התלבטות בין המכשירים לייטשר וסופרנו

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התלבטות בין המכשירים לייטשר וסופרנו
    בת 23
    15/04/2010

    שלום
    אני רוצה להתחיל טיפולי לייזר באיזור הידיים בלבד, אני בהירה והשערה כהה אך עם זאת דקה.
    מעולם לא נגעתי שם כך שהיא בתצורתה הטבעית.

    הייתי במכון ייעוץ CARE ובכללית אסטתיקה
    נאמר לי שאני אטופל בכללית במכשיר הסופראנו בלבד במשך כל הטיפול למרות שהם משתמשים גם בלייטשר אך היא אומרת שזה לא יתאים לי ובכלל זה הכי כואב והמכשיר עם מאלחש והוא החזק ביותר, אך התוצאה אותה תוצאה.
    ובCARE ישנם 2 מכשירים (אני מתקשה לזכור את שמם אך לדעתי גם יש סופראנו) אחד להתחיל איתו ולאחר מכן שהשערה משנה את עצמה זה מכשיר אחר מתאים יותר.
    גלי- אולי תדעי את שמם? :)

    אני רוצה לדעת מה היתרונות של כל מכשיר מבחינת התאמה לגוון העור והשערה.
    והאם עדיף להשתמש במכשיר אחד לכל אורך הטיפול או לפעול לפי השינויים שחלים בשערה.

    (מבחינת שמש ושיזוף אני יודעת את זה, אשמח ל"ריענון" בתשובות..)

    ובגדול, המחירים די זהים בכל המכונים.
    אפילציה לא באה בחשבון זהו אזור מאוד גדול.


    תודה רבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שיער

    ד''ר מיכאל שוחט
    15/04/2010

    סופרנו הינו דיוד לייזר העובד בשיטת shr כלומר בעוצמה נמוכה יחסית תוך כדי העברה של כמות אנרגיה ליחידת שטח בעור יתרון הטיפול הוא שהכאב מינימלי וניתן גם לטפל בבעלי גוון עור כהה איני יכול להתיחס למכשיר אחר מאחר שלא ציינת את השם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני אנסה לעשות לך קצת סדר

    מוריה
    18/04/2010

    אני וחברה טובה טופלנו באותה תקופה ב2 מכונים שונים ,המחירים באמת היו זהים וכל אחד בחרה במכון שקרוב אליה...
    רק מה אני טופלתי בCARE והיא במקום במכון פרטי שם יש מכשיר אחד,
    צריך לדעת שזה מאד אינדבידואלי והבחירה במכשיר להשתמש תלויה בגוון העור, סוג השערה ואזור הטיפול.במהלך הטיפולים השערה לעיתים הופכת לדקה יותר ואז צריך להשתמש במכשיר אחר ממה שהיה בהתחלה. עליי עבדו בהתחלה עם הסופרנו שנתן תוצאות מעולות, נשארו מעט שיערות אבל הן שינו אופי- היו הרבה יותר דקות וקצת יותר בהירות, אז עברו למכשיר השני (אלכסנדרייט אם אני לא טועה)
    אצל חברה שלי נשארו פשוט מאד השיערות הפלומתיות האלו - שזה לא נוראי - אבל זה גם לא תוצאה מקסימלית, ממה שאני הבנתי גם אח"כ ששאלנו לגבי התוצאות שלי לעומת שלה- יש המון חשיבות לעבודה עם יותר ממכשיר אחד כדי באמת לקבל תוצאות טובות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו