מירי בנושא הסטרואידים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מירי בנושא הסטרואידים
    מירי
    12/11/2007

    שלום ד"ר גלי
    הטיפול בסטרואידים הוא קבוע אין אפשרות להפחית או להפסיק יש דיקוי של בלוטת האדרנל כתוצאה של 16 שנים רופא שטיפל בי בגלל אולטיקריה שעד היום ישנה ליפעמים בעקבות הסטרואידים והשנים נוצר שיעור בפנים וביכלל מה כן מומלץ לעשות ואים מישחת וניקה תעזור אואפי


    אני מאוד בהירת עור אני כול הזמן נוגעת עים פינצטה ואפשר להגיד שאני נוגעת כל יום בפנים נוצר כתמים שמיתיבש העור ומיתכלף מיואשת לתשובה סופית לגבי נושא זה תודה רבה לך ד"ר גלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מירי בנושא הסטרואידים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למירי

    13/11/2007

    שלום מירי
    לפי מה שכתבת הבנתי שלא מומלץ לך לבצע טיפולי לייזר.האם ניסית אפילציה ? מחט חשמלית?
    וניקה יכולה להקל עלייך כי כל עוד תמרחי אותה היא תגרום לעיכוב בצמיחה של גלים חדשים של שיער. היא לא מפחיתה שיער. צריך מרשם לווניקה ,זה לא זול ,ויש למרוח פעמיים ביום.
    הכי חשוב ,על תתיאשי,תמיד יש מה לעשות ולא בכל דבר ניתן להגיע ל100% .
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו