הסרת שיער בטכניקת האור

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער בטכניקת האור
    יוני
    16/03/2008

    היי אני בת 24, מעוניינת להוריד שיער בשיטת האנפרא (האור) באיזור המפשעה, האם זה מסוכן להוריד את השיער בכל האיזור? מה הגבול שעד אילו ניתן להוריד בלי סיכון? האם האור יכול לסכן אותי בגלל שהאיזור הוא כזה רגיש?
    ועוד שאלה, אני עושה גם בפנים אבל לא מגלחת אלא שאחרי ההקרנה מורידים לי בשעווה ושוב מקרינים, ואסור לי להוריד לבד בבית..האם לדעתכם זה עשוי להצליח או שסוד ההצלחה הוא בגילוח עצמו??
    שאלה אחרונה, מה ההבדל בין מכשיר הפלאטה לבין המכשיר עם הקרח? איזה יותר טוב ולמה?
    אודה לכם מאד אם תוכלו לעזור לי...
    שבוע נעים לכולם
    יוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער בטכניקת האור

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליוני

    17/03/2008

    שלום יוני
    הפחתת שיער באור הבזקי אם משתמשים בה נכון לא יכולה להזיק לך.
    ניתן לטפל בשיער הגדל על העור. אין להכנס לאזור הרירית.
    לא ברור לי לחלוטין איזו שיטה זאת,לטפל על השיער,למרוט אותו ולעבור בשנית ללא השיער,על העור !
    לשאלתך האחרונה, לא ברור לי על איזה מכשירים את מדברת,כתבי שמות.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו