שאלות על אינפרא אדום

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות על אינפרא אדום
    תמי
    22/09/2007

    אמרת לי לפני שבועיים בערך שאסור לעשות שעווה בזמן טיפול אינפרא אדום אבל עד עכשיו עשיתי שעווה וכבר עשיתי 9 טיפולים מתוך 15 ואמרתי לאמא שלי שאסור לעשות שעווה ושצריך לגלח אבל היא מתעקשת שאני אעשה שעווה כי "לכל אחד יש מכשיר שונה וכל אחד עושה את זה בדרך שלו".
    בינתיים יש תוצאות די טובות אבל יש רק קרחות פה ושם (אני עושה בכל הגוף) ואני מפחדת שבגלל שעשיתי שעווה עד עכשיו התוצאות היו אמורות להיות יותר טובות, אז אם את יכולה לכתוב משהו שאני אראה לאמא שלי שהיא תשתכנע ותיתן לי לגלח אני מאוד מאוד אודה לך.
    ועוד שאלה- ראיתי שכתבת למישהי שצריך לחכות 3 חודשים בין כל טיפול אבל מי שעושה לי את האינפרא אמרה לי לבוא כל חודש, זה בסדר?
    תודה רבה מראש, יובל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות על אינפרא אדום

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליובל

    24/09/2007

    שלום יובל
    את צודקת, אסור לעשות שעווה בזמן הפחתת שיער בלייזר או "אינפרא",כי הוצאת השיערה מהשורש
    מעלימה את ה"חוט" המוביל את האינרגיה והחום לזקיק ומכאן להרס שלו !
    בנוסף,יש לחכות לצמיחה מירבית של השיער באיזור לפני כל טיפול,וזה לא קורה אף פעם תוך חודש באיזורי הגוף
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו