עזרהה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרהה
    galia
    20/05/2008

    שלום, אני סובלת משיעור והזעת יתר ומאקנה בינוני. התחלתי בהורדת שיער באינפרא, אני משתמשת באנהידרול פורטה, ובקשר לפצעים משתמשת בקלירקס 5 אחוז. הבנתי שמצב כזה בשביל בחורה בת 17 הוא לא בסדר ולכן פניתי לרופאת נשים שנתנה לי גלולות יסמין וביינתים לקחתי רק חפיסת גלולות אחת (עדיין לא סיימתי אותה) השאלה שלי היא כזו.. האם הגלולות יעזרו לתקן את הבעיות הללו? אני יודעת שלאקנה זה טוב, אבל מה בקשר לשיעור(בפנים בישבן)?זה יכול לגרום לשיעור הגלולות? ואם לא הייתי עושה הורדת שיער לצמיתות (אני מפחדת שאינפרא לא מביא תוצאות טובות ממש) אז השיעור במקומות החריגים יכול להיעלם מעצמו? ומה בקשר להזעה? זה מאוד מאוד מפריע לי....אשמח לתשובות בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרהה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לgalia

    22/05/2008

    שלום לך
    הגלולות יעזרו לאזן את רמות ההורמונים הגבריים שלך שאולי היו גבוהים מהנורמה.
    לרוב הן מאטות את הוצאת השיער ולא מגבירות אותו. השיער לא יעלם מעצמו,פשוט ייתווסף פחות מבעבר.
    לגבי ההזעה אין מידע הקושר את הטיפול באור לכך התייעצי עם רופא עור.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו