מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שלום ד"ר.24/06/2007
אני עוד מעט בת 18 ויש לי בעייה של שיעור יתר על כל הגוף (וזה כולל גם חזה, ישבן, בטן וגב) ובאיזור הפנים, השיער הוא שחור ועבה והגוון של העור שלי הוא באמצע.. קיבלתי מחזור בגיל 13 וחצי אך הוא לא סדיר, כמו כן חלו אצלי תופעות נשיות הורמונליות כמו שדיים גדולים, אני לא סובלת מהשמנה בכלל!!! אמא שלי ממש לא שעירה ואבא שלי גם לא שעיר באופן חריג, אני סובלת מהשיעור יתר הזה תקופה ארוכה (מעל שנתיים) והשאלה שלי היא האם אני צריכה לעשות בדיקה הורמונלית? איך מתבצעת הבדיקה ומה אני אמורה להגיד לרופא?
ועוד משהו, אני רוצה להתחיל לקחת ראוקוטן וקראתי שאם יש בעיות הורמונליות אז ההשפעה של הראוקוטן תיהיה איטית בהרבה מהנורמל ואף יהיו תופעות לוואי.. עד כמה זה נכון?? והאם זה אפשרי לקחת גם ראוקוטן וגם כדורים להסדרת ההורמונים (במידה ואצטרך) במקביל או שזה מסוכן??
אשמח לתשובות, זה ממש חשוב לי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה נוספת לגבי מכשיר להסרת שיער
.24/06/2007אני משתמשת בערך כשנה במכשיר להסרת שיער של בראון אך הוא לא יעיל לטעמי, ולפני שרכשתי אותו אמרו לי שעם הזמן כשמשתמשים במכשיר הוא מפחית את כמות השיער, ועד עכשיו לא שמתי לב לשינוי ממש.. יש לציין שהרבה פעמים יצא לי לגלח או לעשות שעווה במקום להשתמש במכשיר כי הוא די כואב, יכול להיות שזו הסיבה שכמות השיער לא פחתה? מה דעתך על המכשירים האלו? ייתכן שעם הזמן כשמשתמשים בהם הרבה הם מתחלשים ולא פועלים היטב? כי נראה לי שהמכשיר התחלש עכשיו לעמות מה שהיה פעם
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
אני...25/06/2007יש לי בדיוק את אותה הבעייה שלך עם יהיה לך פיתרון זה יעזור לי מאודד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה למירי
25/06/2007שלום מירי
על פניו,אם המחזור לא סדיר,ויש הופעה של שיעור יתר בפנים ובגוף שלא אופיינית למשפחה,כדאי
לפנות לרופא המשפחה ולבצע פרופיל הורמונלי. זאת בדיקת דם פשוטה שעושים ביום ה-2-4 למחזור.
מכיון שאת לא יודעת בדיוק מתי תקבלי,כדאי להצטייד מבעוד מועד בהפנייה וברגע שקבלת מחזור
למחרת היום בבוקר לגשת לבדיקת הדם.
בנושא הראוקוטן,חכי עד קבלת התוצאות של בדיקות הדם.לפעמים הטיפול התרופתי באיזון המצב ההורמונלי משפר גם את מצב האקנה. לגבי כל תופעות הלוואי של הראוקוטן יש להתיעץ עם רופא העור שלך.קחי בחשבון שאם תשקלי לעשות הפחתת שיער בלייזר יש להמתין כ-4-6 חודשים לאחר תום הנטילה.לעניין הבראון, יש נשים שלאחר שנות מריטה יש הפחתה כמותית.אם יש לך בעיה הורמונלית הגוף שלך יוציא שיער חדש כל הזמן
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה ד"ר
.25/06/2007כמה זמן צריך ליטול את הגלולות האלו? ואיך הן נקראות? הבנתי שיש כמה סוגים... אם אכן יש לי בעייה הורמונלית ואני צריכה ליטול את הגלולות הם יאזנו לי גם את רמת השיעור בגוף וגם את המחזור הלא סדיר? אני צריכה לקחת שני סוגים של גלולות כדי לפתור בעיות אלו או שסוג של גלולה אחת תספיק כדי לפתור לי את הבעיות השונות שציינתי? ודבר נוסף, אני צריכה ליטול את הגלולות האלו באופן תמידי או שרק תקופה מסויימת? כלומר לאחר שאפסיק להשתמש בגלולות המצב יחזור לקדמותו?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמירי
26/06/2007שלום מירי
את רצה מהר מדי,ראשית אבחני את עצמך ואחר כך תקבלי את הפרטים המדויקים והמתאימים
למצבך בלי יותר מדי פרטים מבלבלים.
בהצלחה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
הסרת שיער אפילציה כמות הטיפולים
מכשיר ייעודי הסרת שיערות לבנות
הסרת שיער בלייזר בפי הטבעת לאחר ניתוח פיסורה
לאחר טיפול לייזר ראשון- גב חזה ובטן
פרופורציה או אמריקן לייזר הסרת שיער
שיער שיבה ולייזר בן 56
שאריות אחרי טיפול ipl- הסרת שיער במפשעה
ליייזר- הסרת שיער לצמיתות בפנים
מכשיר לייזר להסרת שיער- חוות דעת
בחירת מכשיר ipl ביתי- מהיכן לרכוש
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
