האם אני יכולה לעשות הסרת שיער?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אני יכולה לעשות הסרת שיער?
    שרון
    02/06/2007

    שלום,
    אני בחורה בת 26
    בעברי סבלתי מגידולים סרטניים בבלוטת התריס
    הבנתי שיש בעיה לעשות הסרת שיער למי שסבל מסרטן במיוחד בבלוטות ההורמונליות
    האם זה נכון? האם אינני יכולה לעשות את הטיפולים?
    הניתוח האחרון היה לפני חצי שנה שלאחריו עברתי טיפול ביוד רדיואקטיבי.

    כמו כן, ישנן מרפאות שאומרות שאפשר להוריד שיער באיזור הפאות ויש כאלו שלא כיוון שזה יכול לגרום לטענתם לצמיחה בשאר הפנים
    מה הסיכויים שזה יקרה?
    תודה וסליחה על כמות השאלות :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לשרון

    03/06/2007

    שלום לך שרון

    אינני סבורה שיש בעיה שכזאת,לא ציינת היכן את מעוניינת להפחית שיער?
    האם את נוטלת תרופות? אילו? האם רק אלטרוקסין או תרופות נוספות?
    האם התיעצת עם הרופא המטפל?
    האם את חשה בטוב משאר הבחינות?
    הייתי לוקחת תקופת צינון נוספת של כחצי שנה ואחר כך, בהנחה שהתשובות לכל שלל
    השאלות שלי,יהיו חיוביות, ולרופא שלך לא תהיה התנגדות ,בהצלחה.
    לעניין הפאות,אכן יש להתיחס בזהירות רבה,כיוון שלאחוז קטן באוכלוסיה עשויה להתעורר צמיחה
    מסויימת.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו