איזה טיפול עדיף?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • איזה טיפול עדיף?
    מיקי
    05/09/2007

    אני מתכוונת להתחיל טיפול להסרת שיער ברגליים תחתונות. אני בהירה יחסית, שערות שחורות.
    איזה מכשיר עדיף, לייטשיר או אלכסנדריט? ניסיתי את שני המכשירים אבל במקומות שונים. שחי ומפשעות באלכסנדריט ושפם בלייטשיר. אין ספק מבחינת זמן הטיפול, לעשות רגל תחתונה בלייטשיר נראה לי ארוך וכואב. אבל זה לא מה שחשוב לי.
    בכללית מציעים לייטשיר עד 10 טיפולים ורק כל 3 חודשים, במקום אחר מציעים 12 טיפולים באלכסנדריט כל 3 חודשים.
    בקיצור איזה מכשיר עדיף יותר (אני יודעת ששניהם טובים) לעור בהיר יחסית עם שיער כהה?
    ועוד שאלה, בירכיים יש לי הרבה שיער אבל דליל וטיפה בהיר, מה כאן, מה מומלצ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    איזה טיפול עדיף?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנטע

    06/09/2007

    שלום נטע
    לא ניתן לייעץ ברצינות מבלי לראות את המתייעץ ולכן אומר בכלליות ששני המכשירים ידועים כטובים
    את בהירה עם שיער כהה,ושוקיים זה אזור שמגיב הייטב.בנוסףשיער עבה יותר מתאים ללייטשיר .
    בירכיים אם הוא יותר בהיא או דק הייתי שוקלת אלקסנדריט.
    בסופו של דבר המיומנות והניסיון של האוחז במכשיר היא זו החשובה.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו