הסרת שיער ב-IPL

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסרת שיער ב-IPL
    קרן
    17/10/2007

    שלום,
    אני מעוניינת להסיר שיער מאיזורים לא קונבנציונלאים בגופי כגון בטן, גב, חזה. אני בעלת עור שחום עם שיערות שחורות ודי פלומתיות. אני מעוניינת להתחיל טיפול ב-IPL באיזורים אלו. החשש הוא מהגילוח שלפני הטיפול. כמובן שביום- יום אני מורטת שיערות אלו בשעווה וזה נראה לא מאוד מפחיד לגלח אותן. שאלתי היא האם יכול להיות מצב שאגלח אותן ואעשה מספר טיפולים והטיפול לא יעבוד או שכן יעבוד אך לא לצמיתות ואז המצב יהיה יותר חמור יותר מלפני תחילת הטיפול? כלומר הן יהיו יותר עבות וצפופות עקב הגילוח? האם לדעתך יש סיכוי שהטיפול יעבוד לפחות בחלקו לאור העובדה שהשיערות די פלומתיות?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסרת שיער ב-IPL

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לקרן

    18/10/2007

    שלום קרן
    אין לי אפשרות להתייחס לגופך באופן פרטני וגם לא לנחש או להעריך את התקדמות טיפול כזה או אחר אצלך.
    מה שכן אוכל לומר הוא שגילוח לא מוסיף שיער.
    לפעמים צריך להמנע מלטפל בשיער פלומתי גרידא כי לכולנו יש פלומה על הגוף. לעיתים פלומה במקומות מסוימים יכולה להפוך לשיער טרמינלי עבה וכהה.לא ניתן לדעת זאת מראש,אך יש לבחור את האיזורים הנכונים לטיפול.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו