שחלה פוליציסטית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שחלה פוליציסטית
    אני
    12/01/2011

    אני סובלת משחלה פוליציסטית, וכתוצאה מכך משעירות יתר. לפני מספר שנים, לאחר שאוזנתי הורמנלית באמצעות דיאנה ואנדרוקור, התחלתי בטיפולי לייזר בידיים ובפנים (פיאות, שפם סנטר ורקות). כמו כן מלבד היותי מאוזנת הורמונלית, שמרתי על משקל BMI תקין. לאחר מספר טיפולים שיער הידיים כמעט ונעלם קליל וניכר היה דילול משמעותי של שיער הפנים, עד לכדי היעלמות שיער הפיאות.
    כעת, מספר שנים מאוחר יותר לאחר שילדתי השיער חזר סמיך, כהה ועבה יותר, בייחוד באיזור הפנים. אני בהירה עור בעלת שיער כהה והשיער המכסה את פניי בימים אלו, מרגיש כבר ממש כמו זקן. מיותר לציין שאני ממש מיואשת שכן אין באפשרותי להיות מאוזנת הורמונלית, מכייון שאני מניקה עכשיו, מה שלא מאפשר לקיחת הורמונים וגם עליתי במשקל בודאי "תורמת" לא מעט למצב.
    אני תוהה מה עלי לעשות? והאם דווקא טיפולי הלייזר הם שהביאוני למצב גרוע יותר.
    לצערי אפילציה לא באה בחשבון, מכיוון שעורי נוטה לפיגמנטציה וכמו כן מדובר בשפע של שיער קוצני ועבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שחלה פוליציסטית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שחלה פוליציסטית - תגובה

    17/01/2011

    שלום לך,
    יש ברות מזל, שלאחר ליידה מופיע האיזון ההורמונלי המיוחל ויש רגיעה בשיעור.
    את כתבת כל כך יפה, על הרקע, העובדות והשיפור הניכר תוך השילוב של האיזון התרופתי והלייזר. כעת משלא קיים הגורם המאזן,חוזרים וגוברים ההורמונים הגבריים,ואיתם,סממני המין הגברי("זקן").
    הלייזר אינו הסיבה לכך.
    מציעה לך לנסות ולרדת במשקל בהדרגה, להסיר בדרך רגילה בשלב זה ובסיום ההנקה לבצע ברור הורמונלי מחדש ולשקול חזרה לטיפול,יחד עם איזון תרופתי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו