שאלה בבקשה...

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בבקשה...
    יוסי
    05/12/2007

    שלום, אני בן 22 עוד מעט 23... חשבתי דיי הרבה זמן ללכת לעשות הסרת שיער.
    יש לציין שאני בהיר ועם שיער שחור...

    השאלה שלי היא כזאת....הלכתי לחברה מסויימת והציעו לי לעשות עם המכונה שנקראת
    "לייטשר"...השאלה שלי היא אם המכונה באמת טובה כמו שאמרו לי או שסתם מנסים "לקנות אותי"
    אם אפשר לקבל חוות דעת על המכונה אני ישמח וגם על מכונה חדשה שנקראת "hsr" אם שמעת עליה אמרו לי שהיא חדשה ושהיא מתאימה לשחומי עור!!! ושהיא לא כואבת!! השאלה אם זה נכון או שמא סתם פרי דמיונם של אותם מוכרים...

    תודה מראש:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בבקשה...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליוסי

    06/12/2007

    שלום יוסי
    קודם רציתי להזכיר לך שמדובר בהפחתת שיער ,אין 100%.
    שנית,לייטשיר אם הוא תקין וכשיר ובידיים מיומנות הוא מכשיר מצוין.
    לגבי האחר לדעתי זה לא כל השם המלא של המכשיר ברר שנית.מצד נוסף כתבת שאתה בהיר אז מה זה משנה לך? לגבי הלא כואב זה מאד יחסי, כל אחד ורגישותו הוא.נסה לקבל המלצות ממי שמטופל כך למשך שנה לפחות.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו