מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך מסיימים טיפול??שני21/02/2008
שלום!
אני בחורה בת 20, שעירה מעל הממוצע בגלל הגנים העירקיים שלי, גוון עור לבן ושיער גוף כהה ביותר.
במשך שנתיים וחצי האחרונות עברתי טיפולים להסרת שיער.
התחלתי בחברת כללית אסתיקה שטיפלה בכל גופי (ידיים מלאות,רגליים מלאות, מפשעות, בית שחי, קו בטן וגב) באינפרה רד. עברתי שתי טיפולים באינפרה עד שעברתי ללייט שיר להמשך הטיפולים. טופלתי בכללית אסתיקה כמה חודשים עד שהחברה פשטה את הרגל ונקנתה ע"י נאטורפיל.
את המשך טיפולי עברתי בנאטורפיל בלייט שיר לאחר ששנה וחצי הוחלט לעבור לאלכסנדריט בגלל שיפור במצב השיערות.
נכון ישנה הדלדלות מסויימת של השיערות ובאזורים מסויימים כמו הרגליים יש שיפור ממשי של שיערות דקות ובהירות מאשר שיער שחור ועבה כמו שהיה בהתחלה. אך עדיין אין ממש הפחתה משמעותית של כמות השיערות, אולי קצת במפשעות ובבית שחי אבל לא מה שאפשר לקרוא לו "חלק".
הבעיה שלי היא שלאחרונה חברת נאטרופיל פשטה רגל ואין כרגע עם מי לדבר בסניף שלי וטיפול שנקבע לי למחר כנראה בוטל בלי דרך לדעת אם יחזרו לפעילות ויטפלו בי שוב. אני חתמתי על חוזה ללא מספר טיפולים מוגדר ככה שיכלתי לבצע עוד המון טיפולים עד לתוצאה שתמצא חן בעיניי אך כרגע לא נראה שאני אמשיך את טיפוליי.
כאן השאלה שלי - מה עושים עכשיו?? איך אני שומרת את התוצאה שיש לי כרגע??
במהלך הטיפול נאסר ע"י להשתזף ולהוריד שיער עם שעווה וגם המעטתי בהורדת שיער בגילוח כי חשתי שלאחר גילוח השיער חוזר בכמות גדולה יותר.
מה אני עושה? אני יכולה להוריד עכשיו בשעווה וזה לא יגרום לשיערות לחזור כמו שהיו לפני הטיפול? או רק לגלח? ומה עם הגילוח יחמיר את המצב? יש לציין שלפני טיפול הלייזר לא גילחתי אף פעם את שיערות גופי מכיוון שאימי אמרה לי שזה רק יחמיר את מצב השיעורות והתחלתי לגלח את גופי רק בהוראת הרופאים כדי להתחיל את טיפול הלייזר.
בקיצור אני צריכה עזרה כי אף אחד לא מדבר איתך על מה עושים אחרי הטיפול כשלא כל השערות נעלמו...
אני עובדת עצות...* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשני
25/02/2008שלום שני
אם את לא עושה טיפולי לייזר בתקופה הזאת,את יכולה למרוט.זה יתן לך הפוגה יותר ארוכה בצמיחה
וגם יותר נעים למגע,מאשר גילוח.
לגבי הציפייה ל"חלק" לגמרי , זה לא מציאותי. את לא תפסיקי להיות "עירקית" והגוף לא יעמוד מלכת, רק ניתן להפחית את השיעור בכ-70-80% מהשיעור.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
הסרת שיער אפילציה כמות הטיפולים
מכשיר ייעודי הסרת שיערות לבנות
הסרת שיער בלייזר בפי הטבעת לאחר ניתוח פיסורה
לאחר טיפול לייזר ראשון- גב חזה ובטן
פרופורציה או אמריקן לייזר הסרת שיער
שיער שיבה ולייזר בן 56
שאריות אחרי טיפול ipl- הסרת שיער במפשעה
ליייזר- הסרת שיער לצמיתות בפנים
מכשיר לייזר להסרת שיער- חוות דעת
בחירת מכשיר ipl ביתי- מהיכן לרכוש
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים חברותיים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




