שאלות על HPL

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלות על HPL
    שלומית
    20/11/2007

    נתקלתי בהצעה לרכישת מכשיר HPL - home pulsed light, וזה נשמע לי מעניין.
    רציתי לשמוע מהי חוות דעתך המקצועית על מכשירים כאלה, וכן - מהי שיטת הפוטו אפילציה שעליה מתבסס המכשיר? האם עלול להיגרם נזק בריאותי? האם מדובר בסוג של הקרנות? האם המכשיר יעיל?

    מלבד זאת, כמה פרטים על עצמי:
    אני בת 26, בעלת עור בהיר מאוד ושיער כהה. סובלת משיעור יתר בצדדי הפנים (פאות). כיום אני מורידה אותן בעזרת פינצטה, אבל הייתי שמחה להתפטר מהן לתמיד.
    ייתכן שהבעיה הורמונאלית ולכן יש לי שיעור יתר. לא בדקתי (וכרגע אינני מעוניינת לבדוק), אם כי עשיתי כבר פעמיים בדיקות דם + אולטראסאונד על הרחם אצל רופאת נשים ולא שמעתי ממנה על בעיות הורמונאליות (מצד שני, גם לא ביקשתי לבדוק בעיות כאלה...)
    האם גם במקרה כמו שלי מכשירים כמו לייזר, IPL וHPL יכולים לעזור?

    תודה רבה מראש על תשובתך!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלות על HPL

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשלומית

    22/11/2007

    שלום לך
    מכשירים בייתיים אינם חזקים מספיק כדי להיות יעילים בהפחתת שיער. מכשירים בעלי עוצמה גבוהה
    מחיייבים מטפלים/ות מנוסיםות.
    פוטואפילציה זה הרס בעזרת אור,בליעה של האור בצבען של השיערה גורמת להרמת הטמפרטורה ברמה כזאת שהחלבונים בזקיק השיערה, נהרסים.
    לא מדובר על הקרנה,לא ידוע על נזקים. לכל היותר שינויי גוון עוריים, ברוב המקרים הפיכים,כוויות שיטחיות, גלדים שנושרים כעבור ימים ספורים.
    לא אוכל לייעץ לך ספציפית,גשי למרפאה מסודרת וקבלי אבחון.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה על התגובה!, והמשך...

    שלומית
    25/11/2007

    מישהי שהשתמשה במכשיר HPL סיפרה לי שהיא הורידה באמצעותו שערות ביד לפני חמש(!) שנים (בתהליך של 6 או עשרה טיפולים עצמיים, לא זוכרת מספר מדוייק), ומאז עדיין לא צמחו. לפי זה, עושה רושם שהם לא ממש לא יעילים.

    אני מתלבטת, מדובר במכשיר שעולה כ4000 ש"ח ואם את יכולה לומר לי חד משמעית שהוא לא יעיל - זה יחסוך לי את ההתלבטות.
    השיקולים שלי הם כאלו:
    טיפול במכון - כואב יותר (ניסיתי), עולה הרבה הרבה יותר, וגם לא מספק פתרון לטווח ארוך של שנים במקרה שאזור מסויים מתחיל לצמוח או שעקב שינויים הורמונליים חזרה צמיחה. כשיש מכשיר בבית - הכל פשוט יותר וזול הרבה יותר. והדבר הנוסף והחשוב מאוד מבחינתי: אני מאוד ביישנית ולא רואה את עצמי מצליחה להיפתח ולאפשר למטפלת זרה להוריד לי שיער ממקומות אינטימיים. כשאני עושה את הטיפול לעצמי - אין שיקול של בושה.

    בקיצור, באמת חשוב לי לשמוע אם את חד-משמעית בעניין הזה שמכשיר ביתי הוא לא יעיל.

    שוב תודה מראש על תגובתך :)

    שלומית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשלומית

    29/11/2007

    שלום שלומית
    לצערי לא יודעת לומר לך דברים נוספים. תני לי שם ספציפי של המכשיר של חברתך,איפה הוא,דרך אגב למה שלא תתנסי בו קצת ?
    לכל אחת ואחד יש גם שיעור אחר ,תורשה אחרת וכ"ו...
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה בקשר למכשיר Silkn?

    נעמה
    10/04/2010

    את יודעת האם הוא יעיל?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו