פאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פאות
    מורנה
    13/11/2007

    אני לא יודעת מה לעשות הפאות שבפניי הורגות אותי ואני חייבת להסירן לצמיתות !!
    לקחתי 6 שנים עד ליפני מספר חודשים אימוראן (צרופות המדכאות את המערכת חיסון)
    הבנתי שאפילציה לא מומלץ לעשות בשילוב עם תרופות אלה (למרות שכרגע אני לא לוקחת אותן אין לדעת מתי אזדקק להן שוב) וחוץ מזה שאפילציה זה טיפול ארוך ומייגע הבנתי.
    מצד שני , לייזר הבנתי מסוכן לאזור הפנים ולא הכי מומלץ (למרות שמבירורים נאמר לי שהשיער שלי הצבע וכו' כן מתאים ללייזר ) .
    מה דעתך בנושא בבקשה?
    מה את ממליצה לי לעשות ?
    מחכה לתשובתך ועזרתך בהקדם. תודה רבה רבה !!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למורנה

    15/11/2007

    שלום מורנה
    לצורך איזה טיפול לקחת אימורן? האם קודם לו נטלת סטרואידים במינון גבוה? האם השיעור הופיע בעקבות זאת?
    האם את היום נוטלת תרופות אחרות כל שהן? סטרואידים?
    אם קיים הסיכוי שתחזרי ליטול אימורן תוך כדי התהליך או פרדניזון במינון גבוה לא מומלץ לבצע לייזר במקביל מפני שהתרופה מגבירה את הרגישות של העור שלך לאור (הלייזר הוא פלח מהאור הלבן הסובב אותנו).
    כתבי לי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו