מכשירי הסרת שיער ביתיים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מכשירי הסרת שיער ביתיים
    אביבית
    05/09/2007

    שלום רב:
    יש לי מספר שאלות:
    1. הנני בחורה בת 23, אני עוברת טיפולי לייזר בפנים קרוב ל- 6 שנים.
    אציין כי אני עושה טיפול בכל חודש וחצי כיוון שעדיין יש לי צמיחה מהירה וצפופה של שערות (הנני בחורה בעלת שעירות יתר בפנים ובגוף).
    רציתי לדעת, האם מתישהו אני אגיע לתוצאות טובות - ללא שעירות בפנים או שאצטרך כל חיי (בכל חודש) לעשות את הטיפול?
    אציין כי עשיתי בדיקות דם והייתי אצל אנדיקרדיולוג- ויצא שהכל בגדר הנורמל.

    2. ברצוני להפסיק את טיפולי שיער הפנים במכון שאני עושה את הטיפולים ולרכוש מכשיר ביתי להסרת שיער לייזר. האם הדבר כדאיי ויכול להועיל לי כמו הטיפול שאני עושה במכון או שעדיף להמשיך לקבל טיפולים במכון שאני עורכת את הטיפולים?

    3. קראתי כתבה בעיתון שיצאה תרופה להאטת צמיחת שיער הפנים. האם יש תרופה כזו בארץ ואיך קוראים לה? והאם יש צורך במרשם רופא לשם קניית התרופה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מכשירי הסרת שיער ביתיים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאביבית

    06/09/2007

    שלום אביבית
    אני מבינה שמצבך ההורמונלי תקין. האם המחזור תקין? האם נטלת או נוטלת גלולות כל שהן?
    באיזה מכשירים טופלת?
    האם יש שיפור כל שהוא ,לאחר 6 שנות טיפולים?
    מכשיר לייזר בייתי אינו מספיק חזק כדי להיות יעיל. אולי הוא יעשה ריח של שיער חרוך אך לא יפחית שיער.
    למשחה קוראים וניקה וצריך מרשם רופא. היא לא מפחיתה שיער אלא כמו שכתבת מאיטה צמיחה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו