הסרת שיער

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער
    בן
    03/06/2007

    היי!

    אני דיי שעיר ואני מטופל כבר כ-3 שנים בלייזר, חזה+בטן ורגליים.
    טיפול כל כ3-4 חודשים.

    אחרי כ-9 טיפולים, אני יכול לומר שממש בקושי ניתן לראות אי אלו תוצאות. בגדול אני מעוניין לבצע דילול, אבל נכון לעכשיו זה אפילו לא באופק.
    בחודש הראשון אני נשאר חלק, בחודש השני השיער מתחיל לצמוח, ובסוף החודש השלישי יש לי שיערות כמעט באותה כמות.

    מידי פעם הרופאים מעירים לי שצריך להגביר את העוצמה עוד ועוד (כנראה שגם הם שמים לב שאין תוצאות..), ואני ממש סובל גם בעוצמות לא גבוהות במיוחד.

    ולשאלתי:
    האם ידועים מקרים של אנשים שאחרי כמות נכבדה של טיפולים עדיין נשארו שעירים כבעבר?
    ויותר חשוב לי לדעת, האים יש סיכוי שאם אני אפסיק את הטיפולים השיער יצמח לי אפילו יותר מבעבר?
    - אני מרגיש שאם אני לא אעבור טיפול אחרי 4 חודשים השיער יצמח לי אפילו יותר מבעבר!


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה לבן.

    05/06/2007

    שלום בן
    לא ציינת בו כמה אתה,לא ציינת באיזה מכשיר אתה מטופל,האם אתה נשמר מהשמש
    ומה גוון העור שלך.
    כמו שאתה רואה יש הרבה מרכיבים להצלחת הפחתת השיער.
    בנוסף אני מבינה שסף הכאב שלך יחסית נמוך,וכמות השיער שלך יחסית גדולה,מכאן הרגישות
    הגבוהה לכאב.אכן, צריך לעלות בהדרגה בעוצמה בכפןף לגוון העור ולצפיפות השיער,ע"מ להתקדם.
    האם אתה מטופל עם מכשיר קרור,הוא מאד עוזר לרבים.
    האם יש אפשרות לעבור למכשיר אחר,אולי IPL (אור הבזקי),אני משוכנעת שיש התקדמות בכל
    זאת,אך היא אולי לא מספקת עדיין.
    יתכן שהתורשה שלך שעירה מעל הממוצע ודרוש זמן רב מעל הממוצע ע"מ להתגבר .
    ידוע, כי אחוזים בודדים בלבד באוכלוסיה לא מגיבים ללייזר, אך זאת לאחר שנבדקו גם העוצמות
    המתאימות.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו