות או אדמומיות ללקוחותי וכולן היו מרוצות.
    לפני מספר חודשים הגיעה אלי מטופלת להסרת שיער ביידים, ערכתי לה שאלון רפואי + הסברתי לה על הסיכונים + חתמה על טופס שהיא מודעת לסיכונים כמו כוויות. (מה גם שעברה טיפולי הסרת שיער בעבר וקיבלה בהם כוויות אבל לצערי היא לא סיפרה לי את זה לפני הטיפול, רק אחרי), לאחר הטיפול שבוצעה בעוצמה בינונית ראיתי שמופיעה לה אדמומיות, מייד שמתי לה חומר נגד כוויות.
    לאחר כ- שבוע היא חזרה להראות לי את הכוויות שנראו כמו פצעים, החתמתי אותה שוב על טופס שבו אני מחזירה לה את כספה בתנאי שלא יהיו לה שום תביעות או טענות בעתיד!!!
    יחד עם זאת פיציתי אותה לשיקולי הפרטי בטיפול פנים, בשיזוף בהתזה מספר פעמים לטישטוש הפיגמנטציה,הסרת שיער וועוד חומרים לטיפול בשווי כולל של 1000 ש"ח.
    היום אחרי 4 חודשים היא מאיימת לתבוע אותי כי הסימנים של היד עדיין מופיעים.
    אמרתי לה שעם הייתי יודעת שהיא מתכוונת לתבוע אותי לא הייתי מפצה אותה על חשבוני כל כך הרבה.

    במידה ותחליט לתבוע אותי האם למרות כל החתימות שיש ביידי שהיא חתמה מרצונה החופשי היא יכולה לנצח במשפט???
    תודה על תשובתכם המהירה נעמה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זה נראה לך כמו פורום לייעוץ משפטי?

    שני
    22/02/2012

    ודרך אגב, מגעיל שמה שמעניין אותך זה אם היא תתבע אותך או לא!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גרמתי לכוויות עם מכשיר להסרת שיער - תגובה

    שי שחר
    28/02/2012

    היי נעמה

    ראשית,המטופלת הייתה חייבת לעדכן אותך במהלך השאלון הרפואי על כך שהיו לה בעבר כוויות. שנית,להבא,במהלך כל שאלון שבו את מאבחנת את רגישות העור,עלייך לשאול את המטופל איך העור הגיב בעבר לכוויות,איזה סוג הצטלקויות היו מפצעים או כוויות וכדומה (כל זאת כמובן בהנחה שלא בדקת)
    בכל אופן, יש לעדכן את המטופל שבמידה ותהיינה כוויות, צריך קצת סבלנות ואורח רוח והן עוברות לאחר מספר חודשים.

    הייתי מציע לך כמובן לפנות אל חברת הביטוח שלך ולעדכן אותם בכל הפרטים שציינת כאן

    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לי כבר כוויות יותר מחצי שנה

    מי
    28/02/2012

    למה הן לא עוברות ???

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו