טיפול שלא עוזר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • טיפול שלא עוזר
    מתוסכלת
    07/12/2007

    יבת 38 יש לי כבר שנים שערות בסנטר ובצוואר הוצאתי תמיד בפינצטה ואז התחלתי טיפןל במכונתipl אין לי בעיה הורמונלית בדקתי את זה. עשיתי כבר 3 טיפולים שהאחרון היה אם אימפולסים הרבה יותר חזקים וכלום לא עוזר. הבעיה היא שתמיד לפני הטיפול צריך לגלח . אציין כי אחרי כל טיפול ישר צומח השיער כמו גילוח רגיל כאילו לא נעשה כלום עם המכונה. שילמתי מראש ל- 6 טיפולים ואני רוצה להפסיק. יש לך רעיון למה הטיפול לא מצליח ומה עלי לעשות כעת כי למעשה נגרם לי נזק מהעובדה שאני התחלתי לגלח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    טיפול שלא עוזר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • למתוסכלת

    09/12/2007

    שלום לך
    לא כתבת באיזה מכשיר את מטופלת,יש מכשירי IPL רבים ושונים.
    באיזה עוצמות מטפלים? בד"כ לאחר טיפול במכשיר כזה,בעוצמה יעילה,השיער ממשיך וצומח ותוך פרק זמן של עד שבועיים שלושה השיער אמור לנשור (הגוף פולט אותו באיטיות) לאחר מכן צריכה להיות תקופה מסויימת ללא צמיחה,ורק אחר כך- התחלה של צמיחה חדשה.
    דעי לך ,שגילוח לא משנה ולא מחמיר צמיחה וכ"ו...
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו