הורדת שיער מהפנים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורדת שיער מהפנים
    מורן
    16/01/2011

    שלום. אני יחסית שחומה בפנים ויש לי המון שערות כהות על הפנים. עשיתי לפני כשנתיים בדיקות דם לראות האם קיימת בעיה הורמונלית ולא נמצאה שום בעיה כזו. בעבר, ניסיתי כל מיני אפשרויות, שעווה וחוט (שכבר לאחר מספר ימים החלה שוב צמיחה וגרמה לי להמון שערות בתוך העור וזה נורא מכוער). שני טיפולי אפילציה שהשאירו לי כתמים על הפנים (שלאחר כמה חודשים נעלמו). וכעת סיימתי 10 טיפולים בלייזר שאמנם פתרו לי את בעיית השערות בתוך העור ודיללו לי מעט את השערות, אולם עדיין יש לי שערות על הפנים ואני מאוד מתביישת.
    השאלה שלי היא האם כדאי לי להמשיך בטיפולי הלייזר או שכדאי להפסיק ולעבור למשהו אחר? אולי לחזור לאפילציה למישהי יותר מקצועית שלא תשאיר לי כתמים? אני פשוט חוששת מהעניין ההורמונלי שיצמח לי בעתיד יותר שערות היות ואני עדיין לא יודעת מה ההשלכות בעתיד של הלייזר שעשיתי כי חלפו רק חודשיים וחצי מהטיפול האחרון...?? הפחידו אותי מאוד שלייזר בפנים יצמיח לי יותר שיער (אני עושה בכל הפנים+סנטר+צוואר)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הורדת שיער מהפנים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הורדת שיער מהפנים - תגובה

    17/01/2011

    שלום מורן,
    1. כדאי לחזור על הבדיקות,אם בוצעו לפני שנתיים.עשי זאת ביום ה-2-3 למחזור(עם הדימום),ובקשי ברור מקיף ולא רק טסטוסטרון.
    .2. האם את נוטלת גלולות?אם כן, אילו?
    3. האם את עם עודף משקל?
    4. תלוי כמה השיעור רב, אם רב- יהיה יתרון ללייזר/IPL אם פחות - אפילציה.
    בשני המצבים למיומנות המטפלים יש חשיבות,כמו כן הסיכון לצמיחה עודפת באזורים תת-לסתיים וצוואר,בטיפולי לייזר/אור עדיין קיימת,וגם זה שיקול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תגובה

    מורן
    17/01/2011

    תודה רבה על התגובה המהירה...
    אני לא נוטלת גלולות ומעולם לא נטלתי, וגם אין לי משקל עודף (אני מלאה באזורים מסויימים אבל לא נראה לי שלזה התכוונת).
    יש אפשרות לתאם איתך פגישת ייעוץ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו