הסרת שיער סמכשיר לייט שיק

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער סמכשיר לייט שיק
    מורן
    27/03/2008

    היי אני שעירה בפנים ולאחרונה התעניינתי בהשרת שיער בילזר בפנים, לאור כל הבעיות שאני שומעת לאחרונה אצל מכונים פרטיים כגון פשיטות רגל החלטתי לפנות לכללית אסטטיקה הפ משתמשים במכשיר שנקרא לייט שיק , האם יש לך מידע עליו?
    אני נורא מפחדת להתחיל בטיפולים לאור העובדה שלפני כמה חודשים רק התחיל לי השיעור יתר לבלוט ( לפני זה הן היו ללא פגמנט צבע) לא עשיתי בדיקת איזון הורמונלי לפני האם את חושבת שכדי להבדק לפני בכדי לבדוק אולי אין איזון הורמונלי, ובמידה ואכן יש בעיה האם השיעור יתר יכול להיפטר ללא שימוש בהסרת שיער אלא ינשור לבד?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער סמכשיר לייט שיק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למורן

    31/03/2008

    שלום מורן
    כן כדאי לבדוק את האיזון ההורמונלי לפני תחילת הטיפול.
    אם התכוונת ללייטשיר ,כן הוא מכשיר מצוין.
    אם יש שיבוש הורמונלי,לא תהיה הפסקה של צמיחה ללא איזון תרופתי והפחתה בלייזר.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו