שאלה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה
    לירון
    01/09/2008

    אני בן 27 עשיתי לפני כחודשיים טיפול ראשון של הסרת שיער בלייזר בגב בבטן ובחזה אחר שלושה שבועות בערך השיער כבר היה ממש כמו לפני הטיפול והוא חזר כולו לכל המקומות האם זה ככה אמור להיות? יש לי טיפול נוסף בעוד כשבועיים.... האם זה יעזור לי בכלל או שעדיף להפסיק את הטיפולים? אני רוצה לציין גם שעד הטיפול הייתי מגלח את השיערות עם סכין גילוח במשך 3 שנים אך הייתי מגלח את השיערה רק כלפיי מעלה ולא חוזר עליה מהצד השני כי זה הכי כואב..... האם יכול להיות שיש קשר לזה שהשיער חזר מהר כי הוא פשוט רגיל כבר לצמוח? מחכה לתשובה... תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טיפול ראשון

    ד''ר אמיל ליטבק
    01/09/2008

    השיער אמור לנשור שבועיים עד חודש לאחר טיפול. (לנשור זה לא אומר שכל החדר יהיה מלא בשיער אלא אפשר למשוך אותו בקלות או לראות שיער שנשר על בגד). אם לא הייתה נשירה יש להודיע על כך למטפלים ע"מ ש ישנו את הפרמטרים של הטיפול בעקות מידע זה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לא היתה נשירה הגוף מלא בשיער כמקודם

    לירון
    02/09/2008

    אבל בהתחלה היו כמה שערות שנלטשו בלי בעיה אבל הן היו יחידות..... ואני מטופל בפרופורציה סניף פ"ת במגדלי פלינר ולא ענית לי על השאלה... אודה לך אם תענה לסעיף הזה: כרגע הגוף שלי מלא כמו שהיה לפני הטיפולים האם זה נורמלי? והאם יש קשר לזה שהייתי מגלח את הגוף עם סכין במשך כמה שנים טובות לזה שהשיער חזר במהירות? תודה על התשובה ומצפה לעוד אחת (:

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ללירון

    03/09/2008

    שלום לירון,
    לא הייתי מתרשמת שאין הצלחה או התאמה לטיפול,עקב טיפול בודד,יחד עם זאת יש לידע את המטפלת.לרוב יש להגיע לביקורת שבועיים שלושה לאחר טיפול ראשון,כדי לבחון את תוצאותיו.
    לגוון העור/חשיפה לשמש/סף כאב/צפיפות ועובי השיער ועוד...יש השפעה על בחירת הפרמטרים לטיפול.יש להגיע בצמיחה מלאה ולשתף את הרופאה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו