שלום אני הרבה זמן מתלבט להסיר שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום אני הרבה זמן מתלבט להסיר שיער
    דני
    14/02/2008

    שלום, אני בן 20, שחום, עם שיער שחור יחסית רב ועבה באזור החזה כתפיים ידיים גב. אני מתלבט כבר כמה שנים האם להסיר שיער, איפה, מה השיטה הכי טובה, מהירה, עם פחות כאבים. בזמנו אפילו הייתי מקצץ את השיער ומדלל אותו ופעם אפילו גילחתי, אבל עכשיו אני רוצה להסיר סופית.
    שמעתי על מכשיר חדש שקוראים לו aria shr, הייתי רוצה לדעת עליו... ובכלל על לייזר וקרן אור..
    אני מעוניין להסיר את השיער עד הסוף ובאמת אשמח אם ימצאו לי פתרון לבעיה שלי..
    מודה מראש על תשובתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדני

    14/02/2008

    שלום דני
    ראשית, אתה מעט צעיר ביינתיים,עוד לא סיימת ל"הוציא" שיער.אם התורשה שלך שעירה אתה עוד תצמיח שיער,ויהיה לך מתסכל להתאמץ ולראות שההתקדמות שלך איטית.
    שנית,התהליך כואב,אם לא תרגיש לא תתקדם. ניתן להקל בעזרת מכשירי קרור, ג'ל קר,או אילחוש
    מקומי.
    אנני מכירה את המכשיר הנ"ל,בקש המלצות מוכחות ממטופלים שטופלו בו לפחות 6 טיפולים.
    אין הסרת שיער עד הסוף.לא תפסיק להיות גבר ונצר לתורשתך,רק תהיה הפחתה מאד משמעותית
    ולאורך זמן של השיער,בהנחה שתטופל מקצועית.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו