הסרת שיער ...!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער ...!
    יולי
    23/05/2007

    אני בת 18 , ואני עושה טיפולי לייזר כבר קרוב לשנה בשוקיים,במפשעה ובשחי.. הטיפולים ממש מוצלחים..
    שאלתי היא כזאת..
    לאחרונה התחלתי לעשות גם טיפולי לייזר באזור הפאות והסנטר, היה לי שם שיער כהה ובהיר והוא הפריע לי וניגשתי לאחת הקליניקות של טיפולי הלייזר והם המליצו לי לעשות שעווה ובמידה וכן יצמח לי שיער כהה אז אני יוכל להתחיל בטיפול לייזר אצלם .
    לכן הייתי עושה שעווה ומן הסתם התחילו לצאת לי שערות שחורות...
    התחלתי לעשות את הלייזר והתחילו לצאת לי שערות שחורות וגם בהירות ממש ולייזר לא תופס שיער בהיר..
    אהה.. וקראתי פה שיש בנות שיש להן שיער בפאות בגלל בעיות הורמונליות או בעיות במחזור.. ואכן יש לי בעיות במחזור...
    האם זאת טעות שהתחלתי לעשות טיפול לייזר באזור הפאות והסנטר??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער ...!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לבת ה-18 .

    24/05/2007

    שלום לך
    לא יכולה לומר לך אם טעית או לא,מה שכדאי לעשות זה לבדוק מצב פרופיל הורמונלי,באם
    המחזור שלך לא סדיר ויש לך שיער שחור בפנים.
    לא ציינת אם את נוטלת אמצעי מניעה כל שהם.
    גשי לרופא המשפחה שלך,בקשי בד' הורמונליות שמכילות את ההורמונים הזכריים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו