לייזר לייצ'ר דואט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לייזר לייצ'ר דואט
    מירי
    11/06/2012

    אייך אפשר לדעת שאכן משתמשים במכשיר לייזר נכון ומה צריך להיות רשום על הצג שאני ידע שהעוצמה נכונה ???
    האם זה נכון שאין כאבים במכשיר הזה ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לייזר לייצ'ר דואט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לייזר לייצ'ר דואט - תגובה

    סופי ברנר
    12/06/2012

    הי מירי,

    מכשיר הלייזר לייטשיר מיועד לאנשים בעלי כמעט כל גוון עור וכל סוגי השערה: עבה, גסה ודקה.
    אני לא בטוחה כי מספרים על הצג יספרו לך על טיב הטיפול משום שרוחב הגל והאנרגיה (עוצמות) משתנים ממטופל למטופל בהתאם לגוון השיער, גוון העור, צפיפות השיער וסוג השיער. מצד שני קיימות אינדקציות שיכולות לרמוז לך קצת יותר על הטיפול ואיכותו והן: ריח מודגש של שיער שרוף, אדמומיות ופפולות.
    במידה ובמהלך הטיפול ולאחריו את מזהה אחת או יותר מהאינדקציות האלו אזי זה נשמע תקין.
    נושא הכאב הוא סובייקטיבי וכל מטופל מגיב לו אחרת יחד עם זאת אני יכולה לומר לך ואולי בכדי להרגיע מעט, כי במכשיר הלייטשיר ישנה ידית קרור אשר מגיעה לטמפרטורה של 3 מעלות ועל כן מסייעת בהפחת כאב.
    יתרה מזאת ככל שתתקדמי עם הטיפולים את תרגישי פחות את הטיפול משום שיהיה לך פחות שיער.

    אני מאמינה כי טיפולי הסרת שיער מייצרים תקשורת אינטימית בין המטפלת למטופלת ולכן אני מציעה לך לשתף בשאלותיך גם את המטפלת שלך. אני בטוחה שתקבלי את התשובות.

    בהצלחה
    סופי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו