שלום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום
    אני
    06/07/2008

    אני בת 20 ויש לי בעיה של שעירות בכל הגוף, אך מה שהכי מפריע לי זה בחזה ובבטן, וזה לא רק בפס בטן חזה אלא הכל. קיבלתי המלצה לגבי הדסה אופטימל ולגבי ההצלחה של הטיפולים שלהם, אך עדיין נותרתי בעלת ספק. מקריאה פה בפורום ראיתי המלצות לגבי אפילציה. האם כל הבטן והחזה זה איזור גדול מדי בשביל לעשות אותו באפילציה? הבנתי שהתהליך הוא גם כואב מאוד, בייחוד אם זה טיפול על שטח גדול! ביררתי כבר לגבי כלכך הרבה שיטות- לייזר אינפרא או אפילו גלולות! אך עדיין נותרתי עם הדעה שאי אפשר לסמוך על אף אחד לגמרי. והבנתי שאפילציה זו הדרך המובטחת ביותר להסיר את השיער. האם יש פה אנשים שיכול לייעץ לגבי זה? האם הכאב יהיה בלתי נסבל בשטח גדול כזה? האם זה משאיר סימנים בייחוד במקומות רגישים כמו חזה? אני כבר אובדת עצות!!! תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום לך

    רועי
    06/07/2008

    כמו שכתבתי בהודעות קודמות, רק אפילציה זה הפתרון לשיער. אם את בחורה אז אזור הבטן והחזה הם אזורים ממש לא גדולים להוריד,ובטח הצפיפות היא גם לא כמו של גבר,לכן זה הפתרון היחיד.לצערי אין פתרון אחר,כל שיטה של לייזר,אינפרא או ipl רק יחמירו את המצב בצורה שלא תדעי לצאת ממנה. האוזרים האלה יהיו כואבים כמובן גם באפילציה ובכל שיטה.אבל זה עדיף לך מאשר לעשות אחר כך באפילציה אזור גדול פי 3 עם שערות חזקות וארוכות פי 6. בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו