בדיקת הורמונים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת הורמונים
    טליה
    15/05/2008

    שלום, אני התחלתי טיפול לייזר ברשת נאטוראפיל בגיל 16, לא עשיתי בדיקות דם לפני כן, כך שלא ידעתי מה המצב ההורמונלי שלי, לצערי, היום לאחר שנה וחצי שבהם עברתי 4 טיפולים, אני לא מרגישה שיפור ויותר גרוע יש מקומות שיש בהם צמיחת יתר, יש הסבר לתופעה? אני גם מעוניינת לעשות עכשין בדיקות דם,איזה בדיקות צריך לעשות? איפה הכי טוב יהיה לעשות אותם ומתי? אשמח אם תכוונו אותי.. בנוסף, מאז שהתחלתי את הטיפולים אני סובלת מהזעת יתר בבית השחי, הבנתי שאני לא היחידה.. מה עושים נגד זה? זה לא ממש נעים.. וגם האם שמעתם על מכשיר שנקרא קנדלה? שמעתי לגביו הרבה תגובות חיוביות אשמח לשמוע עוד פרטים אם אתם מכירים.. תודה רבה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת הורמונים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לטליה

    22/05/2008

    שלום טליה
    המון שאלות, לא כתבת באילו אזורים את מטופלת? באיזה גיל קבלת מחזור,והאם הוא סדיר?
    בדיקות הדם הן פשוטות,עושים אותן בקופת החולים שלך,דרך רופאת המשפחה או ר. נשים.
    יש לבצען ביום ה2-3 למחזור.
    המכשיר לא נקרא קנדלה ,כי אם החברה המייצרת אותו. זה מכשיר מסוג אלקסנדריט,המתאים יותר
    לעור בהיר ושיער דק יחסית.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו