הוצאת שיער בלייזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הוצאת שיער בלייזר
    עדן
    18/11/2007

    שלום! שמי דנה ועברתי טיפול ראשון בהוצאת שיער בלייזר באזור המיפשעות.
    {אני בת 17, המוצא ספרדי, צבע עור שחום בהיר,מחזור סדיר} יש לי כמה שאלותבנוגע לטיפולים:
    1.האם הוצאת שיער בלייזר מסוכנת {בגלל הקרינה}, ובייוד באזור זה של הגוף?
    2, באיזה אזורים נושרים השערות מעצמן בתום גיל ההיתבגרות?
    3. לאחר הטיפול יש לישטוף את המקום עם פילינג?
    אשמח לתשובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הוצאת שיער בלייזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לדנה

    18/11/2007

    שלום דנה
    הפחתת שיער בלייזר לא ידועה כמסוכנת ואין לה קרינה מסוכנת זה בסך הכל פלח מהאור הלבן הסובב אותנו.החדירה שלו לשכבה העליונה של העור היא של 2.5-3.5 מילימטר.
    לא ידוע לי על שיער שנושר מעצמו בסיום גיל ההתבגרות.
    לאחר הטיפול כדאי להמנע ממקלחת של מים חמים ,עדיף פושרים עד קרירים,ויש למרוח משחה מרגיעה ומצננת על פי הצורך. אין צורך לעשות פילינג השיער יישור בעיתו.
    אם כאב לך לא אוכל לדעת אם זה קרה עקב עוצמה גבוהה מדי,אם זה עבר ללא סימנים עוריים חריגים ,זה סימן טוב.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו