אפילציה! אשמח לעזרה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אפילציה! אשמח לעזרה.
    ליאן
    05/06/2007

    אני שוקלת להסיר שיער בפנים באמצעות אפילציה.
    אך לפני זאת, אשמח אם תייעצי לי לגבי שאלות שמטרידות אותי:
    -השיער שעל פני נורא צפוף והמחשבה על החדרת מחט לכל שערה בודדה נשמע הזוי, האם בכל אופן הדבר אפשרי?
    -מהם הנזקים שיכולים להיווצר לאחר הטיפול?
    אני יודעת שעור פני רגיש במיוחד, לכן כיצד ניתן למנוע נזקים אלו?
    חוץ מהעובדה שיש לבחור באדם מקצועי (נניח שעשיתי זאת והופיעו נזקים) ניתן להעלים הופעת פצעים וצלקות הנגרמים, ע"י טיפול כלשהו שאפשרי לשלב עם האפילציה?

    בנוסף אשמח אם תוכלי להמליץ לי על מקום מקצועי לטפל בו (אין באפשרותי לדעת בוודעות האם האדם אכן מקצועי לחלוטין אלא להסתמך על המלצות).

    מקווה לשמוע את עצותייך, ממש מודה לך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אפילציה! אשמח לעזרה.

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאן

    05/06/2007

    שלום ליאן
    אם השיער על פנייך כ"כ צפוף אולי כדאי לבדוק רמות הורמונים גבריים,בבדיקת דם פשוטה,ביום 2-3
    למחזור.אם התוצאות יראו שיש שיבוש הורמונלי,יש צורך באיזון תרופתי דרך גניקולוג או אנדוקרינולוג.
    ובשילוב לבצע הפחתה בלייזר (בגלל הצפיפות)
    הסיכונים באפילציה הם:זיהום מקומי,פיגמנטציה וצלקות. כל זה ניתן למנוע אם מוצאים אפילטורית
    מיומנת אם "קבלות".
    לא יכולה להמליץ לא מכירה.
    אם הופיעו פיגמנטציות,ניתן לשפרן בעזרת משחה מבהירה דרך רופא עור. בצלקות קשה יותר לטפל.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה-אפילציה!

    ליאן
    06/06/2007

    ד"ר, תודה לך!

    הבנתי מתשובתך שכדי לעשות לייזר על מנת להפחית את השיעור בפנים.
    ושאלתי הנוספת היא..האם לייזר באמת יועיל להורדת שיער בפנים?
    הבנתי מאנשים שזה לא מומלץ ולא מוריד שיער אלא גורם להחמרה בגלל הגילוח.
    אני חייבת להוריד את השיער, אבל לאכזבתי אני לא מוצאת שום פתרון לכך
    לייזר-לא יעיל, אפילציה-הנזקים לא שווים.
    יש אולי עוד פתרון כלשהו?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאן

    07/06/2007

    שלום לך
    לא התייחסת לחלק מאד חשוב בתשובה שלי,ומכאן את לא יכולה להסיק שלייזר לא יעיל.
    וגם לא כל האפיל. לא יודעות את העבודה ויצרו נזקים.
    בררי לעצמך את מצבך האמיתי.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה שלי מפורום אחר:

    מיכאלה
    23/11/2008

    אז קודם כל חשוב לי לספר לכולם כאן את הסיפור שלי. אני בחורה שעירה מאוד מאוד או יותר נכון הייתי. לפני 5 שנים(הייתי בת 17) הגעתי לגברת בשם חנה גנתון בתל אביב. בזמנו היא עסקה באפילציה בלבד ורק בשנה האחרונה היא הוסיפה את מכונת האינפרא אדום. אין לתאר את השינוי. אז ככה- שפם ופאות אין לי כבר כמה שנים בכלל! אני לא יודעת מי אמר לך על המשחה ואת כל הסיפור הזה אבל זה פשוט ל א נכון! הדבר היחידי שכדאי לעשות הוא לקנות משחה מאלחשת בשם "אמלה" וככה בכלל לא לאמרגישים את הטיפול. אני בחורה עם עור שזוף ושיערות כהות ומאוד חששתי לעבור טיפולים במכונה של האינפרא, אז הנה הדיווחים על זה- זה לא כואב בכלל, יש שיפור מהטיפול הראשון(כמובן שזה לא מספיק אבל במקרה שלי ההבדל היה מאוד משמעותי היות והיו לי באמת המון שיערות), אין צלקות ואין כוויות ואין כלום, חנה הסבירה לי שהמכונה מתקדמת מאוד ומסוגלת לעזור גם לבעלות עור כהה(ויש אםילו פונקציה של גיהוץ קמטים אבל זה עוד לא רלוונטי בשבילי). היתרון של חנה(מעבר למחירים הנוחים) הוא שאת מעט השארות שנשארות אחרי כל טיפול של לייזר או אינפרא היא מסירה ל-צ-מ-י-ת-ו-ת באפילציה. ואני הוכחה חיה, הסרתי שיערות ב-כ-ל הגוף(כולל מפשעות לחלוטין) היו פה גם כל מני שאלות של גברים, אני יכולה רק להגיד שראיתי אצלה כמה בחורים שבאים לטיפול באינפרא ועם אחד אפילו דיברתי והוא סיפר שהוא מוריד בכתפיים ובעורף ומאוד מרוצה. בכל מקרה אני מאחלת לכולם בהצלחה ואני מקווה שזה בסדר שאני מפרסמת את הטלפון שלה: 03-5244191 כדאי לכן להתקשר ולברר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיקון טעות- לא שלי

    מיכאלה
    23/11/2008

    אלא של בחורה שהמליצה ויצרתי קשר עם האישה שהיא המליצה עליה ואני מצטרפת להמלצתה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו