עבדו עליי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עבדו עליי?
    ליאן
    21/12/2015

    שלום,
    שנה שעברה קניתי חבילת לייזר בשיטת SHR ב6500 ש"ח הכוללת :
    רגליים מלאות,
    חצי ידיים,
    מפשעות מלא,
    שחי.
    כל טיפול שעשיתי היה לא יותר משעה....
    היא עמדה על כך שאבוא אחת לחודש בטענה שרק ככה הטיפול יעבוד.
    אני הגעתי לטיפול 12 והשיערות לא נושרות, יש לי עדיין צמיחה של שיער ברגליים ובבית השחי (בידיים הפסקנו כי זה לא עבד בכלל אז העברנו לשפם )
    אני מרגישה שעבדו עליי! נאמר לי כי בטיפול השני כבר אראה תוצאות מדהימות ועם הזמן הרגשתי שפשוט נפלתי למלכודת!
    ואני יודעת שאף מקום לא מבטיח 100% תוצאות אבל הגיוני לבוא אחת לחודש?? הגיוני שטיפול ארך כשעה? הגיוני כי נאמר לי שכבר בטיפול שני אראה תוצאות ואני בטיפול 12 ועדיין השיער צומח?? אני הרוסה מזה!
    מה עליי לעשות ? האם זה נורמלי? מקווה לתשובה מהירה וכנה....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עבדו עליי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עבדו עליי? - תגובה

    אורלי פרידמן
    22/12/2015

    הי.

    לגבי תדירות הטיפול ישנו פרוטוקול רפואי.
    אנו מחכים יותר מחודש בין טיפול לטיפול. אבל חודש- אפשרי בהחלט.
    שאלת התוצאה היא החשובה.
    האם היה שיפור כלשהו באיזה מקום?
    בהצלחה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו