IPL-SHR כדורי קיורטן

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • IPL-SHR כדורי קיורטן
    ALIS
    12/05/2012

    שלום רב,
    אני נוטלת כדורי קיורטן חודש רביעי ואני מעוניינת להתחיל הסרת שיער בשיטת SHR.
    רציתי לשאול האם מותר?

    הרופא עור, בתחילת הטיפול כשהוא הביא לי את המרשם, אמר שבמידה וארצה הסרת שיער אז עדיף לא להגיד את זה לשום מכון כי הם לא יעשו לי את זה וקרה לזה "כיסוי תחת".
    האם זה נכון? לא להגיד להם שאני נוטלת קיורטן? האם זה לא מסוכן??

    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    IPL-SHR כדורי קיורטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • IPL-SHR - תגובה

    סופי ברנר
    13/05/2012

    הי ALIS,

    ראשית חשוב שתדעי כי אין להקל ראש במסירת מידע רפואי ועליך לעדכן את המקום בו את רוצה להתחיל טיפולים על כל כדור אותו את לוקחת באופן קבוע במיוחד אם את לא מכירה את הקשר בינו לבין הטיפול.

    לשאלתך, לא ניתן לטפל בזמן השימוש בכדור קיורטן או ראקוטן מכמה סיבות:
    השפעות רואקוטן על העור כוללות הידקקות העור והשיער, שבירות ויובש של העור, גרד, פריחה, התרפאות לא תקינה של פצעים, ומגוון פריחות והצטלקויות. יש סיכון מוגבר לכוויות שמש ויש להימנע מחשיפה ממושכת לקרינת UV או קרני שמש.
    כך שאם אנחנו מתייחסים לטיפול בהסרת שיער בלייזר או ב IPL במהלך תקופת השימוש אז הסיכון הגדול הוא כויוות והצטלקויות שיכולות להיות בעור ובזה אין להקל ראש.

    על כן ההמלצה היא לעבור טיפולים כחודש לאחר הפסקת הטיפול בכדור קיורטן משום שיש להמתין עד לניקיון מלא של הגוף מהחומרים בו.

    בהצלחה
    סופי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו