מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הורדת שיער מהפניםמורן16/01/2011
שלום. אני יחסית שחומה בפנים ויש לי המון שערות כהות על הפנים. עשיתי לפני כשנתיים בדיקות דם לראות האם קיימת בעיה הורמונלית ולא נמצאה שום בעיה כזו. בעבר, ניסיתי כל מיני אפשרויות, שעווה וחוט (שכבר לאחר מספר ימים החלה שוב צמיחה וגרמה לי להמון שערות בתוך העור וזה נורא מכוער). שני טיפולי אפילציה שהשאירו לי כתמים על הפנים (שלאחר כמה חודשים נעלמו). וכעת סיימתי 10 טיפולים בלייזר שאמנם פתרו לי את בעיית השערות בתוך העור ודיללו לי מעט את השערות, אולם עדיין יש לי שערות על הפנים ואני מאוד מתביישת.
השאלה שלי היא האם כדאי לי להמשיך בטיפולי הלייזר או שכדאי להפסיק ולעבור למשהו אחר? אולי לחזור לאפילציה למישהי יותר מקצועית שלא תשאיר לי כתמים? אני פשוט חוששת מהעניין ההורמונלי שיצמח לי בעתיד יותר שערות היות ואני עדיין לא יודעת מה ההשלכות בעתיד של הלייזר שעשיתי כי חלפו רק חודשיים וחצי מהטיפול האחרון...?? הפחידו אותי מאוד שלייזר בפנים יצמיח לי יותר שיער (אני עושה בכל הפנים+סנטר+צוואר)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הורדת שיער מהפנים - תגובה
17/01/2011שלום מורן,
1. כדאי לחזור על הבדיקות,אם בוצעו לפני שנתיים.עשי זאת ביום ה-2-3 למחזור(עם הדימום),ובקשי ברור מקיף ולא רק טסטוסטרון.
.2. האם את נוטלת גלולות?אם כן, אילו?
3. האם את עם עודף משקל?
4. תלוי כמה השיעור רב, אם רב- יהיה יתרון ללייזר/IPL אם פחות - אפילציה.
בשני המצבים למיומנות המטפלים יש חשיבות,כמו כן הסיכון לצמיחה עודפת באזורים תת-לסתיים וצוואר,בטיפולי לייזר/אור עדיין קיימת,וגם זה שיקול.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
מורן17/01/2011תודה רבה על התגובה המהירה...
אני לא נוטלת גלולות ומעולם לא נטלתי, וגם אין לי משקל עודף (אני מלאה באזורים מסויימים אבל לא נראה לי שלזה התכוונת).
יש אפשרות לתאם איתך פגישת ייעוץ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
הסרת שיער אפילציה כמות הטיפולים
מכשיר ייעודי הסרת שיערות לבנות
הסרת שיער בלייזר בפי הטבעת לאחר ניתוח פיסורה
לאחר טיפול לייזר ראשון- גב חזה ובטן
פרופורציה או אמריקן לייזר הסרת שיער
שיער שיבה ולייזר בן 56
שאריות אחרי טיפול ipl- הסרת שיער במפשעה
ליייזר- הסרת שיער לצמיתות בפנים
מכשיר לייזר להסרת שיער- חוות דעת
בחירת מכשיר ipl ביתי- מהיכן לרכוש
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




