לאחר טיפול ראשון ואחרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לאחר טיפול ראשון ואחרון
    דיגו
    25/03/2008

    שלום רב
    הסרתי שיער באזור הפנים.
    הייתי בטיפול אחד בלבד.
    גילחו לי את הפאות, שפם, סנטר.
    אם לא אחזור לטיפול נוסף האם יצמחו לי יותר שערות בגלל הגילוח?

    האם נכון ש30% מהבנות שעברו הסרת שיער בלייזר באזור הפנים
    מצמיחות שיער נוסף ליד האזור המטופל?

    או בקיצור- האם יש סיכון שאהפוך לקוף בגלל טיפול אחד??

    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לאחר טיפול ראשון ואחרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עוד שאלה

    דיגו
    26/03/2008

    קראתי איפהשהוא שמורחים קרם קירור ע"מ שלא יצמחו שערות מתאים רדומים ליד האזורים המטופלים.
    באיזה שלב שמים את הקרם הזה?

    לפני הטיפול?
    במהלכו?
    לאחר הטיפול?

    כי אני זוכרת ששמו לי משחה רק לאחר הטיפול ומיד התקלחתי לאחריו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגילוח

    27/03/2008

    שלום לך
    גילוח לא מצמיח יותר שיער !! הוא רק מקצר שיערה שחיה בין 6-8 שב' באזור זה ואח"כ נושרת.
    השיערה הבאה מתוך אותו זקיק עם לא נפגע,תהיה זהה למה שהתורשה שלך מכתיבה.
    יש מושג של צמיחה ריאקטיבית,לא ידועה לי האחוזיות .הקושי נעוץ בעובדה שלא ניתן לנבא למי זה יקרה. למי ניתן מאד לשפר ולמי,יש שילוב של מס' גורמים (כמו תורשה מאד שעירה,רגישות יתרה של הזקיק להורמונים הגבריים-אפילו שהם עדיין בתוך גבולות הנורמה,תרופות,עודף משקל וכ"ו...)ואצלן יכולות לצאת עוד שערות בשולי הטיפול.
    כמובן ששיעור באזורים אילו,יכול לנבוע גם משיבושים הורמונליים,והם הסיבה הראשונית לשיעור.
    אגב, יתכן,וההתקדמות בשיעור היתה קורית במהלך הזמן גם ללא הלייזר,אך את זאת קשה להוכיח.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות נוספות

    דיגו
    27/03/2008

    כתבתי תגובה להודעתך היא היא לא פורסמה משום מה בפורום.
    אז אשאל שוב-
    האם רופא כלשהוא יכול לבדוק האם טיפול הלייזר יגרום לי לשיעור יתר?
    הייתי היום בפרופורציה- אינני מתאימה כי אני לטיפול לייזר בפנים כי אני בהירה.
    בנוסף- נאמר לי כי פרופורציה אינה עושה טפולי פנים (חוץ משפם) כי זה לא מצליח וגם מעורר שיעור יתר.
    האם אין פיקוח על המכונים?
    איך יכול להיות שהמכון בו בחרתי (לצערי) קיבל אותי ומכונים אחרים לא?

    עברו 10 ימים מאז הטיפול (פאות,שפם,סנטר, ונקודה בלחי שמאל)
    השיער התחיל לצמוח שוב.
    מה יכולות להיות תופעות הלוואי לאותו טיפול בעתיד?
    מתי אוכל להשתזף?
    האם חוץ משוק לזקיקי השיער, יכולים להיות סיכונים נוספים לאותו טיפול?

    תודה רבה לך על תשובותיך, על מקצועיותך וכל עזרתך הרבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו