שיעור יתר בפנים בת 30

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיעור יתר בפנים בת 30
    שירלי
    19/02/2008

    שלום, הנני בת 30 ,עם צמיחת שיער רבה בפנים, השיער אורך ממש במהירות
    אבקש לציין כי הרב השיער בפניי הוא חום כהה שחור פלומתי אך רב ..אני ממש מוצאת את עצמי כל שבוע מסירהבשעווה את כל הפרצוף כולל מעל הגבות +מצח פאות סנטר
    אציין כי עשיתי אינפרא בשפם לפני שש שנים והכל שב וחזר אך דק
    הבעיה הגדולה היא שבשנתיים האחרונות יצאו לי בצד ימין של הסנטר מתחתיו ומעליו שיערות שחורות עבות מאד מטרידות שבאו יחד עם אקנה שאני לא יכולה למצוא את עצמי יום אחד בלי פינצטה מה גם שהצמיחה היא מאד מהירה
    אצייןם שעד לפני שנתיים פני היו יחסית חלקות אך תמיד הבחנתי נקבוביות רחבות יותר מחברות שלי לדוגמא
    מה עושים במצב כזה?
    בצד ימין אני מסירה את השערות העבות האלה בפינצטה כל יומיים והם ממש ממש עבות ושחורות
    בגוף אינני שעירה ובדיקות הורמונים תקינות
    רופא עור אמר לי ,"למה את לא עושה IPL" ?
    אבל אני מצאתי את המרכז הרפואי בגן העיר שהציאו לי בלייטשיר
    האם ההבדל הוא משמעותי?
    מה גם שהם יגלחו לי את כל הפרצוף.
    האם באמת IPL עדיף?
    כמו כן שמעתי על תכשיר הוניקה האם הוא עוזר ושווה את הכסף?
    אני ממש ממש במצוקה שהורידה לי את איכות החיים והביטחון העצמי ממש תלויה בפינצטה
    המצב הוא כזה: שאם אני לא עושה שעווה כל שבוע ישר אומרים לי מה יש לך זקן
    השיער הפלומתי אצלי הוא ארוך מאד וכמעט על כל הפנים חוץ מהלחיים
    אבל כל הסנטר שלי הוא פלומתי חוץ מצד ימין בו הוא ממש שחור עבה ומציק
    עזרתך הדחופה




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיעור יתר בפנים בת 30

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירלי

    20/02/2008

    שלום שירלי
    אני שומעת את המצוקה שלך.
    האם עשית ברור הורמונלי? האם המחזור תקין? גשי לרופא הנשים שלך(כך תוכלי לתפוס 2 ציפורים במכה אחת- כלומר לקבל הפנייה לבדיקות דם של רמות ההורמונים הגבריים שלך,גם לבצע אולטראסאונד שחלות,אשר גם להן יכול להיות קשר לרמות שיעור קשות כפי שאת מתארת.אם יש לך
    שיבוש הורמונלי,את חייבת לאזנו תרופתית אחרת לא תתקדמי.
    האם המשפחה שלך שעירה? אם כן והשעירות תורשתית אזי יש רק לטפל נכון ובסבלנות.
    כעקרון לייזר יותר יעיל לדעתי מ-IPL .ולייטשיר הוא מכשיר מצויין לשיער עבה. יש לייזרים אחרים לשיער יותר דק.
    צריך לגלח את השיער אם הוא צפוף כפי שאת מציינת,אחרת יש סכנת כויות.אין לך מה לחשוש מהגילוח.
    הווניקה,כל עוד תמרחי אותה היא תאט את הצמיחה ,היא לא מפחיתה את הצמיחה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה משירלי

    שירלי
    20/02/2008

    כן
    זאת אותה שירלי ששאלה על הוניקה
    עשיתי ברור הורמונלי והכל תקין לחלוטין
    קראתי באינטרנט גם על ציסטות בשחלות שיכולות לגרום
    אבל לפני חודשיים עשיתי אולטרא סאונד (בלי קשר לשיעור) שם הכל היה תקין אבל לא שיתפתי כל כך פעולה אז לגבי השחלה הימנית עדיין אין לי תשובה וכולם אומרים לי לשלול את זה גם וללכת שוב
    הנה נתוני האולטרא סאונד :
    הבדיקה בוצעה בגישה: משולבת
    נתוני_רחם
    מנח : קדמי גבולות: סדירים
    37 מ"מX 37X 50 :מירקם: תקין מידות הרחם
    עובי אנדומטריום:2.2 מ"מ
    .הערות:רירית סדירה
    _נתוני_שחלה_ימנית
    מ"מ x 25x 21 :מידות השחלה
    מרקם השחלה : תקין
    נתוני_שחלה_שמאלית
    .הערות:לא הודגמה השחלה אך לא נמצא ממצא חריג בטפולה
    דוגלס: חופשי מנוזל
    סיכום:קושי בהדגמת שחלה שמאלית עקב חוסר שיתוף פעולה מצד
    .הנבדקת

    המחזור שלי נראה לי בין הסדירים על כדור הארץ :-) מגיל 12
    אמא שלי בלונדינית ולא יודעת אפילו איך להשתמש בשעווה לה לא הזדקקה
    יש לי 2 אחים קטנים שהם מעט שעירים
    רק שאצלי המצוקה היא ענקיתתתתתתתתתתתת
    אני ממש צריכה להיגמל מהפיצטה ועד טיפול הלייזר הראשון אני ממש צריכה לבוא כמו בן לעבודה
    יש לי פנים יפות ואני צעירה וממש זה מציק
    עשיתי בדיקות דם והכל תקין.
    לעזרתך אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חיזוק

    חסוי
    24/02/2008

    היי שירלי, אני ממש מבינה אותך. מניסיון אישי. יש לי כמה להציע לך:
    1. אם את שוקלת ליזר תלכי להדסה אופטימל בירושליים,מעולים ומקצועים, ובשום פנים לא לכל המכונים האחרים.
    2. תמצאי אנדוקרינולוג טוב ותתעקשי על כל הבדיקות האפשריות כדי לשלול את האפשרות שאת מחוץ לטווח הנורמלי של ההורמונים [גם כשהם אומרים שמבחינתם זה בסדר ,זה כנירה עדיין גבולי].
    3. ודבר אחרון שאני עושה עכשיו ולדעתי עוזר לא רק מבחינה אסתטית אלא גם נפשית- זה למצוא נטורופת[ית מעולה שיעזרו לך עם צמחי מרפא ותזונה נכונה לאזן את המערכת ההורמונלית ,להקטין את כמות והמראה של האקנה ועוד.-זה פשוט שינוי מעולה לגוף ולנפש שעבד אצלי. ואני יודעת למה את מתכוונת שיש לך פנים יפות וחבל לך. זה לוקח זמן וגם המון כסף, אבל אני מבינה מה זה להיות בהרגשה שאנחנו תלויות בפינצטה ובשעווה ולא כמו כולן.

    הכי חשוב שתחייכי ותעריכי את עצמך בגלל מי שאת. :), ומי שלא טוב לו שלא יהיה בחברתך וזה הפסד כולו שלהם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירלי

    25/02/2008

    שלום שירלי
    אכן על תרפי ובקשי לקבל הפנייה לברור אנדוקריני מעמיק,ואם גם לאחריו אין ממצאים,הורמונליים ,חפשי מקום מסודר ומקצועי שמפחית שיער בלייזר. בררי אם יש להם מס. סוגי מכשירים ואם המטפלים/ות הם רופאים/ות.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיעור יתר בפנים

    יעל
    02/10/2014

    שלום , קוראים לי יעל ואני בת 22 גם לי יש אותה בעייה יש לי פנים ממש יפות אבל השיער פשוט הורס לי את
    כול היופי במיוחד שחבר שלי העיר לי על כך , המצב שלי ממש נורא אני עכשיו מתחילה ipl בפנים כאשר אני צריכה לגלח לפני כל טיפול ... אני כבר ממש אבודה אבל תראי בתמונה אז המצב שלי אחרי שאתמול עשיתי לעצמי חוט . אני כהר לא עולה לצאת
    מהבית ביום עם כמות השיער הזו .. בבקשה שמישהי יעזור לי !


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רק אפילציה!!

    מטופלת
    19/10/2014

    היי יעל! אין לך מושג כמה אני מזדהה איתך!! עד לפני כחצי שנה גם אני לא יכולתי לסבול את השיער בפנים שלי (חבל שאין לי תמונה כי התפדחתי לצלם).
    מהניסיון האישי שלי רק אפילציה תעזור לך עם השיער בפנים! אין פיתרון אחר.

    מקווה שיכולתי לעזור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו