שיער דליל בחזה העליון...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיער דליל בחזה העליון...
    גיא
    14/10/2007

    שלום,
    אני גיא, בן 24, נראה צעיר לגילי, שחום ולא שעיר.
    יש לשיער בגוף שלי נטיה לצמוח מתחת לעור! זה ממש מפריע לי... גם ברגליים, גם בפנים ובחזה... לפעמים נוצר מצב של פצעונים או שהשערה ממש גדלה בתוך העור וניתן לראות את זה מבעד לעור.

    בשנתיים האחרונות אני מוריד שיער בשעווה מהחזה העליון (מכיוון שרוב האיזור חלק זה נראה מוזר שיש שיערות ארוכות ושחורות מפוזרות בדלילות), החזה שלי יחסית בהיר.
    הבעיה היא .א) אני צריך להמתין הרבה זמן בין מריטה למריטה מכיוון שהשיער מתחיל את הצמיחה מתחת לעור (אלא אם כן אני משחרר את השערה והחזה נשאר אדום למשך ימים במקרה הטוב, ומלא בפצעים במקרה הרע) ..עד שהשערה יוצאת החוצה. .ב) אני מעדיף פתרון רציני יותר, ארוך טווח.

    האם טיפול בלייזר יתאים למקרה הזה ולצבע העור שלי? כמה טיפולים וכמה זמן בממוצע טיפול שכזה מצריך? (האיזור קטן יחסית)

    ------
    שאלה נוספת - האם יש טיפול אפקטיבי להורדת שיער פנים אצל גברים? חלקי או מלא?
    [שואל בגלל זה שהצמיחה מתחילה בתוך העור ואני לא יכול להתגלח כל יום אלא פעם ביומיים שלושה]

    מצטער על ההתקפה :)
    אשמח לקבל פה תשובה מפורטת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיער דליל בחזה העליון...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגיא

    16/10/2007

    שלום גיא
    הנטייה שאתה מתאר, של צמיחה הפוכה לתוך העור,יכולה להיות משופרת על ידי הפחתת שיער בלייזר.כי ככל שיש פחות שיער בפועל יש פחות סיבות לצמיחה הפוכה,וממנה פועל יוצא של כל שאר התופעות שציינת.
    קיימים מכשירי לייזר שמתאימים לעור שחום,אין עם זה בעיה. האם אתה שחום עקב שיזוף או שחום מלידה? שיזוף לא הולך "יפה" עם לייזר.
    גם בפנים ובצוואר ניתן להפחית שיער בלייזר עם כי זה תהליך לא נעים,אך יעיל.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהמשך לתגובתך

    גיא
    16/10/2007

    אני שחום מלידה :)
    העניין הוא שהשיער שלי ממש לא צפוף... לא סתם אמרתי שאני לא שעיר.. ככה שזה עניין של דילול שיער :(

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לגיא

    16/10/2007

    אם אתה עד כדי כך לא צפוף, נסה אפילציה(מחט חשמלית).
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו