מבקשת המלצות - איפה להתחיל?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מבקשת המלצות - איפה להתחיל?
    monkybuisness
    09/02/2008

    שלום רב!
    שנים אני כבר חולמת להיפתר מעודף שיער.
    אני בת 36 בעלת שחלות פוליציסטיות
    שעירות יתר לא חריפה
    התגבר קצת אחרי לידה
    עור בהיר עד בהיר מאד ורגיש
    שיער גוף כהה
    נטייה לפצעים אחרי הסרת שיער
    רוצה להסיר מרגליים, ידיים ואולי גם פנים.

    1. באיזו שיטה הכי כדאי?
    3. אם אני מעוניינת מתישהו בעתיד הלא רחוק להכנס להריון - האם זה בעייתי להמשיך
    עם תהליך הטיפול בהסרת השיער?
    3. כמה זמן אורך הטיפול עצמו (כמה ימי עבודה צריך להפסיד בשביל טיפול אחד)?
    * כוונתי לא לכמה טיפולים לאורך התהליך אלא כמה זמן בממוצע להסיר מרגליים + ידיים, האם אפשר את הכל בפעם אחת או שצריך לחלק את זה לכמה פעמים?
    4. אם יש לי קצת בעיה כלכלית מה יותר זול - אינפא או לייזר?
    5. האם יש איזשהו ביטוח רפואי או משהו אחר שמשתתף בעלויות של הסרת שיער?
    6. האם את מכירה גורם כלשהו שעושה ניסויים מדעיים בהסרת שיער ומעוניין בנבדקים?

    אודה לך מאד מאוד על תשובותייך!






    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל monkybuisness

    11/02/2008

    שלום לך
    מה השאלה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • באיזו שיטה הכי כדאי לאור הנתונים

    monkybuisness
    11/02/2008

    מיספרתי את השאלות:

    באיזו שיטה הכי כדאי לאור הנתונים - זו השאלה המרכזית
    אני לא מבינה בזה כלום - רק כמה מושגים שנזרקים לאויר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לmonkybuisness

    11/02/2008

    שלום לך שוב...
    על רקע השחלות הפוליציסטיות ושיעור היתר נשאלת השאלה מה רמת ההורמונים הגבריים שלך,האם
    הם מחוץ לנורמה ? אם כן ויש שיעור בפנים כדאי שתאוזני תרופתית,אחרת לא תתקדמי.
    לגבי שאר הגוף את כנראה זקוקה ללייטשיר,שהוא לייזר יעיל לתחילת טיפולים,כשהשיער משמעותי.
    בהמשך,כשתדללי והשיער יהיה גק יותר ודליל אולי תזדקקי לשינוי במכשיר,כגון אלקסנדריט...
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו