שיעור יתר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שיעור יתר
    (:
    09/11/2007

    שלום אני בת 15.. מחזור לא סדיר.. יש לי שיער בפאות אבל לא בסנטר ובצוור (טפוטפוטפו) עכשיו הייתי אצל רופא עור, הוא שלח אותי לעשות בדיקות הורמונליות (יותר נכון טוסטסטורון) והוא אמר לי שהתוצאות תקינות. שאלתי אותו אם יש איזו שהיא דרך להפסיק את הצמיחה (לקחת גלולות) והוא אמר שבגיל הזה לא. שאלתי אותו גם אם ייצמחו עוד שיערות (אני מפחדת שייצמח גם בסנטר ובצוואר) והוא אמר שיכול להיות שייצמח קצת בגב. כמו כן שאלתי אותו גם על לייזר והוא אמר שזו הדרך היחידה. עכשיו השאלה שלי היא זו: זה נראה הגיוני מה שהוא אומר? אני ממש לא סומכת עליו ואני חושבת ללכת לבדיקה נוספת אצל רופא אחר. ואם הבדיקות תקינות זה אומר שזה בסדר להתחיל טיפולי לייזר, או שזה מוקדם בגיל הזה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שיעור יתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ל(:

    11/11/2007

    שלום לך
    יש עוד בדיקות דם שניתן לעשות ע"מ לשלול חוסר איזון הורמונלי מעבר לטסטוסטרון.
    כדאי לקבל עוד דיעה מקצועית. אולי לפנות לגניקולוגית לברור ראשוני ואולטראסאונד שחלות.
    לגבי לייזר את מעט צעירה עדיין. וגם אם יהיה שיבוש הורמונלי מוכח אין טעם לעשות לייזר ללא איזון תרופתי.
    האם יתכן שהשיעור שלך הוא תורשתי ? יש עוד בנות/נשים במשפחה עם שיעור כזה וללא שיבוש הורמונלי ?
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אל תקחי גלולות

    חסוי
    17/11/2007

    אהלן, מתוך ניסיון אישי כואב, גלולות הן לא הפיתרון,גם לא דיאנה, למה?- מכיוון שאחרי שמפסיקים אותן הן גורמות [לא עלולות, אלא באמת עושות את זה] להחמרה של השיעור וצמיחה נוספת במקומות אחרים בגוף.

    חמודה, מה שאת מתארת זה שום דבר וגם לא בעיה, את צעירה ותהני מהחיים ואל תתעסקי עם זה.
    אני יכולה להציע לך לנסות לאזן את העץ ההורמונלי בעזרת טיפולים נטורופתיים [צמחי מרפא וכו']
    אבל כמובן גם לעשות בדיקות הומונליות, או ציסטות בשחלות בלוטת התריס וכו' [אצל אנדוקרינולוג], אבל באמת ,אל תתפתי לגלולות, כי מי ששעירה במקצת ורגישה אולי מבחינה הורמונלית -כשתפסיק אותן יהיה לה יותר גרוע [כולל פצעונים], וזה בדוק- אני עברתי את זה ועדיין עוברת[ אני בת 22].

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמת.. גלולות רק מחמירות את התופעה

    חסוי
    20/11/2007

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו